Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatanan kissa. Olis hiljaa ku ihmiset haluaa vielä nukkua.
Tänään lähtee makuuhuoneesta työpöytä, kissa sen avulla mun unia terrorisoi.
Mun kissa herätti joka yö 3-4 aikaan huutamalla. Sitten se tuli sänkyyn kehräämää, kiehnäämää, kuolaamaan sekä näykkimään, jos en riittävästi huimioinut. Ei mitään toivoa nukkumisesta. Vatsahommeleiden takia oli hoidossa välillä porukoilla, missä nukkui yöt rauhassa vähintään kuuteen asti. Sinne se sitten jäikin. Sen verran seurallinen otus, että parempi oll siellä töisen kissan ja useamman ihmisen seurassa. Pääsee lisäksi tarhaan ulkoilemaan.Miks helvetissä kaupunkilaiset ottaa kissoja? Ei mitään järkeä.
T: 11 vuotta heräten joka yö kissoihin.
Onneks enää ei oo ku 4-9v jäljellä.
Kuntit hei.
Kauppakassin suvikumit alkaa olla melko kuluneet, joten olen alkanut selailla autotalli.comia.
Onko mitään ehdotuksia?
Pakolliset vaatimukset:
-vetokoukku
-200hv
-neliveto
Yksi tällainen ajoneuvo jo onkin, mutta se ei mahdu paikallisen ss-marketin parkkihalliin.
Noin kolkyt.Tuollaisia pelejä löytyy viidestä kilosta sataan tonniin.
Laita nettiauton suodattimeen:Kuntit hei.
Kauppakassin suvikumit alkaa olla melko kuluneet, joten olen alkanut selailla autotalli.comia.
Onko mitään ehdotuksia?
Pakolliset vaatimukset:
-vetokoukku
-200hv
-neliveto
Yksi tällainen ajoneuvo jo onkin, mutta se ei mahdu paikallisen ss-marketin parkkihalliin.
...ei mahdu paikallisen ss-marketin parkkihalliin.
henkilöautonsuvikumit alkaa olla melko kuluneet
Eiii kyllä Mersua pysty.Laita nettiauton suodattimeen:
- Mercedes Benz
- hintahaarukka oman maun mukaan
- maks kilsat
- ruksi vetokoukkuun ja nelivetoon
- paina hae
Löyty heti n. 170 vaihtoehtoa. Osassa ilmotuksia tosin tota vetokoukkua ei oo laitettu muutakun tekstiin, niin osa jää pois haussa.
Totta. Tämä rosessihan tulee kestämään vähintään juhannukseen saakka.täälä ollaan samassa tilanteessa, ensiasennuskumit kaljut
olen ajatellut selviäväni tilanteesta hankookeilla, huomattavasti vaivattomampaa kun koko auton vaihto
Tämä onkin suurin syy miksi voisi vaihtaa lyhyempään kotteroon kun ei autoa paljoa tule käytettyä.
Eiii kyllä Mersua pysty.
Joku vielä luulee että olen keski-ikäinen.