Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun kuuli, että bonarit jää pieniksi niin tippui hanskat muutaman kerroksen alaspäin.

Lounaskin oli niin surkea, että pitää hakea kunnon mässyt illaksi.

No niin, nyt on jälleen tyydytetty mun muovisen heroiinin riippuvuus, ja samalla sain vimosen lahjan vaimokokelaalle hankittua. Josko nyt ansaitsis kevyen aterian ja sitten helvetinkyytiä himaan pötköttää. :zzzz:

Opettajat voivat jatkossa kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia.

Brittikoululaisille tullaan jatkossa opettamaan kuukautisista eri tavalla kuin ennen. Brightonin ja Hoven alueen Brighton & Hove City Council -valtuusto hyväksyi opettajille uuden ohjeistuksen, joka mahdollistaa uuden opetusmallin.

Opettajat voivat kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia, kertoo Telegraph. Samalla kaikkiin vessoihin tulee kuukautissuoja-automaatit.

"Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset"
Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset, ohjeessa todetaan ja lisätään, että "kuukautisten tulee ottaa huomioon kaikki sukupuolet".

Raportti suosittelee, että kuukautisista oppiminen ja niihin liittyvä kieli ottaisi huomioon kaikki kulttuurit, uskonnot ja seksuaaliset suuntautumiset. Opetuksessa voisi käyttää esimerkiksi lausetta "tytöillä, naisilla ja muilla, joilla on kuukautiset..."”

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...nuori-ihminen-tunne-hapeaa/7210952#gs.XeSbFLM

Joutu kuuklettaan poppersin.

Siis ostit jotain jalapenon hajuisia/makuisia seksistimulantteja?
Lähestulkoon.
4029401016409_0.png

Ohoo, vähän alkaa tahti töissä hellittää ja uusia herkkuja taas pöydät täynnä. Niitähän en tietysti yhtään syö, kun meillä on pyhä diili aloittaa herkuttelu vasta ylihuomenna lomareissun startattua. :nolo:
Minulla oli ihan jäätävä kiire töissä koko päivän. Kotiin päästyäni mielessä kävi ainakin kolme eri suklaista mielihyvän lähdettä lohduttamaan (ehkä jopa crowmoor) MUTTA olin päättänyt aloittaa jouluherkuttelun vasta huomenna, kun olen virallisesti out of office.

Otin suolainen-kinuski -skyrrin.
Vaikutus: olematon.

Opettajat voivat jatkossa kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia.

Brittikoululaisille tullaan jatkossa opettamaan kuukautisista eri tavalla kuin ennen. Brightonin ja Hoven alueen Brighton & Hove City Council -valtuusto hyväksyi opettajille uuden ohjeistuksen, joka mahdollistaa uuden opetusmallin.

Opettajat voivat kertoa lapsille, etteivät kuukautiset koske vain naisia, kertoo Telegraph. Samalla kaikkiin vessoihin tulee kuukautissuoja-automaatit.

"Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset"
Transpojilla ja -miehillä ja ei-binäärisillä ihmisillä voi olla kuukautiset, ohjeessa todetaan ja lisätään, että "kuukautisten tulee ottaa huomioon kaikki sukupuolet".

Raportti suosittelee, että kuukautisista oppiminen ja niihin liittyvä kieli ottaisi huomioon kaikki kulttuurit, uskonnot ja seksuaaliset suuntautumiset. Opetuksessa voisi käyttää esimerkiksi lausetta "tytöillä, naisilla ja muilla, joilla on kuukautiset..."”

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...nuori-ihminen-tunne-hapeaa/7210952#gs.XeSbFLM
tämähän mitä mainioin muutos. Koska faktahan tuo on ja onhan se suotavaa, että koulussa opetetaan asioista pelkistettyjä faktoja sen sijaan että pelkistetään asioita niin että
ei olla enää oikeasti asioissa kohdillaan vaan suurin piirtein tiedon kohdilla. Arvostan. Samalla myös kaikki joita asia koskee suoraan tai epäsuorasti, saavat siitä tietoa ja valistusta jo
koulussa skidinä. Koska maailma ny o jokatapauksessa hyvin diversiteettinen ja vallan fluidi monien asioitten suhteen, niin korkia aika että opetus seuraisi ees suurin piirtein
ja suht koht ajantasaisesti sitä tietoa mitä lääketieteellä ja biologialla on, eikä matelis jossain ihan eri vuosikymmenellä. Koulussa kun ois hyvä meinaan ees vahingossa oppia jotain
tästä ympärillämme olevasta maailmasta. etenkin mitä tulee ihmiseloon. Eli hats up tämän johdosta!

Lounaskin oli niin surkea, että pitää hakea kunnon mässyt illaksi.

Sipuliteetä kuumiin voileipiin :heart:

Pari siivua kun mutustelin niin sormetkin on sen verran rasvaiset, että saa viikset ojennukseen

Tarttu kaupasta mukaan mm. pari lättyä pekonia. Taitaa olla iltapalaksi paistettuja munia &pekonia, josko kulkis jumppa aamulla liukkaammin. Tai savi. Aika hyvin oon osannu olla tekemättä mitää fyysistä tänään töiden perään, päivitelly backuppeja uuteen luuriin ja surffannu juutuupissa. Harvinaista.

Mielestäni kaikki sukupuolivouhottajat voisivat vetää vitun päähänsä, ja ottaa jouluna pois. Aikaisintaan siis ensi vuoden jouluna.
no, vedäpä toki. :rock: Profiilikuvasta päätellen, päähänvetämisen jo osaatkin mallikkaasti :hyper:

Tänään tämän talven eka jekkuglögi näin vähän ennakkoon. Huomenna vielä duuniin ja sitten 11 päivää lomaa. Sain tietää, ettei palkankorotuspyyntö ensi vuodelle mennyt kokonaisuudessaan läpi, mutta 75% pyydetystä korotuksesta tulee indeksikorotusten päälle. parempi kuin ei mitään:cool:.

E. Mainittakoon silti, että pyysin 50% enemmän lisää kuin alunperin ajattelin, joten otan ton nöyränä vastaan.

Nyt tarvii myöntää, että en oo ikinä tehnyt piparitaikinaa itse. Vuonna 2019 voisin suorittaa saman tempun, eli tehdä itse taikinan.

Miltä maistuu itse tehtynä?

Taikinavaiheessa tuntui, että meniköhän vähän liiasti pomeranssia, kun se maistui aika voimakkaasti. Valmiista piparista sen sijaan ei nyt enää puske samalla tavalla läpi, joten sanoisin, että ihan oli onnistunut kokeilu!

Mä päädyin omatekoiseen taikinaan, koska gluteeniton maksaa niin hitosti (=6 euroa) pakastealtaassa. Ajattelin sitten lähes samalla vaivalla vääntää itse. Voisi ehkä tehdä vielä toisen erän ja laittaa siihen vähän bourbonvaniljaa mukaan.

Tarttu kaupasta mukaan mm. pari lättyä pekonia. Taitaa olla iltapalaksi paistettuja munia &pekonia, josko kulkis jumppa aamulla liukkaammin. Tai savi. Aika hyvin oon osannu olla tekemättä mitää fyysistä tänään töiden perään, päivitelly backuppeja uuteen luuriin ja surffannu juutuupissa. Harvinaista.

Joskus muottityömaalla työnsin rautaa muotin läpi, kaveri huutaa muotin takaa "työnnä kovempaa, siel on savee!"

Oli sillon hauska juttu.

Back
Ylös Bottom