Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onhan se ja sen takia sitä liikkuvuutta pitäs saada. toi syvyys on myös aika vaativa liikkuvuuden kannalta.

Kuten olen huudellut, terveys edellä mennään. Ja kun eilen enemmän perehdyin butt winkkiin ja sen seurauksiin niin takkihan tässä kääntyi.Itse tekisin ainakin työsarjat siihen syvyyteen missä ei butt winkkaa. Suosittelen ainakin testaa pn-kenkiä vaikka idealistina haluaisit kyykätä ilman kantakoroketta. Itse ajattelin aika pitkään samoin kuin sinä, mutta olen huomannut että itse tarviin sen korokkeen kun en saanut aikases parantaa liikkuvuutta. Kuten JTO sanoi, se ei parane kyykkäämällä vaan vaatii liikkuvuustreeniä.
buttwink ei ole kipujuttu, vaan selän virheasento rasituksessa. siinä vaiheessa, kun se aidosti tuottaa kipua, voi olla myöhäistä jo.
Mitkä kengät tilasit? Itse käytin lautaa kantojen alla aiemmin. Kerran kokeilin kenkiä niin ei ole ollut lautaa ikävä sen jälkeen. Pn-kengät oli paras ostos ikinä.Kuten olen huudellut, terveys edellä mennään. Ja kun eilen enemmän perehdyin butt winkkiin ja sen seurauksiin niin takkihan tässä kääntyi.
Pistin pn-kengät tilaukseen.
Ja syvempi perehtyminen tuon liikkuvuuden parantamiseen alkaa myös.
Ja aletaan nyt kokeilemaan sitä syvyyden vähentämistä tässä alkuun kanssa.
Mitkä kengät tilasit? Itse käytin lautaa kantojen alla aiemmin. Kerran kokeilin kenkiä niin ei ole ollut lautaa ikävä sen jälkeen. Pn-kengät oli paras ostos ikinä.
Adidas.fi:stä pari päivää sit pistin Power Perfect 3:t tiluuseen 55,97€ dhl:llä himaan tuotuna, ei paha :D Nyt tosiaan (15.1. alkaen)punaset ja roosat alessa ja mobiiliapilla tilaamalla vielä -20% checkoutissa.

Adidas.fi:stä pari päivää sit pistin Power Perfect 3:t tiluuseen 55,97€ dhl:llä himaan tuotuna, ei paha :D Nyt tosiaan (15.1. alkaen)punaset ja roosat alessa ja mobiiliapilla tilaamalla vielä -20% checkoutissa.
Helevetti. Mä maksoin 2:sta 109€Adidas.fi:stä pari päivää sit pistin Power Perfect 3:t tiluuseen 55,97€ dhl:llä himaan tuotuna, ei paha :D Nyt tosiaan (15.1. alkaen)punaset ja roosat alessa ja mobiiliapilla tilaamalla vielä -20% checkoutissa.