BB PRO Mika Sihvonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


No eipä toi tosta kuvasta kummoiselta näytä kondiksen suhteen kun vain muutama päivä aikaa kisoihin.. hyvä malli,rakenne ja muutenkin hieno fysiikka Ladalla toki, mutta Sihvonen voittaa kondiksessa 100-0 :) Lihaserottuvuus on Mikalla aivan eri levelillä kuin 99,9% bodareista muutenkin.. Toi Ladakin kyllä on kisakuvissa ja muissa sinänsä näyttänyt kireältä ja melko kuivalta, mutta lihakset ei vain ole samalla tavalla ”eroteltuja”. Jos tämä Elite pro nyt on sellainen liitto minkälaisena sitä on mainostettu (estetiikka, kireys ym), niin Sihvonen tulee IMO olemaan TODELLA vahvoilla tulevissa kisoissa.
 
Helposti paras ja omaa silmää miellyttävin kondis jota Suomessa on vuosikymmeniin nähty. Jää kyllä papat ja killet helposti jalkoihin
Jää varmaan Papa jalkoihin, nuoret tulee takaa ja menee ohi. Tosin et voi varmuudella sitä tietää, kun ei olla koskaan vierekkäin samassa kisassa kisattu. Spekulointi tosin on aina kivaa.
 
No ei se kyllä ole mikään häpeä jäädä Sihvoselle kakkoseks. Amatööritasolla tuskin on montaakaan ketkä Sihvosen päihittäis enkä puhu suomesta vaan koko maailmasta.
 
No ei se kyllä ole mikään häpeä jäädä Sihvoselle kakkoseks. Amatööritasolla tuskin on montaakaan ketkä Sihvosen päihittäis enkä puhu suomesta vaan koko maailmasta.
Eikä ole häpeä jäädä sihvosenkaan jollekin kakkoseksi. Yleensä paremmalleen hävitään.
 
Mä kyllä uskon, että nyyssis veis sihvilää, vaikka upea rakenne ja huikeet jalat löytyykin. Mikan pyöreät lihakset, fantastinen esiintyminen ja tasavarma kondis riittäis voittoon.
 
Mä kyllä uskon, että nyyssis veis sihvilää, vaikka upea rakenne ja huikeet jalat löytyykin. Mikan pyöreät lihakset, fantastinen esiintyminen ja tasavarma kondis riittäis voittoon.
Alkaa kuule olla jo aika vaikea tuota sihvilää enää voittaa edes omalla fysiikallani. Toi kireystaso ja malli on jäätävä. Ei pelkällä selällä voiteta.
 
Hyvin tasainen se kisa olisi jos Mika ACEN paineisella kunnolla olisi Sihvosen prime kunnon kanssa samassa lineupissa. Mä näkisin siinä loppujen lopuksi sen sairaan genetiikan kokonaisuutena Sihvosen eduksi marginaalilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom