BB PRO Mika Sihvonen

Meta title: Mika Sihvonen, Suomen kaikkien aikojen paras kehorakentaja

Meta description: Mika Sihvonen -ketju: kisat, fysiikka, treenit, kuvat, videot, somepäivitykset ja keskustelu suomalaisen huippubodarista.

Helposti paras ja omaa silmää miellyttävin kondis jota Suomessa on vuosikymmeniin nähty. Jää kyllä papat ja killet helposti jalkoihin
Jää varmaan Papa jalkoihin, nuoret tulee takaa ja menee ohi. Tosin et voi varmuudella sitä tietää, kun ei olla koskaan vierekkäin samassa kisassa kisattu. Spekulointi tosin on aina kivaa.

No ei se kyllä ole mikään häpeä jäädä Sihvoselle kakkoseks. Amatööritasolla tuskin on montaakaan ketkä Sihvosen päihittäis enkä puhu suomesta vaan koko maailmasta.

Mä kyllä uskon, että nyyssis veis sihvilää, vaikka upea rakenne ja huikeet jalat löytyykin. Mikan pyöreät lihakset, fantastinen esiintyminen ja tasavarma kondis riittäis voittoon.

Mä kyllä uskon, että nyyssis veis sihvilää, vaikka upea rakenne ja huikeet jalat löytyykin. Mikan pyöreät lihakset, fantastinen esiintyminen ja tasavarma kondis riittäis voittoon.
Alkaa kuule olla jo aika vaikea tuota sihvilää enää voittaa edes omalla fysiikallani. Toi kireystaso ja malli on jäätävä. Ei pelkällä selällä voiteta.

Alkaa kuule olla jo aika vaikea tuota sihvilää enää voittaa edes omalla fysiikallani. Toi kireystaso ja malli on jäätävä. Ei pelkällä selällä voiteta.
Ois kyllä upeeta nähdä teiät kisakuosissa vierekkäin lavalla, sen verran erilaiset fysiikat, että tekis varmaan vertailun aika mielenkiintoseks:whistle: Pelkkiä kuvia kattelemalla on kyllä mahdoton tehtävä laittaa porukkaa järjestykseen, niinkun täällä Pakkiksellakin on tullut todettua niin monta kertaa ennen kisoja(n)

Ois kyllä upeeta nähdä teiät kisakuosissa vierekkäin lavalla, sen verran erilaiset fysiikat, että tekis varmaan vertailun aika mielenkiintoseks:whistle: Pelkkiä kuvia kattelemalla on kyllä mahdoton tehtävä laittaa porukkaa järjestykseen, niinkun täällä Pakkiksellakin on tullut todettua niin monta kertaa ennen kisoja(n)
Mä tosin laittaisin laksatiivia Sihvosen juomapulloon bäkstagella ja tönisin sitä lineupissa sillai sopivasti niin homma menis kunnon sabotaasiksi.

Oslossahan mä piereskelin lavalla niin että muut vaan kompuroivat siinä hajussa! :ROFLMAO: Ja voitin tietysti!

Back
Ylös Bottom