Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumanskekka, mulla oli selkärankaa ja kävin kävellen kaupassa kun illan treenit olisi ollut niin myöhään ettei jaksa mennä niin korvasin osittain raahaamalla kalj... ruokakassin kävellen!
Muutenkin nyt kysytään toooosi paljon selkärankaa kun uusi asunto on sen verran paremman väen paikka että lähes käytännössä pääsee hissillä baariin :oujee:

Ilmeisesti työ- ja perhe-elämä verottaa? Itse uskon, että harrastukset ovat tärkeitä fyysisessä ja henkisessä jaksamisessa arjessa, joten siksi onkin mielenkiintoista lukea et kuinka paljon ihmiset siihen satsaa.

Itse olen jotenkin pihtari näissä ja mietin aina, että onko joku harrastus liian kallis, vaikka eihän sen pitäisi olla mittari kaikessa. Kumminkin tuhlaan sitä rahaa kaikkeen muuhun turhuuksiin, joten miksi idioottina haluaisin karsia juuri hyvinvointini osalta. :unsure:
Kyllä. Mutta valintojahan ne ovat: perustaa perhe ja saada lapsia.

Ei vissiin mikään kiinnosta jos pitää miettiä onko liian kallista?

Tä?

Ei vissiin mikään kiinnosta jos pitää miettiä onko liian kallista? Perus kaupunkilainen joilla ei yleensä ole mitään harrastuksia :whistle: On siinä tietysti hyvätkin puolet kun rahaa säästyy..

Mikäli harmittaa jos harrastukseen menee omasta mielestä paljon rahaa, kun tietää että voisi hyödyntää halvempiakin ratkaisuja, niin silloin se ei sitten kiinnosta riittävästi? :LOL: Aivan, hyi me saastaiset kaupunkilaiset!

Miehet erottaa lapsista lelujen hinta, nih!
Kyllä. Sen takia ketjussa harrastetaan mm. autoja, mopoja ja kaivureita.

Minä ainakin tykkään kaivaa joystickeillä mielummin kuin mekaanisesti leikkikaivurin vivuilla hiekkalaatikolla. Kaivuri on mm. hyvä vekoitin kääntää perunamaa tai nostaa auton perää huollon ajaksi.

Kyllä. Sen takia ketjussa harrastetaan mm. autoja, mopoja ja kaivureita.

Minä ainakin tykkään kaivaa joystickeillä mielummin kuin mekaanisesti leikkikaivurin vivuilla hiekkalaatikolla. Kaivuri on mm. hyvä vekoitin kääntää perunamaa tai nostaa auton perää huollon ajaksi.
Mulla on mm. trukki jolla nostan auton ilmaan kun vaihdan renkaat :ROFLMAO:
Löytyy myös kaivuri jolla leikin taas huomenna (töitä mutta sillä se on niin kivaa että menee leikistä) autokin on, jopa kirjaimellisti mopo eli kohta 60 vuotta vanha zündapp :LOL:

Back
Ylös Bottom