Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No en minä siellä roiku, se ei lopu koskaan. Ihan mielisairasta kyttäämistä. Pakkotoistolla taas mä kovasti olen koittanut painottaa sitä, että yleisilme olisi positiivinen, mutta tuntuu että joka paikassa negatiivisempi ilmapiiri vetää keskustelua.

Tämä. Olen tällä foorumilla käynyt vierailijana jo vuosia ihan mielenkiinnosta lajia kohtaan, mutten ole kokenut aiheelliseksi ottaa osaa keskusteluihin vasta kun ihan hiljan... Alkoi ärsyttämään se negatiivinen ilmapiiri lähes joka ketjussa. Vähintään 75% keskustelusta sitä, että etsitään huonoa sanottavaa kisaajista ja ylipäänsä paljon yleisesti negatiivista juttua. Itse olen yrittänyt nyt täälä puolustaa nimenomaan kilpailijoita joita tulee eniten seurattua ja tuoda esiin suurimmaksi osaksi positiivisia puolia. Samaa yritin Peterin ketjussa, mutta melko huonolla menestyksellä. Kaikki positiivinen jäi negatiivisten kommenttien ja dissaamisen vyöryn jalkoihin.. Sihvosen ketjussa oli keskustelua Mikan fysiikan epäbalanssista vaikka mies oli juuri voittanut overallin fitness expoilla.. Yritin tätä väitettä kumota perusteluiden kera, mutta ei tepsinyt.. Hauska miten jengi tavallaan täälläkin vähä niinku puhuu paskaa kisaajan selän takana, mutta kummasti loppui paskanjauhanta kun Mika tuli itse kommentoimaan ketjuunsa. Ei tullut enää puhetta epäbalanssista eikä mitään muutakaan negatiivista..

Harmi, että Peterin ketju meni kiinni :( Ei varmaan ollut hänelle ihan hirveän kivaa luettavaa ne viimeiset ~10 sivua kisojen jälkeen.. Keskusteluun osallistuneet dissaajat ja negaajat tuntekoon piston sydämessään.

Ja nyt tullaan valitettavasti puuttumaan jatkossa siihen negaan. Kritiikkiä saa antaa, mutta se pitää perustella. Täällä ei mennä ylilaudan tasoiseen ”paska fysiikka” kommentointiin jolloin paska muuttuu itseisarvoksi.

Ei tartte kuitenkaan ymmärtää väärin, vaikka se onkin ihanaa lukea väärin. TÄSSÄ EI LUE ETTÄ VAIN KEHUA PITÄÄ!!!

Ei, mutta ainainen negatiivinen tappaa lajin motivoivaa puolta pahemman kerran.

Onkohan monilla palstoilla tuollaista alapeukku systeemiä käytössä ?
Blizzardin foorumilla on hyvä systeemi. Liikaa peukkuja feidaa ja/tai piilottaa viestin, mutta halutessaan sen saa klikattua näkyviin/auki. Eli näkyy vain palkki tai sitten viesti feidattuna.

Siellä tosin näkyy plussat ja miinukset kaikille.

Käyttäjä saa kai sitten jotain jäähyä jos viestit kerää liikaa miinusta.

Olis kiva jos treeniosioihinkin saisi lisää
keskustelua ja sisällöntuottoa.

Artikkeleja ei Munakkaan flippaamisen jälkeen ole niinkään ilmestynyt, ja aktiivisten treenistä keskustelijoiden määrä tuntuu ihan parin vuoden aikana romahtaneen, mikä on sääli.

Zekkaan tuon plugarin ja otetaan se käyttöön ensiksi vippipuolella ja testataan sen toiminta. Sitten pitää miettiä tarkkaan peukkujen määrä, joka johtaa toimenpiteisiin sekä myös onko plus peukulla vaikutusta. Toki ihmiset varmaan helpommin antavat alapeukkua kuin ylös, niin se järjestelmä toimisi kahteen suuntaan vain jos peukutus otettaisiin kaikkien osalta vakiokäytännöksi.
Jodelin puolella on hyvin toiminut tuo, että -5 piilottaa viestin. Sen saa tosin klikkaamalla näkyviin. Jos viestillä on esim -3, ja se saa yläpeukun on sillä nyt -2 jne. Imo semmonen systeemi ois melko hyvä.

Olis kiva jos treeniosioihinkin saisi lisää
keskustelua ja sisällöntuottoa.

