Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli bodailuun käsipainoilla, viinaksiin lääkkeeksi ja seksin harrastamiseen ei kulu rahaa.Saunominen ja suihkussa käyminen = noin 50 euroa kk.
Eihän sitä raha mene kun itte tekee.Eli bodailuun käsipainoilla, viinaksiin lääkkeeksi ja seksin harrastamiseen ei kulu rahaa.
Paljon te maksatte omista harrastuksistanne kuukausittain ?
N. €15/kk. Salikortti aina vuodeksi ja muut harrastukset välinehankintojen jälkeen ilmaisia.Paljon te maksatte omista harrastuksistanne kuukausittain ?
Vähän autoi, prätkii ja pyssyiOnko useita eri harrastuksia ?
Vaikea sanoa, koska en osaa erotella. Koirat ovat tietysti elämäntapavalinta, ei harrastus mutta sitten on kaikki välineet ja autoilut, mitä ei tulisi, jos ei olisi koiria. Toisaalta viime vuoden leireilyihin meni nelinumeroinen summa yhteensä.Paljon te maksatte omista harrastuksistanne kuukausittain ?
Yhdessä vaiheessa tänään tuntui siltä, että olen ollut iäisyyden töissä ja on varmaan jo torstai.Tuntuuko teistä muistakin, että tää viikko etenee äärimmäisen hitaasti.
Oma suojeluharrastus loppui juuri maalimiesten maantieteelliseen sijaintiin. Lähinnä siksi, että minulla ei ole haluja ajaa >kahta tuntia treeneihin, sille ajalle on parempaakin käyttöä. Kummasti oma jaksaminen ja motivaatio parani, kun päätin että meillä harrastetaan vain PK-jälkeä. On lähinnä helpottunut olo ratkaisustani lopettaa, kun kuuntelen treenikaverin kertomusta kilsoista.Koiran kanssa kun tuli treenattua suojelua niin siihen paloi rahaan, hyvät maalimiehet jotka myös kouluttaa ei ole ihan ilmaisia ja yllättäen ne oli aina jossain muualla eli ajoihinkin meni rahaa.
Ajan ilman suojeluharrastustakin sen >45.000 km vuoteen.Meidän hurjien kasvattaja teki touhua aika vakavasti ja meillä olikin sellainen hyvä porukka hänen kennelin kasvattejaan, treenaaja tuli Tsekeistä ja oli aina sen viikonlopun täällä mutta kun useampi oli jakamassa kulut niin pystyi siihen.Oma suojeluharrastus loppui juuri maalimiesten maantieteelliseen sijaintiin. Lähinnä siksi, että minulla ei ole haluja ajaa >kahta tuntia treeneihin, sille ajalle on parempaakin käyttöä. Kummasti oma jaksaminen ja motivaatio parani, kun päätin että meillä harrastetaan vain PK-jälkeä. On lähinnä helpottunut olo ratkaisustani lopettaa, kun kuuntelen treenikaverin kertomusta kilsoista.Ajan ilman suojeluharrastustakin sen -45.000 km vuoteen.
Ilmeisesti työ- ja perhe-elämä verottaa? Itse uskon, että harrastukset ovat tärkeitä fyysisessä ja henkisessä jaksamisessa arjessa, joten siksi onkin mielenkiintoista lukea et kuinka paljon ihmiset siihen satsaa.
Itse olen jotenkin pihtari näissä ja mietin aina, että onko joku harrastus liian kallis, vaikka eihän sen pitäisi olla mittari kaikessa. Kumminkin tuhlaan sitä rahaa kaikkeen muuhun turhuuksiin, joten miksi idioottina haluaisin karsia juuri hyvinvointini osalta.![]()