Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun käymälläni gymillä joku juippi on lähiaikoina innostunut varmaan vastaavasta toiminnasta, sillä hän on alkanut käyttämään tiukkaa pitkähihaista paitaa ja punnertelee varmaan tunnin nykyään. Sitten juttu on varma, kun hän hommaa NAISTENtrikoot.

Viimekerralla tukkimiehen kirjanpito hoidettiin lattiaan mankun palalla. Meinasin kysyä tarviiko kloppi paperia ja kynää, mutta en sitten jaksanut ilveillä.

Useimmat ottavat ja nostelevat painavia asioita paikasta toiseen. Ja ylös&alas.

Mäki tein joskus niin. Enää ei kiinnosta vaikka vähä kiinnostaa.

Kun oli tuossa toisessa kohtaa puhetta saarnaamisesta crosfitin puolesta niin mene sinne, siellä kerrotaan mitä pitää tehdä niin ei tarvii ite miettiä :LOL:

Niinku vokotti tuossa sano, se on kallista tuo crossfittaaminen. Ei mulla siihen oo rahaa eikä mua oikein innosta ryhmäjumppaaminen.

Mua ärsyttää telkkarissa Pierre Robert naisten alkkarimainos.
Missä se mimmi kävelee alkkareissa pitkin kaupunkia.

Siis oikeasti, jos mainostetaan alushousuja naisille niin voishan siihen laittaa hyvät pakarat! Eikai kukaan osta alkkareita kun niillä ei saa kunnon persettä (siis ei tuu sellaista mielikuvaa hyvästä perseestä)??

Mua ärsyttää telkkarissa Pierre Robert naisten alkkarimainos.
Missä se mimmi kävelee alkkareissa pitkin kaupunkia.

Siis oikeasti, jos mainostetaan alushousuja naisille niin voishan siihen laittaa hyvät pakarat! Eikai kukaan osta alkkareita kun niillä ei saa kunnon persettä (siis ei tuu sellaista mielikuvaa hyvästä perseestä)??
Sulla parempi?

jahans... kyykyn koutsaaminen vallan jännää puuhaa on. en ees ite kyykänny painojen kanssa mutta näytin erilaisia kyykkytekniikoita esimerkkinä yms
ja varmistin ja lastasin tankoon nk. malmia. hiki tuli kun oon niin heikko, pieni ja sievä. heh.

Sain hyvin unta kun maatepantaessa pistin päälle tpaidan ja pitkätkalsarit, peitto vielä päälle mallia paksu.

Yöllä tuli hiki, mutta oli jotenkin levollinen olo.

Sain hyvin unta kun maatepantaessa pistin päälle tpaidan ja pitkätkalsarit, peitto vielä päälle mallia paksu.

Yöllä tuli hiki, mutta oli jotenkin levollinen olo.
Nukun nykyisin aina vaatteet päällä, jotenkin vain tuntuu hyvältä niin, uni tulee paremmin.

Back
Ylös Bottom