Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Piparit kyllä haistetaan jo kaukaa.Voimakas döfis jos sinne asti pipari tuoksuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piparit kyllä haistetaan jo kaukaa.Voimakas döfis jos sinne asti pipari tuoksuu.
Lähestulkoon.Joutu kuuklettaan poppersin.
Siis ostit jotain jalapenon hajuisia/makuisia seksistimulantteja?
Minulla oli ihan jäätävä kiire töissä koko päivän. Kotiin päästyäni mielessä kävi ainakin kolme eri suklaista mielihyvän lähdettä lohduttamaan (ehkä jopa crowmoor) MUTTA olin päättänyt aloittaa jouluherkuttelun vasta huomenna, kun olen virallisesti out of office.Ohoo, vähän alkaa tahti töissä hellittää ja uusia herkkuja taas pöydät täynnä. Niitähän en tietysti yhtään syö, kun meillä on pyhä diili aloittaa herkuttelu vasta ylihuomenna lomareissun startattua.![]()
tämähän mitä mainioin muutos. Koska faktahan tuo on ja onhan se suotavaa, että koulussa opetetaan asioista pelkistettyjä faktoja sen sijaan että pelkistetään asioita niin että”
Opettajat voivat jatkossa kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia.
Brittikoululaisille tullaan jatkossa opettamaan kuukautisista eri tavalla kuin ennen. Brightonin ja Hoven alueen Brighton & Hove City Council -valtuusto hyväksyi opettajille uuden ohjeistuksen, joka mahdollistaa uuden opetusmallin.
Opettajat voivat kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia, kertoo Telegraph. Samalla kaikkiin vessoihin tulee kuukautissuoja-automaatit.
"Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset"
– Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset, ohjeessa todetaan ja lisätään, että "kuukautisten tulee ottaa huomioon kaikki sukupuolet".
Raportti suosittelee, että kuukautisista oppiminen ja niihin liittyvä kieli ottaisi huomioon kaikki kulttuurit, uskonnot ja seksuaaliset suuntautumiset. Opetuksessa voisi käyttää esimerkiksi lausetta "tytöillä, naisilla ja muilla, joilla on kuukautiset..."”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...nuori-ihminen-tunne-hapeaa/7210952#gs.XeSbFLM
Kävin Lauri Markkasen faijan kaa joululounaalla.
Lounaskin oli niin surkea, että pitää hakea kunnon mässyt illaksi.

no, vedäpä toki.Mielestäni kaikki sukupuolivouhottajat voisivat vetää vitun päähänsä, ja ottaa jouluna pois. Aikaisintaan siis ensi vuoden jouluna.
Profiilikuvasta päätellen, päähänvetämisen jo osaatkin mallikkaasti 
jep, se on aina erinomaisen ihanaa.Hienoa kun koneesta alkaa kuulua ittekseen jotain molotusta.
.Nyt tarvii myöntää, että en oo ikinä tehnyt piparitaikinaa itse. Vuonna 2019 voisin suorittaa saman tempun, eli tehdä itse taikinan.
Miltä maistuu itse tehtynä?
Tarttu kaupasta mukaan mm. pari lättyä pekonia. Taitaa olla iltapalaksi paistettuja munia &pekonia, josko kulkis jumppa aamulla liukkaammin. Tai savi. Aika hyvin oon osannu olla tekemättä mitää fyysistä tänään töiden perään, päivitelly backuppeja uuteen luuriin ja surffannu juutuupissa. Harvinaista.