MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

No jos tämä olisi ainoa esimerkki, niin kyllä. Mutta tuo aiemmin kuvattu mentaliteetti nyt vain on tosiasia. Tomin oli pakko tulla jostain syystä hyvin nopeasti kertomaan, että kuinka monta toistoa hän on ottanut milläkin painolla ja persekin pysyy penkissä, hyvin heikko analogia siinäkään oli yhtään mihinkään.
TÄMÄ! :hyper: Mäkin luin Tomin kommenttia että oikeesti:woot:
Kaveri tulee kehumaan omia nostoja heikomman ketjuun. Jotenkin tosi noloa.
"Mäpäs tein paljon suuremmilla raudoilla paljon enemmän toistoja kuin sä, ja perse oli penkissä"
Niinkun mitä helvettiä? Iso mies ja jaksaa..

Tomi ei varmaan olisi tehnyt 36x100, jos noudattaisi yhtä paskoja tekniikoita kuin näillä videoilla. Musta tuntuu että se pointti oli, että "äärirajoilla ku vetää blaa blaa" niin silti tekniikka voi olla hyvä. Vai mitä tää toadin alter-ego tiilikainen selitti tuolla aiemmin. :whistle:

Tomi näkee taikasilmällään, että tässä kun vähän nousee perse penkistä niin rintalihasten aktivaatio laskee 36%, mutta kun Branch Warren heiluu ylätaljassa kuin hullun mulkku mielettömän perseessä niin Tomin vuosien mittaan harjaantunut taikasilmä näkee, että Branchin latsien aktivaatio nousee 24,5% puhtaaseen tekniikkaan verrattuna. Se vaan on sellainen vuosien mittaan harjaantunut katse. Viimeisen valmennusmenestyksen jälkeenhän Tomin supersilmät treenien suhteen on verrattavissa Supermiehen röntgenkatseeseen. Näöntarkastuksessakaan Tomillehan ei näytetä niitä perinteisiä eri päin olevia E -kirjaimia, vaan taulussa on eri kuntosaliliikkeitä, jotka pienenee taulun alapäätä kohti. Perinteisen "mihin päin E:n sakarat näyttää" kysymyksen sijasta Tomilta kysytään "Mikä tekniikkavirhe liikkeessä?". Erona myös se, että Tomilla on molemmat silmät peitettynä.

+130kg penkkaajalla 40-kiloset kässärit pitäis olla ihan paperia vinopenkissä. Ehkä se sit on liian kapea.

Tai sit huonolla tekniikka tehty tankopenkki ei vahvista siirtovaikutusta :rolleyes:

+130kg penkkaajalla 40-kiloset kässärit pitäis olla ihan paperia vinopenkissä. Ehkä se sit on liian kapea.

Tai sit huonolla tekniikka tehty tankopenkki ei vahvista siirtovaikutusta :rolleyes:
Mulla oli ainakin hämmentävän huono korrelaatio käsipainopunnerruksien ja tankopenan välillä, kun vielä penkkasin.
Käsipainoilla tein kontrolloitua pitkää sarjaa hyvällä venytyksellä 60-kiloisilla hantteleilla, mutta tangolla homma oli yhtä suossa juoksemista ja rimpuilua.

Veikkaan että omat olkapäät on jotenkin "ahtaat", mikä sitten näky mm. kipuiluna ja liikeradan epätaloudellisuutena tankopenavariaatioissa, siinä missä kässäreillä ongelmaa ei esiintynyt kun sai vähän vapaammin käännellä kädet parempaan asentoon.

