Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^
Saitko minkä verran saikkua?
Mä tipuin kerran kolmesta metristä kyljelleen ja kun en meinannut enää päästä sängystä ylös parin päivän päästä oli pakko mennä päivystykseen.
Kuvaili kovasti ja ei ollut mitään, lekuri kysyi että tarttetko sairaslomaa niin sanoin jotain että pistä vaan vaikka pari viikkoa niin katto että olen yrittäjä jonka jälkeen kysyi että hyödynkö mä siitä jotain.
Vastasin että kai mä jotain tapaturma vakuutuksesta saan jonka jälkeen kirjoitti loppuviikon, torstaina :ROFLMAO:

Ihq.

Mulla ei ole kavereita, ei uusia ei vanhoja.

Mä voin olla sun kaveri. Sillai säälistä.

Jälkikasvu näki tänään porssen ja haluaisi kuulemma sellaisen isona. Käskin opiskella lääkäriksi, että saa semmosen ostettua. Saa nähdä.

Mulla on säären sivussa muistona muikean kokoinen arpi kun joku kesälomansijaisenkaveri poisti isohkon luomen ja laittoi varmaan yhden tikin siihen, repesi auki enenkuin olin edes autossa.
20150510_104709.webp
Tuo ei ratkennu :ROFLMAO: En alkanu ite poistamaan.

Mä tipuin kerran kolmesta metristä kyljelleen ja kun en meinannut enää päästä sängystä ylös parin päivän päästä oli pakko mennä päivystykseen.
Kuvaili kovasti ja ei ollut mitään, lekuri kysyi että tarttetko sairaslomaa niin sanoin jotain että pistä vaan vaikka pari viikkoa niin katto että olen yrittäjä jonka jälkeen kysyi että hyödynkö mä siitä jotain.
Vastasin että kai mä jotain tapaturma vakuutuksesta saan jonka jälkeen kirjoitti loppuviikon, torstaina :ROFLMAO:
Eiku siitä luomen poistosta.

olen yrittäjä jonka jälkeen kysyi että hyödynkö mä siitä jotain.

Ehkä sinulle tulee yllätyksenä, mutta useimmat yrittäjät vetää ilman mitään vakuutuksia ja kun sairaslomasta puhutaan vastaus on "en mä siitä mitään hyödy". Kysyn itse useinmiten saman kysymyksen ja vastaus on yleensä juuri tuo.

Eiku siitä luomen poistosta.
ööö… vittu, miksen pyytänyt?? Varmaan ois tullut 4 viikkoa!!
Koitin ottaa kuvaa mun takaraivosta ja eihän siitä tullut mitään mutta huomasin että onpa vitun ruma luomi, mulla on toinenkin kuupassa niin huomenna varaan ajan arvaustalosta niiden poistoon. (terveystalo, ei terveyskeskus)
Eiku en muuten varaa koska 3 edellistä kertaa on ollut ihan tyhjänpäiväisiä, vois kokeilla hemiläistä)

Ehkä sinulle tulee yllätyksenä, mutta useimmat yrittäjät vetää ilman mitään vakuutuksia ja kun sairaslomasta puhutaan vastaus on "en mä siitä mitään hyödy". Kysyn itse useinmiten saman kysymyksen ja vastaus on yleensä juuri tuo.
Ihan tuossa taannoin kerroinkin että hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi sinne kiinni jonka ansiosta lihat kuoriutui sormen päähän.
Vakuutusyhtiön iloksi olin 1,5kk saikulla ja kun sattui olemaan tulot silloin kohdillaan niin ei haitannut sitten ollenkaan :LOL:
Tai siis kyllä olisi mieluummin ollut ilman vammaa mutta se että oli pitkä saikku ja siitä sai jopa rahaa niin ei haitannut.

Mä voin olla sun kaveri. Sillai säälistä.

Jälkikasvu näki tänään porssen ja haluaisi kuulemma sellaisen isona. Käskin opiskella lääkäriksi, että saa semmosen ostettua. Saa nähdä.
Me ollaan tosi reiluja nettikavereita, itte meinasin äskön kirjoittaa että mäkin voin olla kaveri, kunhan leikkaa noi mun rumat luomet pois.
Mutta jos ihan totta puhutaan niin jopa tuollainen saattaa aiheuttaa traumoja herkälle ihmiselle.

rok rok rok.

Ommuuten kiva kirjoittaa erilaisille ihmisille erilaisia ohjelmia. Se on mukavata se <3

Selkeestikin oon parempi koutsi kuin urheilija. Tämä tärkeä oivallus on.

Kylläpäs
Ei mullakaan paljoa kavereita ole.

Ei mullakaan ole.

Paitsi, että mikähän siinä on kun en ole viimeiseen 4kk kerinnyt tehdä yhtään mitään, niin jo olisi ollut kaiken maailman kissan ristiäisiä mihin on pyydetty mukaan.

Mutta ei pidä unohtaa: kahden ässän tiistai!

Back
Ylös Bottom