Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uneton Espoossa.

Tänään olis extempore etäpäivä, joten pehmeä lasku vapaisiin. Onneksi otin kaikki kamat eilen toimistolta mukaan. Periaatteessa mulla vois olla täysin paperiton toimisto, mutta olen vielä vähän liian vanhanaikainen siihen. Tarvisin joko 2 tietokoneruutua, tai sitte tosiaan paperilla.

Illalla ensimmäinen terassireissu tälle kaudelle. (y)(y)

Uneton Espoossa.

Tänään olis extempore etäpäivä, joten pehmeä lasku vapaisiin. Onneksi otin kaikki kamat eilen toimistolta mukaan. Periaatteessa mulla vois olla täysin paperiton toimisto, mutta olen vielä vähän liian vanhanaikainen siihen. Tarvisin joko 2 tietokoneruutua, tai sitte tosiaan paperilla.

Illalla ensimmäinen terassireissu tälle kaudelle. (y)(y)
Ite ajattelin menn normaalia myöhemmin töihin ja laitoinkin kellon tunnin myöhempää soimaan. Lopputuloksena heräsin tunnin ennen normaalia kellonpirinää ja nyt tietty ns. helvetin väsynyt.

Itsellänihän on 3 näyttöä ja silti viimeksi eilen tulostin yhden suunnitelman paperille. Samaten tulee puhelunaikaisia jne. muistiipanoja tehtyä sekä rautalankasuunnitelmia paperille.

ööö... iha täysrunkkari, penkkiperwo ja apina Tampereella kotisohvallaan....

Mut ite asiaan...

OIKEIN HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE TÄÄLLÄ!

57459334_677943569330711_3040673546616438784_n.jpg

Back
Ylös Bottom