Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Aamen. Ihan paskaa jos ei mitään muuta saa jauhaa, kun hauis sitä selkä tätä. Ja ei Mike, mä en todellakaan kuulu negaajiin. Se vaan menee niin että ikävät ja paskatkin asiat kuuluu elämään, myös kilpailijoille. Ihan yhtälailla kun positiivisetkin. Jos olet julkisuudessa, molemmista asioista puhutaan. Se vaan on simppelisti niin. Turha vittuilu tai dissaaminen ketään kohtaan kannattaa kuitenkin jättää keskusteluista pois.
Täysin samaa mieltä.

Alkoi ottaa pulttia vähän joka asiasta, tais lopun viimein pyytää itse poistaa modet ja vähän sen jälkeen hävisi.
Mun muistaakseni se meni niin, että muut kirjoittajat lopulta pyysivät modeoikeuksien poistamista, kun sillä alkoi jotenkin kommentointi lähteä lapasesta. Sen jälkeenkin se jatkoi vielä jonkin aikaa, mutta taisi olla se todella pitkä jankkaus Miken kanssa mistä lie treenimetodeista, jonka jälkeen sitä ei enää täällä näkynyt.

Sehän yhtäkkiä alkoi valittamaan ja jankuttamaan milloin mistäkin. Jotenkin se kirjoitustyyli kyllä aika lyhyessä ajassa muuttui hyvinkin radikaalisti, en tiedä syytä sitten. Mun mielestä olis hyvä homma, jos joskus palaisi pakkikselle entisellään, oli aikanaan oikein mukavan ja asiallisen oloinen tyyppi.

Aamen. Ihan paskaa jos ei mitään muuta saa jauhaa, kun hauis sitä selkä tätä. Ja ei Mike, mä en todellakaan kuulu negaajiin. Se vaan menee niin että ikävät ja paskatkin asiat kuuluu elämään, myös kilpailijoille. Ihan yhtälailla kun positiivisetkin. Jos olet julkisuudessa, molemmista asioista puhutaan. Se vaan on simppelisti niin. Turha vittuilu tai dissaaminen ketään kohtaan kannattaa kuitenkin jättää keskusteluista pois.

Samaa mieltä. Ja jos julkkis esim. kuvailee tyttöystävänsä kanssa treenejä ja yhtäkkiä tyttöystävä katoaakin videoilta, niin eikö ole ihan ok kysyä "onko Timo eronnut?". Eikö noi niitä juoruja juuri ole, eikä mitään henkilöhyökkäyksiä?

Viimeksi muokattu:
Vaikeaa on rajan asettaminen, veteen piirretty viiva. Missä kohtaa mennään liiallisuuksiin ja missä kohtaa keskustelu lakkaa. Totuuden voi aina sanoa. Jos herra X on eronnut ja ratkennut ryyppäämään, niin se on sitten niin ja sen voi sanoa. Jos väite on valheellinen, jopa ihan hatusta vedetty, kyseessä on tahallinen negaaminen ja dissaus, pahimmassa tapauksessa jopa oikeuteen menevä kunnianloukkaus (jotain sellaistakin täällä on kai joskus ollut?).
Moni väittää, että haluaa rakentavaa kritiikkiä. Käytännössä harva pystyy ottamaan vastaan mitään kritiikkiä. Toiselta saatu/ pyydetty kritiikki usein yllättää, se ei olekaan sitä mitä olisi itse kuvitellut ja sitten se ei enää olekaan rakentavaa kritiikkiä. Hyväkin, oikeaan osuva kritiikki satuttaa aina vähän ja niin sen kuuluukin tehdä.

Se on vain niin kummaa, että kun joku on ottanut 250 penkistä, niin sitä ei uskota ilman todisteita, mutta kaikkea paskaa saa kirjoittaa ilman mitään todisteita. Jatkossa ei enää. Ja turha tahallinen ketjujen kuraaminen pelkällä paskalla loppuu nyt.

Tää tulee oleen vaikeeta. Täällä ei yksinkertaisesti kunnioiteta enää moderointia millään tasolla. Kerta toisensa jälkeen koitetaan kepillä jäätä.

Nyt uusi villitys on hehkuttaa miten joku ottaa negan vastaan siten ja täten. Sen sijaan että keskittyisi vastaamaan kisaajalle sen viestin pointtiin, aletaan laumassa laulamaan sitten tota samaa. Ja kun viesti poistetaan, valitetaan kun se poistettiin. Ja sitten taas seuraava valittaa kun näki että joku viesti oli poistettu vaikka ei edes tiedä se sisältöä.

Tämä uusi suuntaus on varmasti hyvä turhan paskan suhteen. Muutama ketju oli jo aika raskasta luettavaa kun samaa asiaa jankattiin monta sivua. Muutama turha viesti menee mutta kun pari tyyppiä jää toistelemaan ja tinkaamaan sivutolkulla.

Se on tämä milleniaalien minä-minä ajattelutapa missä on vain oikeuksia eikä yhtään vastuuta. :LOL:

Ihan yleisesti ottaen ihmisten jotka eivät ole kykeneviä ottamaan kunnolla vastuuta edes itsestään, niin se näkyy kaikessa asenteessa katkeruutena, toisten vähättelynä ja yleisenä mätisäkin olemuksena jopa nimimerkin takaa keskustelufoorumilla. Ei kukaan tasapainoinen henkilö heitä kritiikkiä tyylillä ''vittu miten paskat kädet'', vaikka miten on kyseessä arvostelulaji.

www.twitch.tv/pakkotoisto

MIKEEE.webp

Mitä mieltä olet siitä että moni bodauksen parissa ja somessa erittäin näkyvästi esillä olevat henkilöt tekevät ja mainostavat helvetin näkyvään tyyliin kovia dietti- ja treeniohjelmia käyttäen itseään verrokkina tyyliin "kattokaas kun mulla rasvat tirisee ihan silmissä ja lihaspaineet ja voimat sen kuin kasvaa". Sitten kun tämän oman nopean muutoksen taustalla on käytännössä paljon vaikuttamassa steroidit kuten joku treni ja samaa treeniohjelmaa mainostetaan sitten kaikille nuoremmillekin jotka eivät ole douppiin vielä sekaantuneet. Omasta mielestäni voisi joku näkyvä somebodari ihan avoimesti tehdä ja markkinoida erillisiä treeniohjelmia täysnatuille ja oikeille bodareille, siis vaikka siten että tämän ohjelma on sitten niille jotka olette valmiita tekemään mitä vain isomman lihasmassan eteen ja tämä toinen täysnaturaaleille. Ilman siis että tarvitsisi sen enempää käyttää treeniohjelmassa sanaa douppi, roinaaja tms. Tällainen bodari saisi aivan satavarmasti porukalta isot respektit kuin tuo tämän hetkinen valheellinen meininki että myydään samaa treeniohjelmaa kaikille kovassa kehitysmielessä ja iso osa noista ohjelmista on vielä käytännössä sellaisia ettei naturaalitreenaaja tee tuollaisilla hevonvittujakaan.

Mitä mieltä olet siitä että moni bodauksen parissa ja somessa erittäin näkyvästi esillä olevat henkilöt tekevät ja mainostavat helvetin näkyvään tyyliin kovia dietti- ja treeniohjelmia käyttäen itseään verrokkina tyyliin "kattokaas kun mulla rasvat tirisee ihan silmissä ja lihaspaineet ja voimat sen kuin kasvaa". Sitten kun tämän oman nopean muutoksen taustalla on käytännössä paljon vaikuttamassa steroidit kuten joku treni ja samaa treeniohjelmaa mainostetaan sitten kaikille nuoremmillekin jotka eivät ole douppiin vielä sekaantuneet. Omasta mielestäni voisi joku näkyvä somebodari ihan avoimesti tehdä ja markkinoida erillisiä treeniohjelmia täysnatuille ja oikeille bodareille, siis vaikka siten että tämän ohjelma on sitten niille jotka olette valmiita tekemään mitä vain isomman lihasmassan eteen ja tämä toinen täysnaturaaleille. Ilman siis että tarvitsisi sen enempää käyttää treeniohjelmassa sanaa douppi, roinaaja tms. Tällainen bodari saisi aivan satavarmasti porukalta isot respektit kuin tuo tämän hetkinen valheellinen meininki että myydään samaa treeniohjelmaa kaikille kovassa kehitysmielessä ja iso osa noista ohjelmista on vielä käytännössä sellaisia ettei naturaalitreenaaja tee tuollaisilla hevonvittujakaan.

