Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Halpis verkkovirta- ja paineilmakoneet on ihan ok pikkuhommiin, hyvällä tuurilla harrastelee 2 rakennusta samalla ennen kuin menee roskiin.
Mun kokemus on ainakin paineilmatyökaluista, että halpikset vie ilmaa aivan saatanasti. Tai no joo, ostaa halvan vingun niin saa laittaa kompuraan muutaman tonnin. :ROFLMAO:

Minä en enään osta kui yhden ja hyvän. Ihan tarpeeksi olen ostanut halpaa kuraa elämäni aikana.

IMG_20181220_112700.webp denssi huuleen, kuppi kahvia ja vähän lämpöä:cool:

Mun kokemus on ainakin paineilmatyökaluista, että halpikset vie ilmaa aivan saatanasti. Tai no joo, ostaa halvan vingun niin saa laittaa kompuraan muutaman tonnin. :ROFLMAO:

Minä en enään osta kui yhden ja hyvän. Ihan tarpeeksi olen ostanut halpaa kuraa elämäni aikana.

Halpikset on ihan ok kerta urakkaan, julkisivu yms. Kallis jäisi hyllyyn pölyttymään ja vuokraamolaite tulee hyvää kalliimmaksi jos tekee itse omaan tahtiin.

Yleiskäyttöiset akkupora yms kyllä ostan ammattitason laitteen kun tuollaista tarvii ihan jatkuvasti jos jotain tekee, muutoinkin aina joskus tulee käyttöä.

Halpikset on ihan ok kerta urakkaan, julkisivu yms. Kallis jäisi hyllyyn pölyttymään ja vuokraamolaite tulee hyvää kalliimmaksi jos tekee itse omaan tahtiin.

Yleiskäyttöiset akkupora yms kyllä ostan ammattitason laitteen kun tuollaista tarvii ihan jatkuvasti jos jotain tekee, muutoinkin aina joskus tulee käyttöä.
Jep, on se itselläkin paineilmalla oleva listanaulain, nitoja ja hakasnaulain kukin jotain halvempaa sorttia. Ihan soivia pelejä, kun tarvii niin harvoin.

Listanaulain lyö helposti listaan jäljen tassulla. Sencon listanaulain ei tee mitään jälkee. Hakasnaulain on kertaalleen vaihdettu, en muista jumittiko se heti ostaessa ja paineilmatoiminen nitoja on himpun vaarallinen, kun turvatassu puuttui jo ostettaessa. Eli sillä voi ampua niittejä pahviin metrin päästä. Hauska peli.

Mutta hyvin ne halvemmatkin monesti pelaa. Enemmän kun jotain käyttää, niin mielellään maksaa laadusta. Jos kerran jotain nitoo paineilmalla, niin en kyllä viitsinyt Sencoa ostaa.

Ohoo, vähän alkaa tahti töissä hellittää ja uusia herkkuja taas pöydät täynnä. Niitähän en tietysti yhtään syö, kun meillä on pyhä diili aloittaa herkuttelu vasta ylihuomenna lomareissun startattua. :nolo:

Ohoo, vähän alkaa tahti töissä hellittää ja uusia herkkuja taas pöydät täynnä. Niitähän en tietysti yhtään syö, kun meillä on pyhä diili aloittaa herkuttelu vasta ylihuomenna lomareissun startattua. :nolo:

Ei me kerrota, jos vähän etuilet.

Se o nättii ku läski puuskuttaa ja läähättää naama punaisena.
Erityisesti ku se oo mie itte ja liikkuminen on tahtia matelu.
Kävin hakeen lisää lääkettä ja ruokka. Toissapäivänä kuumetta 39,
Eilen 38, tänään vain kevyt kuume. Ja kiva ku e kuulosta enää klonkulta
vaan Lemmyn ja Arja Korisevan lapselta. Alan siis jo melkein kuulosta itseltäni.

Back
Ylös Bottom