Deleted member 117230
Ostin vippiä, laitan kuitin s-postiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en minä siellä roiku, se ei lopu koskaan. Ihan mielisairasta kyttäämistä. Pakkotoistolla taas mä kovasti olen koittanut painottaa sitä, että yleisilme olisi positiivinen, mutta tuntuu että joka paikassa negatiivisempi ilmapiiri vetää keskustelua.
Blizzardin foorumilla on hyvä systeemi. Liikaa peukkuja feidaa ja/tai piilottaa viestin, mutta halutessaan sen saa klikattua näkyviin/auki. Eli näkyy vain palkki tai sitten viesti feidattuna.Onkohan monilla palstoilla tuollaista alapeukku systeemiä käytössä ?
Jodelin puolella on hyvin toiminut tuo, että -5 piilottaa viestin. Sen saa tosin klikkaamalla näkyviin. Jos viestillä on esim -3, ja se saa yläpeukun on sillä nyt -2 jne. Imo semmonen systeemi ois melko hyvä.Zekkaan tuon plugarin ja otetaan se käyttöön ensiksi vippipuolella ja testataan sen toiminta. Sitten pitää miettiä tarkkaan peukkujen määrä, joka johtaa toimenpiteisiin sekä myös onko plus peukulla vaikutusta. Toki ihmiset varmaan helpommin antavat alapeukkua kuin ylös, niin se järjestelmä toimisi kahteen suuntaan vain jos peukutus otettaisiin kaikkien osalta vakiokäytännöksi.
Kyllä meidän salilla ainakin sarjojen välillä heitetetään juttua ihan laidasta laitaan rennolla asenteella ja tekeminen on kuitenkin ihan kovalla tasolla. Lähinnä naurattaa urpot, jotka tulee salille kauheella tohinalla "reenaan saatana".No just varmaan se porukka joka menee sinne seurustelemaan eikä saatana reenaan!

Vähä ketjuun liittymätöntä mutta mikä tuo munakkaan flippaus keissi olikaan? Olin pidemmän aikaa poissa ja yllätyin kun egiä ei näy.Olis kiva jos treeniosioihinkin saisi lisää
keskustelua ja sisällöntuottoa.
Artikkeleja ei Munakkaan flippaamisen jälkeen ole niinkään ilmestynyt, ja aktiivisten treenistä keskustelijoiden määrä tuntuu ihan parin vuoden aikana romahtaneen, mikä on sääli.
Jodelin puolella on hyvin toiminut tuo, että -5 piilottaa viestin.
Se ei toimi, koska jengi ei usko.Voisi olla myös perusteltua ohjata keskustelua, eli esim. kilpailijat osiossa keskityttäisiin niihin kilpailijoihin ja niiden kuntoihin ja tyttöystävät, peliongelmat jne jätettäisiin ulos keskustelusta.
Vähä ketjuun liittymätöntä mutta mikä tuo munakkaan flippaus keissi olikaan? Olin pidemmän aikaa poissa ja yllätyin kun egiä ei näy.
Voisi olla myös perusteltua ohjata keskustelua, eli esim. kilpailijat osiossa keskityttäisiin niihin kilpailijoihin ja niiden kuntoihin ja tyttöystävät, peliongelmat jne jätettäisiin ulos keskustelusta.
.Ja juorujako ei voi olla positiivisia? Miksi pitää olla vartavasten kusipää, onko se hauskaa sun mielestä?Sit nimestä voi poistaa bodyjuorut, just parhaita nämä juorut
Aamen. Ihan paskaa jos ei mitään muuta saa jauhaa, kun hauis sitä selkä tätä. Ja ei Mike, mä en todellakaan kuulu negaajiin. Se vaan menee niin että ikävät ja paskatkin asiat kuuluu elämään, myös kilpailijoille. Ihan yhtälailla kun positiivisetkin. Jos olet julkisuudessa, molemmista asioista puhutaan. Se vaan on simppelisti niin. Turha vittuilu tai dissaaminen ketään kohtaan kannattaa kuitenkin jättää keskusteluista pois.Sit nimestä voi poistaa bodyjuorut, just parhaita nämä juorut. Kuka viittii lukea sivu tolkulla kun vain kehutaan ja ihmetellään että vittu kun on kovassa kunnossa
.