Tomi Takamaa
VIP
Nyt en viittaa Samiin, koska hänellä ei ole erkanemaa, mutta moni suomalainen bodari saattaisi saada merkittävän avun vatsalihaserkanemaansa marssimalla raskausajan ongelmiin erikoistuneen fysioterapeutin juttusille. 99 % perinteisistä vatsalihasliikkeistä nimittäin pahentaa erkanemaa, kun taas erkanemaa umpeen kurovat liikkeet ovat erittäin spesifisiä ja vaatii monesti asiaan vihkiytyneen fysioterapeutin.
Tämä ajatus oli lähtökohtana koko meidän tälle dieetille. Minä jouduin syömään offilla noin 7000kcal päivässä ja nyt kun lähdettiin dieetille tiputettiin kalorit noin 5500 kaloriin. Ekan dieettiviikon jälkeen paino mulla oli 104,8kg ja kisapuntari näytti 103,6kg. Tottakai kuten kerroin syklitin "ketoa" ja hh-dieettiä tuonne 6wo asti, mutta hiilareita ei tarvinnut tiputtaa kuin vasta 5wo ennen kisaa ja sekin tehtiin vaan sen takia, että jos sillä saisi lisä efektiä aikaan keskivartalon suhteen. Tähän syklitykseenkin syy oli juuri tuo yllä oleva teksti. Niinkuin tässä puhuttu, niin kokonaisuus koostuu useammasta yksittäisestä asiasta ja olen pyrkinyt vaikuttamaan mahdollisimman monen asian kautta ja jatkuvasti koitan keksiä uusia hyviä juttuja jo toimivien tueksi.