Artikkeleja ei Munakkaan flippaamisen jälkeen ole niinkään ilmestynyt, ja aktiivisten treenistä keskustelijoiden määrä tuntuu ihan parin vuoden aikana romahtaneen, mikä on sääli.
Vähä ketjuun liittymätöntä mutta mikä tuo munakkaan flippaus keissi olikaan? Olin pidemmän aikaa poissa ja yllätyin kun egiä ei näy.

Jodelin puolella on hyvin toiminut tuo, että -5 piilottaa viestin.

Just olin tulossa sanomaan, että jodelissa toi ei todellakaan toimi :D kaikki eriävät mielipiteet ratkaistaan sillä että porukka miinustaa ne pois. Ideana hyvä, mutta käytännössä ei toimi laisinkaan. Saahan sillä sen paskan suodatettua pois, mutta paljon lähtee hyvää keskusteluakin poistoon.

Uskoisin tosin, että jos tuo on vain VIPpien ominaisuus niin voisi toimia äärimmäisen hyvinkin.

Voisi olla myös perusteltua ohjata keskustelua, eli esim. kilpailijat osiossa keskityttäisiin niihin kilpailijoihin ja niiden kuntoihin ja tyttöystävät, peliongelmat jne jätettäisiin ulos keskustelusta.

Se on varmasti totta, että jengi ei usko, mutta selkeä rajaus ja "turhien" viestien poisto voisi selkeyttää tilannetta. Lähinnä taustalle se ajatus, että tiettyjä ketjuja ei tarvitsisi poistaa.

Tai sitten kommentointi vain vipeille, joka varmasti rajoittaa pahimpia ylilyöntejä.

Voisi olla myös perusteltua ohjata keskustelua, eli esim. kilpailijat osiossa keskityttäisiin niihin kilpailijoihin ja niiden kuntoihin ja tyttöystävät, peliongelmat jne jätettäisiin ulos keskustelusta.

Sit nimestä voi poistaa bodyjuorut, just parhaita nämä juorut :LOL:. Kuka viittii lukea sivu tolkulla kun vain kehutaan ja ihmetellään että vittu kun on kovassa kunnossa :hyper:.

Ei sitä tarvitsisi vain kehua, saisi myös kuntoa ja rakennetta haukkua ihan vapaasti. Bodyjuorut ja 7 päivää lehti voitaisiin pitää erillään ;-)

Mä oon muistaakseni saanu pari varoitusta ja kerran ollu viikon tai kaks jäähyllä.Kaikki oli mun mielestä tarpeettomia mut en mä mitään vaurioita saanu.Ihan hyvä systeemi olis ekaks jollekkin jankuttajalle varoitus ja sit viikon jäähyt,uusinnasta aina viikko lisää.

Jaetut tuomiot vois olla vaikka ilmoituksissa näkyvissä ja sit vain siellä niistä vois keskustella.

Toi että peukuttamalla poistetaan viestejä on ihan paska systeemi,kyllä ne eri näkökulmat pitää jäädä näkyviin eikä vaan se "fanipoikien" ihastelu viestit.

Ei näistä ikinä pysty tekemään mitään objektiivista linjaa, ainahan se on moden/ylläpitäjän käsissä. Kun vaan porukka tajuaisi sen, että kritiikin voisi esittää neutraalimmin tyyliin "yläkroppa on jäljessä" tai "lihaserottuvuus on puutteellista" sen sijaan, että kaikki on vain kusta ja paskaa. Tuo on vain niin helvetin vajaata, että kaikesta pitää etsiä aina se negatiivinen näkökulma ensin. Positiivisen kautta jne.

Sit nimestä voi poistaa bodyjuorut, just parhaita nämä juorut :LOL:. Kuka viittii lukea sivu tolkulla kun vain kehutaan ja ihmetellään että vittu kun on kovassa kunnossa :hyper:.
Aamen. Ihan paskaa jos ei mitään muuta saa jauhaa, kun hauis sitä selkä tätä. Ja ei Mike, mä en todellakaan kuulu negaajiin. Se vaan menee niin että ikävät ja paskatkin asiat kuuluu elämään, myös kilpailijoille. Ihan yhtälailla kun positiivisetkin. Jos olet julkisuudessa, molemmista asioista puhutaan. Se vaan on simppelisti niin. Turha vittuilu tai dissaaminen ketään kohtaan kannattaa kuitenkin jättää keskusteluista pois.

Back
Ylös Bottom