Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helposti.Onhan toi kovin fysiikka tässä maassa.
Ylivoimaisesti vielä, ei kukaan ole lähelläkään Arthuria.Onhan toi kovin fysiikka tässä maassa.
No jos nyt puhtaasti fysiikkaa katsotaan, Sihvonen on aivan kirkkaasti kovin. Siinä nyt ei ole kahta sanaa. Täysin suvereeni ykkönen.Ylivoimaisesti vielä, ei kukaan ole lähelläkään Arthuria.
Löytyykö Artturista edes yhtä hyvää kuvaa jostain, mistä voisi arvioida tätä kehuttua fysiikkaa kunnolla? Kokeilin Googlen kuvahaulla ja muuta ei löytynyt kuin suttuisia salikuvia ja jotain kisakuvia missä poset ovat puolessa välissä.
@Mike – onko tulossa Artturin kanssa mitään kuvausta?Jospa niitä nyt tän Islannin kisan jälkeen tulis, kun näyttää kovassa kunnossaki nyt olee
Jospa niitä nyt tän Islannin kisan jälkeen tulis, kun näyttää kovassa kunnossaki nyt olee
. Mutta itse kaipaisin kuvia missä itse fysiikka tulisi paremmin esilleJoo, mutta Sihvonen on alle 80 kilonen, eli ei siellä korkeimmalla tasolla.No jos nyt puhtaasti fysiikkaa katsotaan, Sihvonen on aivan kirkkaasti kovin. Siinä nyt ei ole kahta sanaa. Täysin suvereeni ykkönen.
Vaikkakin artturi on kova. Hieno kondis.

Haha, miten tunnistitkin itsesi tuosta?Mä yritän nykyään aktiivisesti olla vastaamatta kaikkeen mitä kirjoitat.

En ole niin sanonut. Sanoin että se on normaalia toimintaa kaikissa liitoissa ja kv kisoissa. Pointtini olikin siinä että miksi syyllistää pelkästään yhtä liittoa asiasta x mikä tapahtuu myös muissa liitoissa? Olen siis (ymmärtääkseni) samaa mieltä kanssasi että niitä kilpailijalistoja olisi kiva nähdä etukäteen mutta Kultsa/NFE kaltaista etukäteis ilmottautumista ei velvoiteta useissa liitoissa/kisoissa. Esimerkiksi joihinkin kisoihin voit ilmottautua vaikka puntaripäivänä.Ainiin, se on sun mielestä syy hoitaa asiat huonosti. "Kun muutkin"![]()
Piirun verran vielä kireämpi paketti niin alkaa aivan varmasti tulemaan vieläkin kovempia sijoituksia!
Kolmashan se oli niin onhan siinä se pari sijaa parannettavaa mikä on Artturin fysiikalla täysin saavutettavissa.Onko Jarnolla tietoo sijotuksesta?

Jos Artturi itse haluaa.@Mike – onko tulossa Artturin kanssa mitään kuvausta?
No jos nyt puhtaasti fysiikkaa katsotaan, Sihvonen on aivan kirkkaasti kovin. Siinä nyt ei ole kahta sanaa. Täysin suvereeni ykkönen.
Hyvä, että olet samaa mieltä. Syyllistetty varmaankin enemmän sen takia, koska tiedetään, että kyseisen liiton toiminassa mukana olevat saattavat vaikka lukea näitä kirjoituksia ja ehkäpä tominta muuttuu ensi kerralla. Toiseksi, koska kisat järjestetään Suomessa, monella on mahdollisuus mennä niitä katsomaan, joten infoa kaivataan.En ole niin sanonut. Sanoin että se on normaalia toimintaa kaikissa liitoissa ja kv kisoissa. Pointtini olikin siinä että miksi syyllistää pelkästään yhtä liittoa asiasta x mikä tapahtuu myös muissa liitoissa? Olen siis (ymmärtääkseni) samaa mieltä kanssasi että niitä kilpailijalistoja olisi kiva nähdä etukäteen mutta Kultsa/NFE kaltaista etukäteis ilmottautumista ei velvoiteta useissa liitoissa/kisoissa. Esimerkiksi joihinkin kisoihin voit ilmottautua vaikka puntaripäivänä.
No jos nyt puhtaasti fysiikkaa katsotaan, Sihvonen on aivan kirkkaasti kovin. Siinä nyt ei ole kahta sanaa. Täysin suvereeni ykkönen.