Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuoska paskaa kissan perskarvoissa tuli mieleen vuosia sitten käymäni keskustelu aiheesta wc-paperi vs. bidee. Yksi vastaväittäjän argumentti muistuu vieläkin hyvin mieleen: jos paskot karvalakkiin, alatko ennemmin putsaamaan sitä paperilla vai vedellä? Ei toi mua silti saanut bidee-ihmiseksi.

Voi kauhia. Ei mulla ainakaan ole karvalakkia perseessä.

Ai niin. Olen lihava kissallinen lähäri. Kissa paskoo laatikon viereen, jos ei oo pissoja siivottu laatikosta.

Tuoska paskaa kissan perskarvoissa tuli mieleen vuosia sitten käymäni keskustelu aiheesta wc-paperi vs. bidee. Yksi vastaväittäjän argumentti muistuu vieläkin hyvin mieleen: jos paskot karvalakkiin, alatko ennemmin putsaamaan sitä paperilla vai vedellä? Ei toi mua silti saanut bidee-ihmiseksi.

Juuri näin. Poistan karvalakin perseestä.

pöntöllä pyyhitään, suihkussa suihkutellaan

Näin Meillä Maalla

The story of my life: valitan läskiyttä klo 06:10, menen kauppaan ostamaan 3 purkkia B&J klo 07:30.

Mutta, koska halvalla sai. Kolme purkkia kympillä! Mä en kyllä oikein meinannut löytää hyviä makuja tuosta pienestä k-supermarketista. Noita makujahan on ihan helvetisti, hyviäkin, mutta jostain syystä pienempien kauppojen valikoimissa on aina lähinnä cookie dough, chocolate brownie ja 5 eri versiota noiden kahden sekoituksista karamelliswirlilla höystettynä, ja ehkä joku mansikka löytyy lisäksi.

edit. Päädyin rankan kaivamisen tuloksina näihin
Topped salted caramel brownie
Birthday cake
ja mulle uusi maku; Spice & all things nice (creamy caramel ice cream with gingerbread cookie pieces and chocolatey chunks)

The story of my life: valitan läskiyttä klo 06:10, menen kauppaan ostamaan 3 purkkia B&J klo 07:30.

Mutta, koska halvalla sai. Kolme purkkia kympillä! Mä en kyllä oikein meinannut löytää hyviä makuja tuosta pienestä k-supermarketista. Noita makujahan on ihan helvetisti, hyviäkin, mutta jostain syystä pienempien kauppojen valikoimissa on aina lähinnä cookie dough, chocolate brownie ja 5 eri versiota noiden kahden sekoituksista karamelliswirlilla höystettynä, ja ehkä joku mansikka löytyy lisäksi.
Tossa taannoin citykaupassa oli sama tarjous. Taisin yhdeksän purkkia ostaa. Itse söin vain yhdestä puolet. Muut menivät onneksi parempiin suihin.

tässä on taas mahtava kuvaus miksi EN lue enää hesaria, enpä olisi itse osannut näin hyvin asiaa tuoda esille:
https://*******.net/2018/09/05/hs-h...ansalaisia-vastaan-punavihrea-eliitti-tykkaa/

Back
Ylös Bottom