Älä nys semmosija tohtor hyvä!Pitäisi nukuttaa halu selättää sohvalle.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nys semmosija tohtor hyvä!Pitäisi nukuttaa halu selättää sohvalle.

Antaa vaan asiakkaiden kuolla. Tuskin siellä mitään tulospalkkioita maksetaan...Olin tänää seuraa kirran päivystystä, pariin otteesee kävästii sisuksilla. Jäi sellane fiilis, että en tiiä mite selviän päivystyksistä![]()
Olin tänää seuraa kirran päivystystä, pariin otteesee kävästii sisuksilla. Jäi sellane fiilis, että en tiiä mite selviän päivystyksistä![]()
Ei kehtaa tuolle linjalle lähteä :DAntaa vaan asiakkaiden kuolla. Tuskin siellä mitään tulospalkkioita maksetaan...
Oivoi.Et ainakaan hereillä. Mitenkään.
Oivoi.
Sellainen, joka haluaa viikonlopun ruokien ja kaljojen mahtuvan autoon.
Intian viisumihakemuksessa kysytään näkyviä tuntomerkkejä. Olisko siihen pitäny kirjoittaa makropeeenis?
läski?
Perjantaina houkuteltiin muutamaksi tunniksi pimeälle puolelle ruokapalkalla.Livahdat sieltä vain pimeälle puolelle aina välissä.
nomites olis: rolex
Perjantaina houkuteltiin muutamaksi tunniksi pimeälle puolelle ruokapalkalla.

Ei oo mitää tietoa vuoroista tai mistään. En uskaltanu ilmoittautua vielä lisävuoroja tekemään, kun en tiiä mite hajalla tuun olemaan. Haaveissa oli amanuenssuuri ja jouluna sekä uv lomaa, mutta hautasin nuo haaveet jo.Nii säähän saat päivystää, ehkä sun pitää lisätienestin toivossa kysellä vuorojen perään jouluna? Vai joko on samanlainen kuukausi tiedossa kuin mulla oli sun vaiheessa? Joululomalla 4vkossa 9 päivystystä.![]()
Pyllyilee rikoissa ja ottaa belfieitä. Tiätty,
Suosittelen kireitä housuja sekä löysää paitaa jonka jälkeen tekemään käsipainolla tasapenkkiin nojaten soutua, antaa viihdettä samalla edestä ja takaa muille.
en tiedä mitä siellä tekis
Kun oli tuossa toisessa kohtaa puhetta saarnaamisesta crosfitin puolesta niin mene sinne, siellä kerrotaan mitä pitää tehdä niin ei tarvii ite miettiäMitä tämmönen fläsä ny belfieitä ottais ku ei niissä oo mitää nähtävää. Sama soudun kanssa, ei mitään katottavaa niin aiva turha alkaa esittelemään.
En siis mennyt, kun en tiedä mitä siellä tekis. Kummallinen tilanne.