Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä käväsin tänään vähän taululle piirtämässä. Sen jälkeen sitten kysyttiinkin, että onko jo harkkapaikkaa kesälle.

Ei se nyt niin kummallista ollut, kai.

Mieluummin mulkku ja välinpitämätön, kuin että alkaa pyörittää kauniita ja rohkeita, hommat menee ihan vituiks jos pomo alkaa veljeilemään, reilu pitää olla ja tekijälle maksaa.

Nykyisessä paikassa oli pomo joka minulle haukkui muita työntekijöitä ja veljeili. ihan kivalta tuntui nauttia luottamusta, mut jos olisin ollut sitä tyyppiä että laulan eteenpäin niin moro.

Itehän kuulun hankaliin tapauksiin, mutta en ihan perushankaliin. Työ on Itelle vähän sellasta peliä, ehkä lieviä psykopaatti ominaisuuksia löytyy. Teen mielellään yksin ja tarkoitus on ehkä enemmänkin saada muut näyttämään huonolta ja oma työ helpolta. Sit osaan myös vaatia ja kostaa, ei ole oikeastaan mitään moraalia jos havaitsen työnantajasta jonkin moraalisen epäkohdan, pyrin aina siihen että pomon ja minun välillä on molemminpuolinen arvostus. Työkaverit on pelkkiä pelinappuloita, rahaa ei tule töissä mietitty, palkankorotuksen haen kerran kahteen vuoteen ja se on 2e, siitä ei neuvotella. Kattohan näissä hommissa tulee vastaan kohta ja sit suksin muualle trollaamaan.

Pitäisköhän mitata kuume, oon ihan jiirissä.

Mutta sekin kovaa vauhtia menossa sinne suuntaan? :)

No juu mamba luikertelee omaa elämäänsä, aamuisin heräilee paljon aikaisemmin kuin minä ja haistelee missä olis lähin perse. Tänä aamuna yritti saatana omaan perseeseen. Heräsin, että mitä helvettiä. Joo ei oo paljoo persettä lohjennut kun tää remppahommeli päällä ja oleskellaan evakkoasunnossa ja niinpäinpois.

Eri asia jäsen @Delgado lla. Siellä pannaan anaaliin ja kanaaliin remppahommien lomassa. Portaatkin oli korkattu jo ennenku olivat asennettu.

Perseestähän tämä.

Eri asia jäsen @Delgado lla. Siellä pannaan anaaliin ja kanaaliin remppahommien lomassa. Portaatkin oli korkattu jo ennenku olivat asennettu.
Luin ensin, että portaalitkin oli korkattu, kunnes luin tarkemmin, että portaistahan vain oli kyse. Meinasin vähän jo pelästyä, että mistä täällä tiedetään, että meillä on kotona portaaleita. Muihin, hmm, lokaatioihin. Mutta onneksi puhuitkin portaista. Ei meillä siis olisikaan mitään portaaleita.
Ottaako toi muija oikeesti peppuun?
Noniin kaikki muut tässä ketjussa, kysymys on vissiin teille!

Nekö sen MB Tracin huusi. Minä luulin että sinä, kostoksi. Jos ois ollut paikka ja aikaa, niin ois voinut huutaa. Sen verran halvallakin lähti, että harmittaa.
Ei mahdu halliin tällä hetkellä. Ei ainakaan vielä tietoa minne meni, pitää kuunnella puskaradiota.

Noniin kaikki muut tässä ketjussa, kysymys on vissiin teille!
:LOL: :ROFLMAO: Aivan. Onkohan siinä tosiaan jotain noin isosti ihmeteltävää? :LOL:
Mutta joo, asiallista keskustelua. (y)

Aiottua myöhäisempi herätys, vasta 4.30!
Aikomuksena olla seiskalta salilla, iisi päivä toimistolla ja iltapäivällä pitäisikin olla treenaamassa koiria porukalla.
Päivä näyttää näin aamukahvin äärellä menevän osastoon: ihan jees. :coffee:

Minä käväsin tänään vähän taululle piirtämässä. Sen jälkeen sitten kysyttiinkin, että onko jo harkkapaikkaa kesälle.

Ei se nyt niin kummallista ollut, kai.

Minäkin etsin ja löysin itselleni harjoittelupaikan ja potentiaalisen kesätyöpaikankin. Koulu oli taas erimieltä harjoittelupaikasta että oppilaat ei niitä etsi vaan me päätetään.

Ei ma ummarra.

Minäkin etsin ja löysin itselleni harjoittelupaikan ja potentiaalisen kesätyöpaikankin. Koulu oli taas erimieltä harjoittelupaikasta että oppilaat ei niitä etsi vaan me päätetään.

Ei ma ummarra.
On kyllä jännä systeemi, kun jossain paikoissa pitää etsiä itse ja jossain paikoissa ei saa etsiä itse.

Nyt, sumpin pihautus.

On kyllä jännä systeemi, kun jossain paikoissa pitää etsiä itse ja jossain paikoissa ei saa etsiä itse.

Nyt, sumpin pihautus.

Aikoinaan jouduin keskeyttää ammattikoulun kun mulla oli sellainen harjoittelupaikka mistä sain palkkaa. Sehän oli niin punainen vaate että meni todella hankalaksi. Keskeytin koulun, menin töihin sinne harjoittelupaikkaan, sit jatkoin ammattikoulua ja hyväks luin tällä töissä ololla työharjoittelujakson.

Back
Ylös Bottom