Eiköhän ne kaikki somessa yms. Myytävät valmis ohjelmat ole nimenomaan tarkoitettu ”täysnatuille”,tuskin kukaan ”oikea” bodari mitään valmis ohjelmaa ostaa vaan hänellä on joko valmentaja ja/tai tietotaitoa suunnitella itse omat ohjelmansa.

Se että näitä ohjelmia ja Lisäravinteita yms. markkinoidaan itsellään, ja sanotaan että ”kun syöt tätä ja treenaat näin niin sinusta tulee tällainen” on puolestaan VAIN markkinointi lause jonka jokainen varmasti kuluttaja ymmärtää.

Tälläset kommentit kyllä ihmetyttää. Miten et vielä vuonna 2018 ole oppinut miten mainonta toimii? Telkkari ja netti on pullollaan mainoksia, jotka koostuvat tyhjistä lupauksista ja monet tuotteet on suoraan sanottuna ihan täyttä paskaa. Mut jengi silti ostaa niitä, koska niissä luvataan niin paljon mahdottomuuksia. Näin se maailma vaan valitettavasti pyörii.

Nää treeniohjelmat on vieläpä aika maltillinen esimerkki. Nimittäin kyllä se nuori natikka-aloittelijakin tulee kehittymään melko pitkällekin, vaikka ostaisikin "roinaajan" ohjelman. Aivan varmasti vieläpä paremmin, kuin sillä vaihtoehdolla ettei olisi hajuakaan mitä siellä salilla tekisi.

Tällainen bodari saisi aivan satavarmasti porukalta isot respektit

Ei muuta kuin toteuttamaan ja tienaamaan! (y)

Tuosta alapeukkusysteemistä...

Jos sellainen tulisi, niin mun mielestä se ei saisi olla millään tavalla toiminnallinen, eli vaikka alapeukkuja tulee miljoona, niin mitään ei saa tapahtua automaattisesti. Otetaan esimerkki vaikka uskontokeskustelu-ketjusta. Olettaisin, että suurin osa sitä lukevista on ateisteja tai vastaavia ja kaikki uskovaisten viestit alapeukutettaisiin piiloon alta aikayksikön. Sama juttu kaikessa väittelyssä ja mielipideasioissa. Se vasta keskustelun tappaa kun omat viestit häviää tai piilotetaan.

Jos alapeukkusysteemiä aletaan käyttää, niin peukut saisi näkyä, mutta se ei saa näkyä kuka on antanut alapeukkua. Siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa kun täällä oli jonkinlainen reputation-systeemi ja se poistui ihan syystä, kun siitä tuli aivan hirveä sota. Joillekin tykkäykset oli elämän tärkein asia ja jos joku antoi dislikea niin ai jumalauta. Se käytiin sitten kostamassa toisen käyttäjän jokaiseen viimeaikaiseen postiin.

Ehkä ihan toimivin keino on kuitenkin se vanha keino, eli moderointi.

Just olin tulossa sanomaan, että jodelissa toi ei todellakaan toimi :D kaikki eriävät mielipiteet ratkaistaan sillä että porukka miinustaa ne pois. Ideana hyvä, mutta käytännössä ei toimi laisinkaan. Saahan sillä sen paskan suodatettua pois, mutta paljon lähtee hyvää keskusteluakin poistoon.

Uskoisin tosin, että jos tuo on vain VIPpien ominaisuus niin voisi toimia äärimmäisen hyvinkin.
-5 EI poista viestiä, se vai piilottaa sen. Senhän pystyy myös käymään upvoteamassa sieltä takaisin. Käyttäjistä tosin kiinni joo, sjw-tason lähennellessä miljoonaa ei se jodelissa täysin voi toimiakaan.

Back
Ylös Bottom