Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asiasta kukkaseen, ärsyttääkö teitä jos kerrostalossa ylemmissä kerroksissa kustaan täysiä pönttöön niin että se lorina kuuluu ympäri taloa? Ei minua varsinaisesti häiritse mutta ajatteleekohan ne ihmiset että se kuuluu ympäriinsä?

Jonkun verran häiritsee. Toisaalta ei tarvitse pohtia, onko naapurille kehittynyt virtsaumpi.

Minun alapuolella ei asu ketään!

Kaikki tekee noita instan best nine-juttuja ja meinasin iteki, mutta kun koko vuoden aikana on julkaistu 16 kuvaa niin en nyt nähnyt tarpeelliseksi.

Pitäisi lähteä kauppaan ja samalla reissulla hakemaan mies tänne. Kauppa ei innosta yhtään, koska pitää käydä isossa marketissa. Tai ei pidä, mutta se on nyt kätevintä.

Pitäsköhä käydä ostamassa jotai herkkuja kämpälle. Sen verran lenssunen/väsynyt olo, että paras ratkaisu tälle illalle on mököttää kämpällä.

Kaikki tekee noita instan best nine-juttuja ja meinasin iteki, mutta kun koko vuoden aikana on julkaistu 16 kuvaa niin en nyt nähnyt tarpeelliseksi.

Pitäisi lähteä kauppaan ja samalla reissulla hakemaan mies tänne. Kauppa ei innosta yhtään, koska pitää käydä isossa marketissa. Tai ei pidä, mutta se on nyt kätevintä.
Prismassa oli aivan liikaa ihmisiä.

Kiitos tsempistä! Samoja suunnitelmia mutta minulla ei instaan liittyen. Se on vain alusta jota opiskelen ja harjoittelen. Kiinnostaisi hirveästi kuulla ajatuksia ja kokemuksia verkkoympäristössä yrittämisestä ylipäätään - itse liityin kv-FB-ryhmiin, koska vaikea löytää omasta lähipiiristä asiasta kiinnostuneita ihmisiä.
Hitto kun mulla ei ole enää vippejä, laittaisin sulle viestiä!
Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia verkkoyrittäjyydestä, laita DM _astamarika_ -tuo on pieni ja harvoin päivittyvä julkinen tilini. "Tämä muu projekti" on erikseen mutta sitä en halua täällä jakaa.

Laitoin sulle viestiä :)

Suåsittelen. Tortilla-taco-pizza. Meikämustalaisen fuusiokeittiössä tänään. (Pyhän Marian sivuilta inspis ja ohje, ei siis omasta päästä).

IMAG1776.webp

.

Piti googlettaa mikä juttu, toisaalta en ole kauheasti kyllä perehtynyt tuohon instagramiin vaikka jotakin sinne tullut jopa julkaistua. Minulla oli snapchattikin 10 minuuttia kunnes poistin sen, en älynnyt mikä sen idea on.

Keikoilla on tullut nyt käytyä, ensi vuonnakin olis festaria ja keikkaa ynnä muuta tekemistä.

Back
Ylös Bottom