BB Artturi Kallio

Löytyykö Artturista edes yhtä hyvää kuvaa jostain, mistä voisi arvioida tätä kehuttua fysiikkaa kunnolla? Kokeilin Googlen kuvahaulla ja muuta ei löytynyt kuin suttuisia salikuvia ja jotain kisakuvia missä poset ovat puolessa välissä.

Löytyykö Artturista edes yhtä hyvää kuvaa jostain, mistä voisi arvioida tätä kehuttua fysiikkaa kunnolla? Kokeilin Googlen kuvahaulla ja muuta ei löytynyt kuin suttuisia salikuvia ja jotain kisakuvia missä poset ovat puolessa välissä.

Jospa niitä nyt tän Islannin kisan jälkeen tulis, kun näyttää kovassa kunnossaki nyt olee

Jospa niitä nyt tän Islannin kisan jälkeen tulis, kun näyttää kovassa kunnossaki nyt olee

No olisi kyllä kiva nähdä kuvia joissa valaistus ja poset kunnossa, jotta voisi muodostaa oikean käsityksen miehen fysiikasta.

Tuntuu että monet fanittavan Artturia - ei kehonrakennuksellisin kriteerein, vaan enemmän yleisen olemuksen perusteella. Onhan se friikin näköinen setä massoineen ja tatuoineineen, ja moni täällä haluaisi varmaan näyttää yhtä "pelottavalta" :). Mutta itse kaipaisin kuvia missä itse fysiikka tulisi paremmin esille

Viimeksi muokattu:
Hieno kunto ollut Artturilla! Piirun verran vielä kireämpi paketti niin alkaa aivan varmasti tulemaan vieläkin kovempia sijoituksia! Toi on vaan uskomattoman hieno raskaansarjan fysiikka.:worship:

Mä yritän nykyään aktiivisesti olla vastaamatta kaikkeen mitä kirjoitat.
Haha, miten tunnistitkin itsesi tuosta?:LOL: Viestiin missä en kysy sulta mitään koit kuitenkin pakottavan tarveen vastata, kun taas viestissä missä kysyn sulta asiasta niin "yrität aktiivisesti olla vastaamatta". Okei. Jatka valitsemallasi linjalla sitten tämänkin viestin kohdalla.(y) Piis änd lööv, no hard feelings.:heart:
Ainiin, se on sun mielestä syy hoitaa asiat huonosti. "Kun muutkin" :david:
En ole niin sanonut. Sanoin että se on normaalia toimintaa kaikissa liitoissa ja kv kisoissa. Pointtini olikin siinä että miksi syyllistää pelkästään yhtä liittoa asiasta x mikä tapahtuu myös muissa liitoissa? Olen siis (ymmärtääkseni) samaa mieltä kanssasi että niitä kilpailijalistoja olisi kiva nähdä etukäteen mutta Kultsa/NFE kaltaista etukäteis ilmottautumista ei velvoiteta useissa liitoissa/kisoissa. Esimerkiksi joihinkin kisoihin voit ilmottautua vaikka puntaripäivänä.

En ole niin sanonut. Sanoin että se on normaalia toimintaa kaikissa liitoissa ja kv kisoissa. Pointtini olikin siinä että miksi syyllistää pelkästään yhtä liittoa asiasta x mikä tapahtuu myös muissa liitoissa? Olen siis (ymmärtääkseni) samaa mieltä kanssasi että niitä kilpailijalistoja olisi kiva nähdä etukäteen mutta Kultsa/NFE kaltaista etukäteis ilmottautumista ei velvoiteta useissa liitoissa/kisoissa. Esimerkiksi joihinkin kisoihin voit ilmottautua vaikka puntaripäivänä.
Hyvä, että olet samaa mieltä. Syyllistetty varmaankin enemmän sen takia, koska tiedetään, että kyseisen liiton toiminassa mukana olevat saattavat vaikka lukea näitä kirjoituksia ja ehkäpä tominta muuttuu ensi kerralla. Toiseksi, koska kisat järjestetään Suomessa, monella on mahdollisuus mennä niitä katsomaan, joten infoa kaivataan.

No jos nyt puhtaasti fysiikkaa katsotaan, Sihvonen on aivan kirkkaasti kovin. Siinä nyt ei ole kahta sanaa. Täysin suvereeni ykkönen.
Vaikkakin artturi on kova. Hieno kondis.

Nämä ovat vaikeita asioita, mutta Artturin vieressä seistessä, kun mies on täydessä treenitouhussaan, niin voi nousta esiin harvinainen ja hyvinkin voimakas kokemus siitä, että nyt ollaan saavuttu oikean kehonrakentajan auran läsnäoloon... En tarkoita etteikö Sihvonenkin olisi oikea kerhonrakentaja, mutta kuitenkin...Kyllä se liki 40kg jotakin vaikuttaa asiantilaan. :)

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom