Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiijättekö mistä erottaa pukumiehen ja haalarimiehen salilla?
Siitä että haalarimies käy ennen salia suihkussa :LOL:

Ite ainakin haisee aina ihan per... pahalle niin ei viitti kiusata toisia, vaikka ei nyt varsinaisesti hielle ja eritteille mutta siltikin likaiselle ja kun kunnolla hikoilee niin muutkin kyllä huomaa sen.

tuli tehtyä eilen ihan valmennushommia jälleen usiamman tunnin edestä.
ihan vastineeksi rahasta.

on se kamalata kö joutuu töitä tekkeen ja siitä saa vielä rahaakin.

Rrrrrajua.

Mä en vaan tajua omaa kehoa, en tosin paljon muutakaan mutta dietti on edennyt hyvin ja oikeastaan ilman nälkää mutta toi vitun kessi ei hävii sitten niin millään!
Jospa vedättäs niiiiin pitkälle että se lähtee?
Sitten vois olla mahis kyykätä 2x omapaino... tai sitten ei kun lähtee ns. lihatkin jos niitä on edes ollutkaan.
Lisäys: Edellisen dietin jälkeen penkkasin melkeen sen 1.5x omapaino, suhteet hieman vituillaan mulla noissa.

Mä en vaan tajua omaa kehoa, en tosin paljon muutakaan mutta dietti on edennyt hyvin ja oikeastaan ilman nälkää mutta toi vitun kessi ei hävii sitten niin millään!
Jospa vedättäs niiiiin pitkälle että se lähtee?
Sitten vois olla mahis kyykätä 2x omapaino... tai sitten ei kun lähtee ns. lihatkin jos niitä on edes ollutkaan.
Lisäys: Edellisen dietin jälkeen penkkasin melkeen sen 1.5x omapaino, suhteet hieman vituillaan mulla noissa.
ummarran uskan. Elämä on.

Onneks sitten kuollaan.

Itellä ainakin vattassa on todella tiukassa.

Kunhan aina saa jotain pois, niin on reserviä taas mässyttää meneen loppuvuosi.

Joskus kun multa kysytään miltä tuntuu olla yrittäjä niin nämä hetket on sellaisia että voisin kertoa pienen valheen.
Eikä ole tarkoitus leveillä että olisi rahaa koska yleensäkatso liitettä 154177 laskujen jälkeen ei ole ja siksi toisekseen firman ja omat rahat pysynyt erillään, toistaiseksi.
No mutta. Tuo, että yrityksellä on laskuja maksettavana. Se kertoo, että liikevaihtoa on. Vai meinaatko mukamas oikeasti, että yritystä pitäs onnistua pyörittään niin, että olis vain tuloja muttei ollenkaan kuluja? Eikös sullaki ollu halliprojekti meneillään, höh, kyllähän ulkonaki voi touhuta. :)

Lisää vain vettä myllyyn, että liikevaihto kasvaa, pitää samalla huolen, että voittoprosentti ei laske. Siitähän sitä kertyy hiluja viivan alle.

Tiedättekö tunteen kun aivastatte, koska chilijauhetta on nenässä. Ja sitä on myös vähän käsissä. Ja kohteliaasti peitätte kasvot aivastaessa. Ja chilijauhe päätyy silmä: munaan sekä sormista, aivastuksen mukana nenästä ja kyynelkanavaa pitkin. :cry:

Zalandon paketti avattu ja tuskasteltu.
12 vaatekappaletta joista 2 on "ehkä." Muut: "jyrkkä ei."
ONNEKSI en tuhlannut elämästäni aikaa tekemällä tätä kaikkea jossain kaupan sovituskopissa.

Ja ainoa mekko, joka jotensakin kelpaisi (toinen kahdesta ehkästä), on ensinnäkin joka liikkeestä kasaantumassa ryppyyn ja siitäkin huolimatta se istui kaikista parhaiten.
On kuitenkin aivan liian ihonmyötäinen ollakseen työkelpoinen. Eli osastoa "voisi laittaa joskus, jos mentäisiin jonnekin kahdestaan tai kävisin joskus jossain pikkujouluissa."
Käyttökerrat: viidessä vuodessa max. kahdesti. Voisi lisätä käyttökertoja, jos ottaisi joskus työpaikan iltajuttuihin mutta eh.. Hieman liikaa.

Ja eihän sitäkään voisi yksin käyttääkään, koska:

TEpit6M.png

Sama joka perhanan rätin kanssa!

Käyttävätkö sinkut paljonkin mekkoja? MITEN?
Naiset, jotka pukeudutte mekkoihin töihin; onko teillä kotona joku pukija?
Eikö mies saa lähteä töihin, ennen kuin on vetänyt vetoketjun kiinni? Vai vetääkö sen töissä joku työkaveri?
Miten prkl näihin oikein pukeudutaan???

Alle 100" ei lasketa viihdekäytössä. Uutiset nyt katsoo pienemmästäkin.

75". Järkeilin että siitä. Mut toi on 1,8m leveä. Mul on olkkari sen mallinen, että ei siihen kyllä mahu millään.

Onko kunteilla näihin mitään sanomista?

köppääsen kämpän oot ostanu! huushollin toiseksi tärkein elementti, ensiluokkaisen äänentoiston jälkeen, ja EI MAHU!

kummalliseksi menny tämä maalima, meikämustalaista ei tuollaiseen asumukseen saisi muuttamaan

nykyiseen tölsynkatselunurkkaukseeni mahtuu 4,7m leveä töllötin

Naiset, jotka pukeudutte mekkoihin töihin; onko teillä kotona joku pukija?
Eikö mies saa lähteä töihin, ennen kuin on vetänyt vetoketjun kiinni? Vai vetääkö sen töissä joku työkaveri?
Miten prkl näihin oikein pukeudutaan???
Mun mekot on useimmiten tehty joustavasta kankaasta, joten ei tarvitse vetää vetskareita kiinni. Mulla on neulekangasmekkoja ja ainakin yksi trikoinen.

Mulla on jonkun verran aika tyköistuvia juhlamekkoja, mutta niissäkin vetskari useimmissa sivuissa. Nyt on ollut muuten erityishauskaa käyttää istuvia mekkoja, kun yhtään ei tarvii vetää mahaa sisään vaikka millasella jättisapuskalla oltais oltu :LOL:

Minulla oli tuossa tilauksessa ehkä 2 joissa ei ollut vetskaria. Toinen oli jotain sellaista kangasta etten edes kokeillut, näytti että nukkaantuu heti jos sen pesee. Toinen oli neulemekko, joka ehkä istui ihan ok mutta en osannut olla siinä, en ollenkaan.
Ei vaan taida olla minun juttu nämä. Jostain ihmeen syystä aina välillä luulen, että voisi olla. Ei ole.

Back
Ylös Bottom