Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä saa suosittelijoita entisestä työelämästä? Viimeisimmästä en viitsi edes kysyä kun se olisi TJ eikä tultu hänen kanssaan toimeen.

Hhihihihhihi.. etsin itselleni huomisille halloweenjuhlille vaatteita ja päätin pengastaa näitä vanhoja teiniaikaisia vaatteitani. Hyvät vermeet löyty, mutta en minä tätä korsetintapaista taida pistää. Henki ei kulje.

2579DC6A-B38F-4524-A4EA-ABB5F79AB66F.webp

Ei taida enää olla paluuta tuohon 15-vuotiaan Irman vyötäröön. Yhyyy.

Hhihihihhihi.. etsin itselleni huomisille halloweenjuhlille vaatteita ja päätin pengastaa näitä vanhoja teiniaikaisia vaatteitani. Hyvät vermeet löyty, mutta en minä tätä korsetintapaista taida pistää. Henki ei kulje.

katso liitettä 151664

Ei taida enää olla paluuta tuohon 15-vuotiaan Irman vyötäröön. Yhyyy.

Mulla on siinä mielessä positiivinen tilanne että 15vuotta vanhoihin vaatteisiin mahtuisin noin yhteen lahkeeseen ja yhteen hihaan. Mutta onhan tuo saavutus että saa edelleen niitä vaatteita päälle =)

Mä rupesin just luonnostelemaan mun kakka-asua ens viikoks! Seuraavaks sitte kangaskauppaan ja jotain metallilankahässäkkää pitää myös löytää.

Laitat sitten tänne kuvan siitä kakka-asusta.

Mulla on siinä mielessä positiivinen tilanne että 15vuotta vanhoihin vaatteisiin mahtuisin noin yhteen lahkeeseen ja yhteen hihaan. Mutta onhan tuo saavutus että saa edelleen niitä vaatteita päälle =)

Juu kyllä kaikki meni ylle , mutta näytti semmoselta ku ois tungettu makkara nakin kuoreen. Ei sillä, onhan tässä nyt 15 vuoden aikana kropalle tapahtunu vaikka ja mitä joten aika tyytyväinen oon, että vaatteet mahtu edes jotenkuten.

Siitäkin huolimatta, että laitoin kirjastoon sähköpostin jossa oli karmea yhdyssanavirhe, niin hankintaehdotus otettiin vakavasti ja kirja tulee kuin tuleekin kirjastoon.

Kello oli puol kuusi nyt se on yhdeksän, kevyet päiväunet. On tainnu kertyä hieman univelkaa viimeaikoina kun nukkunut pääosin sen neljä tuntia yössä.

NI! olisit miettinyt meitä polkupyöräilijöitä, kitkoilla pärjää pyörälläkin, takana kesässliksi

on niin aakeetalaakeeta, että vetopito riittää kyllä, ja tänään oli levitetty hieta väylille, valitettavasti

pyörä sottaantuu & ketjut

Jokaisella renkaanpyörähdyksellä yksi pohjanmaalainen kuolee asfaltista irronneisiin kakkapartikkeleihin. Ehkä joka ahvenanmaalainenkin.

Hyvä!

Suurin osa ihmisistä sais kuollakkin. Tosin mieluusti etelämpää. Pitäiskö mennä sinne ajeleen nastarenkailla?

edit.
Tarkennetaan vielä statementtiani, kumeja 4/8 vaihdettu.

Back
Ylös Bottom