Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vastailin ylilaudalla olleisiin "kysymyksiin" kun niille ketjun tein, ne joutuu sitten kuuntelemaan striimiä ja sillä saa katsojia ja leviää kanava taas. No joku näppärä sitten postas siihen ketjuun jonkun thumbnailin kullista ja ilmeisesti otti screenin ja raportoi sen ja tuli sitten 3 päivän banni.

Tuli vain mieleen, että ei noilla voi olla elämässä mitään muuta kuin toi viha.

Itselläni peruuntui automaattisesti subaus samalla kun bännit tuli. Onko muilla tehnyt saman?

Ihmettelinkin kun tuli ilmoitus twitchiltä sähköpostiin että subaukset peruttu. Tältähän se vastaus sitten löytyikin :|

Ihmettelinkin kun tuli ilmoitus twitchiltä sähköpostiin että subaukset peruttu. Tältähän se vastaus sitten löytyikin :|
Joo ja aika saatanan huonosti Twitchiltä hoidettu toi, ei mitään infoa miksi ja mitä on tapahtunut. Tässä on nyt aika monta ihmistä ties missä luuloissa. Twitch vielä estää pääsyn tililleen ja on poistanut kanavan sivuilta sen feedin, jonne vois vaikka laittaa mitä on tapahtunut. Mulla ei ole mitään tapaa ilmoittaa subaajille tästä muutakuin toivoa että he lukevat Pakkotoistoa. Instaan tein heti liven ja siellä oli 100 katsomassa ja selitin asian.

Ei jumalauta. Aiheuttiko se ylilaudan sivun esittely tuon? Siellä kun jotain dildojakin näkyi :hyper:

Laudan kakarat sai ”onnistumisestaan” säälipisteen.

Ei jumalauta. Aiheuttiko se ylilaudan sivun esittely tuon? Siellä kun jotain dildojakin näkyi :hyper:

Laudan kakarat sai ”onnistumisestaan” säälipisteen.
Kyllä se siitä tuli, on ne oman elämänsä voittajia, ei voi mitään. Nyt ne leijuu tolla seuraavat pari vuotta.

Katsoin Testo Timon ja Mike Sirenin uusimman rupatteluvideon :). Mielenkiintoista settiä. Miksi Mike on niin varma, että elämä päättyy kuolemaan? Kehotan katsomaan Shadow Cameran videoita YouTubesta ja miettimään asiaa uudestaan. Esimerkiksi Rajatieto TVn ufo ilta 2016 on mielettömän hyvä. Siinä suomalaiset tyypit keskustelee syvällisiä.

Mike on niin varma, että elämä päättyy kuolemaan?
No eipä kukaan ole todistanut mitään kuolemanjälkeistä eämää ja mä tuppaan elämään faktojen mukaan, en uskomusten. Mä kehotan sua vahvasti ajattelemaan itse, älä katsele videoita jotka muokkaavat sun ajatusmaailmaa, käytä omia aivojasi mieluummin. On meinaan aivan väärä tapa ajatella "mitähän mieltä mä oon onko kuoleman jälkeen elämää ja kiinnostaako mua? No katsompa yksipuolisen jutun siitä ja annan sen päättää mun ajatukset"

Katsoin Testo Timon ja Mike Sirenin uusimman rupatteluvideon :). Mielenkiintoista settiä. Miksi Mike on niin varma, että elämä päättyy kuolemaan? Kehotan katsomaan Shadow Cameran videoita YouTubesta ja miettimään asiaa uudestaan. Esimerkiksi Rajatieto TVn ufo ilta 2016 on mielettömän hyvä. Siinä suomalaiset tyypit keskustelee syvällisiä.

Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia maailmankatsomusthreadiin, voidaan piikata toi lapsenomainen jumalusko sustakin pois, niin alat ymmärtää asioita paremmin. :)

Jos ei ole todisteita jostain asiasta niin ei se tarkoita sitä ettei se voisi olla mahdollista.
Esim. 1900-luvun alussa langaton tiedonsiirto, netti, kännykät, yms.
Tai 1800-luvulla sähkö.
Selitä silloin sitten että I9-9900K ei skulaa Z370 emolevyllä, jos kellotat sitä yli 5 Ghz:in.
Mä uskon täysin että minä / mun sielu / mikä sitten onkaan, on aina olemassa, mun tajunta on aina.
Tämä elämä on vain yksi pieni etappi loputtomassa jossain. Nyt tässä ajassa, ehkä seuraavaksi jossain muualla ja muussa ajassa?

Mun mielipide on että vaikka ei ole todisteita niin tiedän sisimmässäni ettei lopu tähän.
Jokainen saa ajatella toisin.

Jos ei ole todisteita jostain asiasta niin ei se tarkoita sitä ettei se voisi olla mahdollista.
Esim. 1900-luvun alussa langaton tiedonsiirto, netti, kännykät, yms.
Tai 1800-luvulla sähkö.
Et nyt ymmärrä koko konseptia. Materia ja tekniikan kehitys ei ole MILLÄÄN tasolla sama asia kuin kuoleminen ja orgaaninen elämä. Ja kyllä vain, jos jotain ei voida todistaa olemassaolevaksi, sitä EI ole olemassa, turha siinä on selitellä mitään, on vain usko. Mä väitän sulle, että mä osaan lentää kuten superman, sekö nyt on mahdollista vain sillä perusteella, ettei siitä ole todisteita? Ei, vaan se on paskapuhetta kunnes mä lennän todistetusti. Eli ei tähän ketjuun hihhulointia kiitos tämän enempää.

Et nyt ymmärrä koko konseptia. Materia ja tekniikan kehitys ei ole MILLÄÄN tasolla sama asia kuin kuoleminen ja orgaaninen elämä. Ja kyllä vain, jos jotain ei voida todistaa olemassaolevaksi, sitä EI ole olemassa, turha siinä on selitellä mitään, on vain usko. Mä väitän sulle, että mä osaan lentää kuten superman, sekö nyt on mahdollista vain sillä perusteella, ettei siitä ole todisteita? Ei, vaan se on paskapuhetta kunnes mä lennän todistetusti. Eli ei tähän ketjuun hihhulointia kiitos tämän enempää.

Samaa mieltä ja tähän lisäisin: Mitä helvetin väliä sillä on, vaikka kuoleman jälkeen olisikin jotain muuta? Samalla tavalla elää elämänsä ja sen jälkeen tulee mitä tulee. Uskontoja ja muita on miljoona erilaista ja niistä valitseminen taivaaseen pääsyn toivossa on kuin lottokuponkia vetäisi. Jos valitset väärin on se yhtä paha kuin et valitsisi mitään.

Tosiaankin, mitä väliä ja miksi miettiä. Jos kuolemanjälkeistä elämää olisi, niin merkitys olisi täysin nollla nykyelämässä. Mutta eipä kukaan ole todistanut, että eli aikanaan, koska vaikka niin olisi, niin siitä et tietoinen olisi, joten asialla ei mitään väliä ole.

Mä väitän sulle, että mä osaan lentää kuten superman, sekö nyt on mahdollista vain sillä perusteella, ettei siitä ole todisteita? Ei, vaan se on paskapuhetta kunnes mä lennän todistetusti. Eli ei tähän ketjuun hihhulointia kiitos tämän enempää.
Tämä ”todistetusti” argumentti on vammaisin juttu koskaan. Onko sitä ”todistettu” jossain, että kuoleman jälkeistä elämää EI olisi?

Tämä ”todistetusti” argumentti on vammaisin juttu koskaan. Onko sitä ”todistettu” jossain, että kuoleman jälkeistä elämää EI olisi?
Todistusvastuu on mielenkiintoinen homma. Ei oikeudessakaan ensisijaisesti syytetty joudu todistamaan syyttömyyttään, vaan syyttäjä todistamaan syyllisyyttä.

Back
Ylös Bottom