Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä voin suositella. Lisäksi riittää, jos on isojen appelsiinien kokoiset tissit ja hyvät vitut.Mistä saa suosittelijoita entisestä työelämästä? Viimeisimmästä en viitsi edes kysyä kun se olisi TJ eikä tultu hänen kanssaan toimeen.
Hahaa. Tulee siis hyvät suosittelijoita.Minä voin suositella. Lisäksi riittää, jos on isojen appelsiinien kokoiset tissit ja hyvät vitut.
Vettä sataa ja kaikkia vituttaa?![]()
Hhihihihhihi.. etsin itselleni huomisille halloweenjuhlille vaatteita ja päätin pengastaa näitä vanhoja teiniaikaisia vaatteitani. Hyvät vermeet löyty, mutta en minä tätä korsetintapaista taida pistää. Henki ei kulje.
katso liitettä 151664
Ei taida enää olla paluuta tuohon 15-vuotiaan Irman vyötäröön. Yhyyy.
Mä rupesin just luonnostelemaan mun kakka-asua ens viikoks! Seuraavaks sitte kangaskauppaan ja jotain metallilankahässäkkää pitää myös löytää.
Mulla on siinä mielessä positiivinen tilanne että 15vuotta vanhoihin vaatteisiin mahtuisin noin yhteen lahkeeseen ja yhteen hihaan. Mutta onhan tuo saavutus että saa edelleen niitä vaatteita päälle =)
Noksun hakka ysit on sit alla.
Jokaisella renkaanpyörähdyksellä yksi pohjanmaalainen kuolee asfaltista irronneisiin kakkapartikkeleihin. Ehkä joka ahvenanmaalainenkin.