Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon ollut etätöissä koko viikon, että pystyn samalla vähän valvomaan maanantaina leikattua koiraa. Superkätevää näin.

Pääsiäisvapaat tulee kyllä hyvään väliin.

mootorinnostin_raiski.jpg
oon oikeesti pohtinyt tyimmoiseen investoimista taikka svastaavan osissa rakentamista... tosin en aatellu sängystä nosteluun, mutta...

Noi on niin edullisia hankkia ettei kannata ite rakennella.
joo, pistin sen merkille... toisalta olisi soveltuvia osia valamiiksi, joten ois vaan nk tekemisen vaiva...
laiskottaa.

Nihkeetä oli, mutta 5km hölköttelyä, 2.1km kävelyä. Tulipahan ainaki se kolme lenkkiä tälle viikolle. Seuraavaksi suihku. Sitten pitäisi alkaa pakkaushommiin!

Pitäiskö @JP Fux in ryhtyä vessaterapeutiksi, kysyntää ilmeisesti olisi.

Vessassa käymistä ja piereskelyä kainostellaan: seurauksena vatsavaivoja ja vatsakipuja

Vai olisko hän jopa personal vessatrainer.

Joo kyllä tätä oon harkinnut. Mie en ymmärrä mikä siinä kakalla käynnissä on niin vaikeaa? Menee vaa ja kakkaa. Toki jos on aspa työssä, sillon piereminen on hyvä suorittaa vaikka vessassa. Ite olen monesti sanonut töissä että, sori, meen nyt vessaan pieremään.

Kerran muistan kuinka ikimuistoinen vessareissu oli, kun oli vähän vatsa sekasin, menin yleiseen vessaan samaa aikaa jonkun herran kanssa. Sitten molemmat ilmeisesti kakalle, viereisessä kopissa tuli vähän ujon oloinen paukku ja tovi tämän jälkeen mie latasin varpusparven pönttöön, äänen ollessa vähän vähemmän ujo, eikä pöntön vesipinta edes värähtänyt. Hetken hiljais elon jälkeen sanoin ääneen, huh huh, on tainnu tulla eilen syötyä jotain vähemmän sopivaa. Tuli taas hiiren hiljaista, viereisen kopin kaveri otti kerran vessapaperia, pyyhkäisi kerran (ilmeisesti) ja lähti nopeasti ulos. Ei jäänyt edes käsiään pesemään.

Itsellänihän on 3 näyttöä ja silti viimeksi eilen tulostin yhden suunnitelman paperille. Samaten tulee puhelunaikaisia jne. muistiipanoja tehtyä sekä rautalankasuunnitelmia paperille.

Vähintään kaksi näyttöä, kun pitää ns. työskennellä.

Mutta eihän kynää ja paperia korvaa mikään. Jos pitää vaikka suunnitella jotain. Minulla ainakin helpottaa jos saan piirtää ongelman paperille, jos ratkaistava ongelma on abstrakti. Ja sitten tietenkin muistiinpainamisen tehostaminen opiskelussa. En mä niitä muistiinpanoja välttämättä edes katso myöhemmin, mutta asian sisäistämiseen oiva apu.

@Joxuz repesin vitsillesi, osui ja upposi :LOL:

Ei ole ihan yks eikä kaks kertaa kun harrastevehkeisiin on pitänyt jotain koneistaa, niin ensimmäinen kuva piirretään kahvipöydässä johonkin gigantin mainoslehtisen kulmaan kuulakärkikynällä.

"No tämmönen ja tämmönen"

Myöhemmin sitten vähän tarkempaa mitoitusta.

Ei ole ihan yks eikä kaks kertaa kun harrastevehkeisiin on pitänyt jotain koneistaa, niin ensimmäinen kuva piirretään kahvipöydässä johonkin gigantin mainoslehtisen kulmaan kuulakärkikynällä.

"No tämmönen ja tämmönen"

Myöhemmin sitten vähän tarkempaa mitoitusta.
Meillä on ihan arkipäivää töissä toi paperinkulmaan suttaaminen, siltikin ne tekee aina sen väärin.

oli hoitaja aluksi jostain syystä hele vihainen siitä että olin erittäin hyvissä ajoin paikalla. Mutta kyä se siitä otti iisisti ku otti ite iisisti.
loppujen lopuksi oli nopee ja iisi käynti. astmakontrollei ja noin. lekuri soittelee sitten perästä. Heh, suomen kieli on hauska kieli.

Jaa. Filmtown näköjään avautuu torstaisin vasta klo 14.00. :cautious:

Jeesus sentään on ärsyttävää olla loppuflunssassa töissä. Muuten jo ihan ok olo pieniä kakisteluita lukuunottamatta, mutta joka toinen asiakas haluaa ääneen ihmetellä mikähän mun ääntä mahtaa vaivata, onko vähän kennelyskää hehe. Onneks työnkuvaa sisältyy vaan 8h puhumista putkeen, jos ei taukoja tuu. Jännittävää seurata millainen pihinä musta vielä lähtee 5h kuluttua.

Piti ihan googlata, kun näiden piti salettiin kuolla pois digitalisaation myötä, mutta aika paljonhan nuita on olemassa. Paljonko leffavuokra on nykyjään?
En minä tiedä. :LOL: Tähän hetkeen sopivasti karkkia maksoi 10.50 €.

Back
Ylös Bottom