Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vit

DSC-0327.jpg

eilen oli kivaa. eikö olekin pelottavaa?

Tää ei sitte liity mitenkään Narunpätkään, tai tapaansa hoitaa asioitaan, en tunne enkä tiiä "kaveria" yhtään. Liittyy kuiten häneltä lainattuun kommenttiin.
Ehkä, jo ennenku alkaa investoimaan siihen jantterin koulutukseen, tai ehkä jo siinä vaiheessa ku suunnittelee moiseen laitteeseen investoimista, kannattais miettiä miten motivoi janttereita muuten firmassa. Jos tessin minimi on se millä mennään, ja peruslisät pitää jokakerta eriksen tingata ja vittuilut tulee perään, niin...
Ei pitäs olla aina niin yksioikoinen, pointtina oli että tuon hintaisessa koneessa tulee pirusti niitä muita kustannuksia ja sen puikkoihin ei hypätä tosta vain ja yleensä niillä painetaan vähintään 2 mutta usein 3 vuorossa jolloin niitä käyttäjiä pitää olla oikeasti monta ja kun yhdellä koneella on vaikka kolme tai neljä käyttäjää niin heistä on ihan todellisuudessakin ainakin yksi (ei sama) henkilö jos ei kipeänä niin pekkasella tai muulla lomalla tjsp.
Tämäkään ei ole sinulle tarkoitettu mutta onko pakko olettaa aina jotain jostain asiasta, tämä on kuitenkin palsta missä pääasiassa jauhetaan paskaa.

pointtina oli että tuon hintaisessa koneessa tulee pirusti niitä muita kustannuksia ja sen puikkoihin ei hypätä tosta vain ja yleensä niillä painetaan vähintään 2 mutta usein 3 vuorossa jolloin niitä käyttäjiä pitää olla oikeasti monta ja kun yhdellä koneella on vaikka kolme tai neljä käyttäjää niin heistä on ihan todellisuudessakin ainakin yksi (ei sama) henkilö jos ei kipeänä niin pekkasella tai muulla lomalla tjsp.
Tästä ollaan samaa mieltä, mie tartuin siihen että 3/4 koulutetusta on hetken päästä ottanu loparit.

Se asiasta, jatketaan paskanjauhantaa. :)

Tästä ollaan samaa mieltä, mie tartuin siihen että 3/4 koulutetusta on hetken päästä ottanu loparit.

Se asiasta, jatketaan paskanjauhantaa. :)
Sen verran pitää vielä tosta TES:si asiasta ottaa kiinni että isoissa firmoissa niitä tessejä just tuijotetaan aivan liikaa molemminpuolin.
Tulee sellainen meininki että kun tuo lukee pikkukirjaa kuin piru raamattua niin kyllä sitten minäkin.

Mutta olet oikeassa, nyt siirrytään paskanjauhantaan koska palkoista ja politiikasta puhuminen tuppaa aiheuttamaan riitoja sellaiseen taipuvaisissa ihmisissä.

On tullut tapa olla ainakin puolituntia ennen #paikalla kuin pitäisi, se on hyvä. Koulussa saa istua hetken rauhassa ja työpaikalla kerkeää orientoitumaan päivään paremmin, kun saa rauhassa ihmetellä hetken aikaa.

En muutenkaan jaksa sellaista hösäämistä.

On tullut tapa olla ainakin puolituntia ennen #paikalla kuin pitäisi, se on hyvä. Koulussa saa istua hetken rauhassa ja työpaikalla kerkeää orientoitumaan päivään paremmin, kun saa rauhassa ihmetellä hetken aikaa.

En muutenkaan jaksa sellaista hösäämistä.

Itse kans orientoidun päivään 30-60 min ennen varsinaisten töiden aloittamista.

Olen silti aina juuri kellonlyömällä töissä.

Minun on tultava tekemään oikaisu: mies nähdessään tuo "kissanpaska haisee, oksennusta matolla" -postin huomautti, että hänen kommenttinsa siitä, että se näkyy naapuriin, ei ollut paheksuva, kuten väitin, vaan neutraali. Tämä on tietysti hienoa, jos näin on, tosin olen silti äänensävystä skeptinen.

Huippupyöräilijän alapään karmea kunto veti kirurginkin hiljaiseksi – haluaa tieteellistä tutkimusta satuloista - Muut lajit - Ilta-Sanomat

Itse siirrän sukuelimeni otsaan kun pyöräilen Porissa. Täällä on niin paska liikennekulttuuri.

No vitsi vitsinä, karmea hinta on urheilulla kun menee vitutkin pilalle.

Muistan kyllä lukeneeni miesten munamankeloinnin aihettavan iNpotenssia ja tuntoproblematiikkaa. Hermoja painaa.

Onneksi pyörää: eijjole.

Onneksi pyörää: eijjole.

Kandee hommata. Mikäs sen komiampaa ku lämpimänä kesäiltana sotkotella joenvartta tai muuta rantsua pitkin keskustan jätskille.

Mulla on ruåtsalainen mankeli. Nyt on lähellä että olis pakko pyöräillä töihin! Kiian romu nimittäin pitää viedä pajalle taas.

Liitteet

• 281E7CBD-5A53-4531-B90D-AADF8C503489.webp
    281E7CBD-5A53-4531-B90D-AADF8C503489.webp
    139,8 KB · Katsottu: 145
Back
Ylös Bottom