Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna ehkä uskaltaisi gaimille. :hyper: Hyiyök. :yäk:

Ihan vit...himskatinmoinen laihdutusurakka taas. :cry:

Olen pötköttänyt nyt kohta viikon tässä sohvalla. En muista milloin viimeksi olisin ollut viikon vapailla ja kokoajan kotona. :unsure:

Ootko jo niin läskissä kunnossa, että pyörit joka paikkaan?

Tuo olis kyllä ihan unelma viikko. Olisi vaan sohva ja minä. Ei tarttis olla sosiaalinen. Täydellistä!

Huomenna ehkä uskaltaisi gaimille. :hyper: Hyiyök. :yäk:

Ihan vit...himskatinmoinen laihdutusurakka taas. :cry:

Olen pötköttänyt nyt kohta viikon tässä sohvalla. En muista milloin viimeksi olisin ollut viikon vapailla ja kokoajan kotona. :unsure:
Aika samat fiilikset. Ennen joulua suunnittelin kytkeväni joulunajan suklaa- ja herkkudieettiin intensiivisen jumppajakson, koska kerrankin on aikaa.
-->Aaton aatosta lähtien ollut kipeänä. Eilen oli parempi olo ja kävin kävelemässä hieman reippaammin, että syke nousi (ja niin ja vedin kotona leukojakin, koska parempi olo jo!) --> illalla oli jo huonompi happi ja tänään on kurkku kipeämpi kuin on ollut kahteen päivään.

Suunnitelmani suklaa- ja herkkudieettiosuus on kyllä pitänyt. :nolo:

Itsehän en ole luomassa kaverisuhteita töissä, joten kunhan kukin hoitaa oman ruutunsa, toimii mulle ja jos ei hoida, asiaa eteenpäin. Ei ole ihmisiin kaatunut mikään homma koskaan, mutta mä oonkin tämmönen kävelevä ristiriita; sosiaalinen diplomaatti, joka kuitenkin taatusti sanoo sanottavansa.

En minäkään ja se myös tiedetään. Saisin het kenkää jos en olis niin vitullinen jätkä tekee.

Eräs esimieheni joskus sanoi palaverissa, että jokainen voi koittaa laittaa sormensa vedellä täytettyyn vesilasiin. Jos sormen pois vedettäessä veteen ei jää jälkeä, on korvattavissa.

Jos hoitaa hommansa huonosti, niin aina löytyy joku tilalle. Näin se vaan menee, joten parempi hoitaa hommat hyvin.

Eräs esimieheni joskus sanoi palaverissa, että jokainen voi koittaa laittaa sormensa vedellä täytettyyn vesilasiin. Jos sormen pois vedettäessä veteen ei jää jälkeä, on korvattavissa.

Jos hoitaa hommansa huonosti, niin aina löytyy joku tilalle. Näin se vaan menee, joten parempi hoitaa hommat hyvin.

Näin on, mutta kun katselee ympärille niin tajuaa et ei tässä oo mulla mitään hätää. Samalla sana on vapaa. Pakkohan se olis nöyristellä jos pelkää ettei oma työpanos ja osaaminen riitä.

Aika samat fiilikset. Ennen joulua suunnittelin kytkeväni joulunajan suklaa- ja herkkudieettiin intensiivisen jumppajakson, koska kerrankin on aikaa.
-->Aaton aatosta lähtien ollut kipeänä. Eilen oli parempi olo ja kävin kävelemässä hieman reippaammin, että syke nousi (ja niin ja vedin kotona leukojakin, koska parempi olo jo!) --> illalla oli jo huonompi happi ja tänään on kurkku kipeämpi kuin on ollut kahteen päivään.

Suunnitelmani suklaa- ja herkkudieettiosuus on kyllä pitänyt. :nolo:

Aika pitkälle sama juttu. Nyt alkaa elämä voittamaan sairauden jäljiltä, mutta kylmää hikeä puskee kun vähän jotain tekee. No huomenna kyykätään. :confused:

Olipas jopa postin mittapuulla harvinaisen paskaa asiakaspalvelua chatissa.
Minun pitäisi saada muutettua välikaisen maksullisen postinohjauksen osoitetta niin ei kuulemma onnistu ja laittoi ehdot "tiskiin" ja katkaisi yhteyden.
https://support.posti.fi/liitteet-yrityksille/ehdot/postinohjauspalveluiden-sopimusehdot.pdf
Jos ehtoja laaditaan niin silloin siellä pitää lukea ettei se ole mahdollista tai maksaa lisää eikä tuolla kyllä lue vaikka kuinka lukisi.
Vaikka kyse on alle 100 euron jutusta niin vittu varmasti menen just tasan niin pitkälle kuin tarvis on.
E: Vedetäänpä takaisin, kun soitin sinne niin sainkin asian järjestymään.

Viimeksi muokattu:
Hieno homma! Itse vasta aloittanut somen käytön bisnesksen luonnin näkökulmasta, eli ihan alkutaipaleella!
Silti jo mielessä toinen ajatus ja pohdinta, pitäisikö perustaa kolmas instatili...

Kiitos ja tsemppiä sulle! Mulla ei ole kokemusta muusta kun instasta mutta siitä tiedänkin kaiken :D On kyllä vaikea paikka nykypäivänä ja vaatii paljon työtä, suunnitelmallisuutta ja taktikointia että siellä pärjää. Oon siellä kouluttanut muita ja just kirjoitin verkkokurssin aiheesta. Se on tarkoitus tehdä työksi nyt eli pitää opiskella markkinointia...

Paskoja juttuja osa 56566:
Tuli eteen sen niminen henkilö kun Heilman, olisi mielenkiintoista tietää mitä tapahtuisi jossain Saksassa kun vaikka ryhmämatkalla huudetaan nimeä...

Dietti sitä ja dietti tätä.

20181231_144327.webp

Kiitos ja tsemppiä sulle! Mulla ei ole kokemusta muusta kun instasta mutta siitä tiedänkin kaiken :D On kyllä vaikea paikka nykypäivänä ja vaatii paljon työtä, suunnitelmallisuutta ja taktikointia että siellä pärjää. Oon siellä kouluttanut muita ja just kirjoitin verkkokurssin aiheesta. Se on tarkoitus tehdä työksi nyt eli pitää opiskella markkinointia...
Kiitos tsempistä! Samoja suunnitelmia mutta minulla ei instaan liittyen. Se on vain alusta jota opiskelen ja harjoittelen. Kiinnostaisi hirveästi kuulla ajatuksia ja kokemuksia verkkoympäristössä yrittämisestä ylipäätään - itse liityin kv-FB-ryhmiin, koska vaikea löytää omasta lähipiiristä asiasta kiinnostuneita ihmisiä.
Hitto kun mulla ei ole enää vippejä, laittaisin sulle viestiä!
Jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia verkkoyrittäjyydestä, laita DM _astamarika_ -tuo on pieni ja harvoin päivittyvä julkinen tilini. "Tämä muu projekti" on erikseen mutta sitä en halua täällä jakaa.

Jumankukkelis mikä jono kaupassa. Onneksi menin kävellen niin ei tullut hermojen ylikuormitusta parkkipaikkaa etsiessä.

Sama kauppa näyttää olevan huomenna auki 07:00–23:00.

Toki oma moka kun en käynyt aikaisemmin.

Back
Ylös Bottom