Tomi näkee taikasilmällään, että tässä kun vähän nousee perse penkistä niin rintalihasten aktivaatio laskee 36%, mutta kun Branch Warren heiluu ylätaljassa kuin hullun mulkku mielettömän perseessä niin Tomin vuosien mittaan harjaantunut taikasilmä näkee, että Branchin latsien aktivaatio nousee 24,5% puhtaaseen tekniikkaan verrattuna. Se vaan on sellainen vuosien mittaan harjaantunut katse. Viimeisen valmennusmenestyksen jälkeenhän Tomin supersilmät treenien suhteen on verrattavissa Supermiehen röntgenkatseeseen. Näöntarkastuksessakaan Tomillehan ei näytetä niitä perinteisiä eri päin olevia E -kirjaimia, vaan taulussa on eri kuntosaliliikkeitä, jotka pienenee taulun alapäätä kohti. Perinteisen "mihin päin E:n sakarat näyttää" kysymyksen sijasta Tomilta kysytään "Mikä tekniikkavirhe liikkeessä?". Erona myös se, että Tomilla on molemmat silmät peitettynä.
Tää oli kyllä hulvaton:LOL:

Hauska heppu tää Anton vai Jarno,anyway.
Kysäisisin onkos noissa olkapää treeneissä vähän lipsuttu,kun ei oikein löydy pyöreyttä?

Voi olla liian isot painot?
Miksi roinalla lihakset hommanneet tulee mollaamaan natujen treenituloksia tällä foorumilla?
Miksi Maltalainen natikkajarno tulee mollaamaan roinaamalla hankittuja lihaksia? Ei ne kummassakaan tapauksessa tule ilmaiseksi, vaikka kuinka sylkisi kameraan.

Mitähän nää Anton Jiroutin seuraajat oikein tuolla youtubessa on?! Faniryhmä laittanu viisaat päät yhteen ja pohtii kommenteissa "onko PT Vatanen natu", "Rich Piana ei oo natu", jne...

Yhden videon olen katsonut tältä herralta ja ei uppoa ollenkaan. Jarno pitää huolen etten katso jatkossakaan, sen verran autistista pakottamista.
Niin sitä minäkin että mikä lie mainosmies on tämä tyyppi.. Että maksaako tämä videoiden tekijä tälle jarnolle jotain tuosta hehkuttamisesta.. Tai sitte sillä muuten vaan vähän jäpöstä ottaa päässä.. :LOL:

Olen katellut näitä Jiroutin pätkiä jo paljon aikaisemmin, kun YouTube on niitä jostain syystä tyrkyttänyt. Ihan mukava kaveri, videot on varsin lyhyitä, suht asiallisia ilman suurempaa paatosta, joten kevyttä ja nopea katsottavaa. Ihme jos joku noistakin loukkaantuu, mutta nettihän on erityisherkkiä täynnä. Ei kai nyt kukaan ala toisen tekemisiä sellaisenaan apinoimaan tai ottamaan joka sanaa todesta. Aina voi löytyä joku hyvä pointti ja kuten sanottua, kevyttä ja harmitonta katsottavaa. Sen verran fiksuna olen Antonia pitänyt, että tuo Jarno T:n mainostus täytyy tulla yllättäen ja pyytämättä tai sitten olen pahasti erehtynyt. Hallaahan tuollainen "promoaminen" vain tekee. Suomen "rich piana" ?? Vertaus on ontuvuudessaan suomenennätystasoa

Ajattelin ensiksi, että en jaksa tähän ketjuun tulla itse enään kommentoimaan, mutta vaikeatahan se on kun susta puhutaan. Sanon tässä kohtaa jo, että en ota nokkiini vaikka mua kutsuttaisiin autistiseksi luuseriksi joka ei tiedä mistään mitään. Se kuuluu hommaan jos alat puskemaan omaa nimeäs ulos julkisesti ja se kannattaa jokaisen tiedostaa jos omaa kanavaa meinaa joskus perustaa.

Mitä Jarnoon tulee niin itse olen ottanu kaverin jutut läpällä ja uskon, että kyseessä on oikeasti kaveri joka kyseenalaistaa kaikki mun jutut ja tykkää vaa tökkiä sitä muurahaispesää (tää threadi) ja kattoa mitä tapahtuu. (Olen toki kiitollinen näkyvyydestä)

Ja teille vielä jotka ootte kattonu jonkun mun vanhemman videon ja todenneet sisällön olevan liian huonoa niin suosittelen vielä antamaan mahdollisuuden ja tsekkaamaan uudempia tuotoksia, koska pyrin jatkuvasti kuitenkin tekemään parempia videjä. ✌

Muskelikonna kiittää

Back
Ylös Bottom