Helistö
Tyhmä ämmä
Mä en koskaan kerinnyt tuohon villitykseen.Mä olen niin kyllästynyt jumppatrikoisiin käytettynä muualla kuin treenatessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en koskaan kerinnyt tuohon villitykseen.Mä olen niin kyllästynyt jumppatrikoisiin käytettynä muualla kuin treenatessa.
No ei nyt mikään aivan mahdoton ruuista. Joskus on kiva syödä pitkän kaavan mukaan ja tuo ainakin täyttää sen kohdan.
Hyvä.
Jasper Pääkkönen takoi hurjia summia bisneksillään - näin hänelle virtasi monien miljoonien eurojen potti muutamassa vuodessa
Ruuat semmoset €400. Juomapaketit 70-1000€. Tippi 12,5%. Kahdelta meiltä kaikkineen semmonen reilu tonni.
Toimii itselle, koska lukeman haluaa pitää siellä alhaalla oikealla alueella ja tämä antaa luvan hidastaa tahtia. Ennen vaan painoin meneen sisulla.![]()
Korkkasin juoksukauden tuossa Espoon keskuspuistossa eilen. Vitsi mun pitäis oppia juoksemaan hitaammin ja eritoten pidempää lenkkiä. Teen kaikki treenit aina kovalla sykkeellä ja nopeasti, mutta sillä ei kyllä päästä näistä pienistä talvi-ihroista eroon.
Kunto nousee vain kun ollaan oikealla sykealueella, maks 140.
Toi on toki jonkinlainen nyrkkisääntö, mutta sykerajat on hyvin henkilökohtaisia.
Mulla on aina noussut sykkeet aika korkeiksi, mutta toisaalta maksimit on edelleen yli 200, ja leposyke siellä 52 tietämissä, joten onhan siinä vaihteluväliä tarjolla.
esimerkillistä #kerskakulutusta
#hyvä
Älä mene henkilökohtaisuuksiin!Mutta olisin voinut lisätä ohjeeseeni kyllä tuon maininnan henkilökohtaisuuksista.![]()
Kunto nousee vain kun ollaan oikealla sykealueella, maks 140.
Henk koht olen siinä TJJ:n ja Joxun puolivälissä, eli jonniiverran menee sukanvarteen, mutta tulee myös käytettyä rahaa sellaiseen mitä ilmankin ehkä juuri ja juuri pärjäisi.Viitaten aiempaan raha-säästö-eläke keskusteluun.
En osta osakkeita, en rahastoja. Olen nähnyt liian monta nuorta ja nuorehkoa ihmistä kuolevan/sairastuvan tai loukkaantuvan vakavasti että pystyisin perustelemaan itselleni "sitten eläkkeellä" asenteen. Joten raha kiertämään ja kokemuksia hakemaan nyt kun siihen on mahdollisuus.
Sama.Henk koht olen siinä TJJ:n ja Joxun puolivälissä, eli jonniiverran menee sukanvarteen, mutta tulee myös käytettyä rahaa sellaiseen mitä ilmankin ehkä juuri ja juuri pärjäisi.