Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanan kissa. Olis hiljaa ku ihmiset haluaa vielä nukkua.

Tänään lähtee makuuhuoneesta työpöytä, kissa sen avulla mun unia terrorisoi.

Saatanan kissa. Olis hiljaa ku ihmiset haluaa vielä nukkua.

Tänään lähtee makuuhuoneesta työpöytä, kissa sen avulla mun unia terrorisoi.

Miks helvetissä kaupunkilaiset ottaa kissoja? Ei mitään järkeä.

T: 11 vuotta heräten joka yö kissoihin.
Onneks enää ei oo ku 4-9v jäljellä.

Miks helvetissä kaupunkilaiset ottaa kissoja? Ei mitään järkeä.

T: 11 vuotta heräten joka yö kissoihin.
Onneks enää ei oo ku 4-9v jäljellä.
Mun kissa herätti joka yö 3-4 aikaan huutamalla. Sitten se tuli sänkyyn kehräämää, kiehnäämää, kuolaamaan sekä näykkimään, jos en riittävästi huimioinut. Ei mitään toivoa nukkumisesta. Vatsahommeleiden takia oli hoidossa välillä porukoilla, missä nukkui yöt rauhassa vähintään kuuteen asti. Sinne se sitten jäikin. Sen verran seurallinen otus, että parempi oll siellä töisen kissan ja useamman ihmisen seurassa. Pääsee lisäksi tarhaan ulkoilemaan.

No meil on kaks kissaa, toinen otettiin 10v sitten toiselle seuraksi. Ei auta tohon aamuyöherättelyyn. Vanhassa kämpässä oli kissatarhakin. Uuteen luukkuun pitäis lasittaa terassi niin pääsisivät sinne metsästämään ökkiäisiä.

Kuntit hei.

Kauppakassin suvikumit alkaa olla melko kuluneet, joten olen alkanut selailla autotalli.comia.
Onko mitään ehdotuksia?

Pakolliset vaatimukset:
-vetokoukku
-200hv
-neliveto

Yksi tällainen ajoneuvo jo onkin, mutta se ei mahdu paikallisen ss-marketin parkkihalliin.

Meidän ensimmäinen kissa on maailman kiltein ja fiksuin. Kun nukkumaan käytiin, asettui itse kissapuuhun sängyn viereen ja vasta kun näki heräilyn merkkejä, tuli rauhassa kehräilemään ja tervehtimään. Pentukissan tullessa makkarin ovi on ollut kiinni yöstä yksi lähtien, niillä on kiivaimmat leikit menossa niihin aikoihin ja pennun hoksottimet ei muutenkaan parasta A-luokkaa, siellä se pomppis koko yön pään päällä. Kertaakaan en oo kissoihin herännyt.

Kuntit hei.

Kauppakassin suvikumit alkaa olla melko kuluneet, joten olen alkanut selailla autotalli.comia.
Onko mitään ehdotuksia?

Pakolliset vaatimukset:
-vetokoukku
-200hv
-neliveto

Yksi tällainen ajoneuvo jo onkin, mutta se ei mahdu paikallisen ss-marketin parkkihalliin.

BMW X5 3.0d 5d A Kattoluukku Webasto Nahat Xenon Maastoauto 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

Ei ihan 200 heppaa, mutta kyllä tällä varmaan ass marketin parkkihalliin ajaa? Jos kauppakassi autoa mietitään.

Kuntit hei.

Onko mitään ehdotuksia?

Pakolliset vaatimukset:
-vetokoukku
-200hv
-neliveto

Laita nettiauton suodattimeen:

- Mercedes Benz
- hintahaarukka oman maun mukaan
- maks kilsat
- ruksi vetokoukkuun ja nelivetoon
- paina hae

Löyty heti n. 170 vaihtoehtoa. Osassa ilmotuksia tosin tota vetokoukkua ei oo laitettu muutakun tekstiin, niin osa jää pois haussa.

Sasi pisti kyllä ihan mielenkiintoisen vaihtoehdon.
Täytyypä tutustua tarkemmin kyseisen merkin tuotteisiin.

henkilöautonsuvikumit alkaa olla melko kuluneet

täälä ollaan samassa tilanteessa, ensiasennuskumit kaljut

olen ajatellut selviäväni tilanteesta hankookeilla, huomattavasti vaivattomampaa kun koko auton vaihto

hankookit, koska ei viitti conttinentaaleihin törsätä #nuuka

Laita nettiauton suodattimeen:

- Mercedes Benz
- hintahaarukka oman maun mukaan
- maks kilsat
- ruksi vetokoukkuun ja nelivetoon
- paina hae

Löyty heti n. 170 vaihtoehtoa. Osassa ilmotuksia tosin tota vetokoukkua ei oo laitettu muutakun tekstiin, niin osa jää pois haussa.
Eiii kyllä Mersua pysty.

Joku vielä luulee että olen keski-ikäinen.

täälä ollaan samassa tilanteessa, ensiasennuskumit kaljut

olen ajatellut selviäväni tilanteesta hankookeilla, huomattavasti vaivattomampaa kun koko auton vaihto
Totta. Tämä rosessihan tulee kestämään vähintään juhannukseen saakka.

Eiii kyllä Mersua pysty.

Joku vielä luulee että olen keski-ikäinen.

Itelläkin gummit huonot (8kpl). Pitäis uusia molemmat. Tarvis saada kämppä finaaliin eka, niin tietäis paljon jää fygyä. Mersu (vaikka kaks) kävis hyvin mulle. Näytän valmiiksi keski-ikäiseltä.

Itseasiassa yks mersu pitäis tilata nyt. Talokaupassa kaupanpäällisiks tytär sai slk-mersun. Katsoin vähän sisuksiin niin piirilevy paskana ja simaa liittimissä. Moottori toimii, mut ei tosta kyllä kalua saa. Tyvär niin täpinöissään autosta, että pakko ostaa uus.
Tätä järkeilin: Osta Mercedes Benz S63 Sähköauto, Musta | Jollyroom
12v akku ja 2x35w moottori. Tollahan menee vaikka ylämäkeen!

Back
Ylös Bottom