Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saakutin uivelot! Olen saanut teiltä tartunnan.

jarruvalo.webp

Mä en taas tajua omaa kehoa ja sen toimintaa.
Perse pienenee, hauis pienenee, muna pienenee, aivot pienenee mutta maha se vaan on ja pysyy...
Pitääkö tässä vetää ittesä oikeesti tosi mataliin rasvoihin ja kattoa missä vaiheessa se ihan oikeasti lähtee.
Toisaalta meikäläinen näyttää 80kg painoisenakin ihan rääpäleeltä niin entäs jos mä painan 60-65 kiloa :LOL:
Pari vuotta sitten alaraja oli 70kg ja kun puntari yksi kerta näytti 69.9kg niin se loppui siihen, toisaalta vyötärön ympärys pieneni 12cm mutta kun paino nousi takaisin niin se kasvoi 15cm... vittu.

Ajattelin kokata naudan kieltä joku päivä. Se pitää tehdä vaan niin, että sitä on valmiina syötäväksi.

Itse kokkausvaihe tarvinnee tehdä yksin, jotta sitä syö joku muukin kuin minä. Asian voinee paljastaa toki, kun kieli syöty.

Mä en taas tajua omaa kehoa ja sen toimintaa.
Perse pienenee, hauis pienenee, muna pienenee, aivot pienenee mutta maha se vaan on ja pysyy...
Pitääkö tässä vetää ittesä oikeesti tosi mataliin rasvoihin ja kattoa missä vaiheessa se ihan oikeasti lähtee.
Toisaalta meikäläinen näyttää 80kg painoisenakin ihan rääpäleeltä niin entäs jos mä painan 60-65 kiloa :LOL:
Pari vuotta sitten alaraja oli 70kg ja kun puntari yksi kerta näytti 69.9kg niin se loppui siihen, toisaalta vyötärön ympärys pieneni 12cm mutta kun paino nousi takaisin niin se kasvoi 15cm... vittu.
Ei kannata siis laihutella, eikä tuijottaa numeroita.

Ajattelin kokata naudan kieltä joku päivä. Se pitää tehdä vaan niin, että sitä on valmiina syötäväksi.

Itse kokkausvaihe tarvinnee tehdä yksin, jotta sitä syö joku muukin kuin minä. Asian voinee paljastaa toki, kun kieli syöty.
Lapsuuteeni kuului sydänten ja kielten keittely ja pilkkominen.
Voin kertoa että haju on hieman erilainen kuin muussa lihassa mutta etenkin kieli on melko pehmoista ja jänteetöntä kamaa joten kannattaa aloittaa siitä, hjertta on hieman sitkeämmän oloista tavaraa ja munuaiset saattaa olla turhankin metallista.

Älkää kysykö.

Mun äitini osasi valmistaa hyvää kieltä. Omasta mielestäni ei mitenkään sen ellottavampi ajatus, kuin yleisemmin syötävätkään fysiikan osat. Ehkä jos pitäis alkaa aivoja lusikalla kauhomaan kallosta, niin se olisi jotenkin inhottavaa. Ja munuaiset haisevat kuselle.

Back
Ylös Bottom