Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musta vielä pätevämpi argumentti käsisuihkun puolesta on ennemminkin että jos ihollesi yleensäkin joutuu paskaa, putsaatko sen pyyhkimällä paperiin vain huuhteletko vedellä. Niinpä!
Mutta ei läheskään yhtä hauska ja mieleenpainuva kuin paskainen karvalakki.

Mä teen töitä pohjois-afrikkalaisten ja arabien kanssa, asun seudulla, jossa melko paljon myös ulkomaalaistaustaisia ihmisiä, asun yhden puoliksi ulkomaalaisen kanssa, ja tyttären kaverien vanhemmissa myös vaikka minkä maalaisia.

Erilaisuus näissä kaikissa ihmisissä toki lävähtää naamalle jatkuvasti; erilaiset tavat tehdä arkiset asiat, erilaiset asenteet ja arvot. Mutta mitään sellaista suurempaa negatiivista ei ole onneksi tullut. Varsinkin työmaailmassa se on varsin tärkeää pystyä sietämään ja mukautumaan eri tapoihin ja tyyleihin. Toki nämä on myös valintakysymyksiä, itse nimenomaan tykkään kansainvälisestä työstä, mutta eihän se kaikille sovi.

Asuinalueella huomaa ehkä sen, että ulkomaalaistaustaiset perheet lapsineen ovat myöhempään ulkona iltaisin, mitään muuta merkillistä ei tule nyt mieleen. :LOL: Paikallisen pizzerian porukka on tosi mukavaa yhtä suurta perhettä kaikki, ovat todella symppiksiä aina mun tyttärelle, joka käy isänsä kanssa pizzalla usein. Kun otan tytön mukaan, niin olen saanut ilmaista limua itsekin. (y)

En väitä, että jossain alueilla ei ongelmia voisi olla ihan tosissaan, joten ehkä itsellä on käynyt tässä tuuri. Voi totuttaa lapsensa ympäristöön, jossa on kaikenlaisia ihmisiä, mutta ei voi puhua mistään "ghettoutuvasta" alueesta, jossa jotkut ihmisryhmät ottaisi jotenkin vallan.

E. Toi akka näyttää sen tason kurlaajalta, ettei varmaan haittais vaikka ruiskahtais vähän kakkaakin sekaan.

hehe, googletin hieman

Sarah_Connor_Typi.jpg

Sarah_Connor_(%C3%A9nekesn%C5%91)

Kaikki arabit joiden kanssa oon tehnyt töitä ovat agressiivisia, omaan napaan tuijottavia, muista välittämättömiä. Huonoimpia työkavereita koskaan. Toki en ole kaikkien satojen miljoonien arabien kanssa työskennelly. Tää on tällänen otanta. Vähän ku ylen puoluegalluppi.

Intialaisista ne joiden kanssa olen duunia painanut niin ihmisneroja. Käsittämätöntä miten matemaattisesti lahjakkaita ja tilannetajuisia voivat olla. Entinen pomo oli intialainen. Saisi kaikki pomot ottaa tästä mallia.

Ranskalaisia löyty kaks hyvää tyyppiä. Hyvin epätavallista.

Yleisesti ottaen erääseen possua syömättömään uskontokuntaan kuuluvat tyypit ei ole mitenkään hyviä ihmisiä. Edelleenkin korostan oma otanta. Ohan noita miljardeja. Varmaan pari hyvääkin mahtuu joukkoon.

Ei nyt jaksa luetella kaikkia maita. Philippiiniläiset on huiketa. On pari frendiä sieltä. Se onkin ristitty maa.

Mutta ei läheskään yhtä hauska ja mieleenpainuva kuin paskainen karvalakki.
Nojoo mutta sitten kaikki ne joiden perse on sileä kuin androidilla, luikertelevat pois perseensä pesemisen vastuusta. "Ei mun perse ole karvalakki, se pysyy puhtaana vaikka pyhällä hengellä!"

E. Muslimien puolustukseksi: kuulemma uskonto velvoittaa heidät pesemään perseensä. Jos asia on näin, niin siitä kyllä pisteet sille, joka sen säännön keksi heidän pyhiin teksteihinsä kirjoittaa. Nostan karvalakkia!

käykö joku suihkuttelemasssa, ettei pese itseään tyystinsiistiksi jokapaikasta?

Minä varvasvälitkin/jokapäivä

Monikulttuurisuuden auvoa voi pohtia siten, että miettii, kuinka mahtavaa olisi ottaa monikulttuuristen ihmisten sijaan oma suku omaan kämppään asumaan sanotaan vaikkapa kahdeksi vuodeksi. Samaa verta ja lihaa olevat tyypit, ainakin suuri osa olisi. Mahtasi olla onnea ja ihanutta. Se mukava mummi, karismaattinen isoisä ja osakekaupoilla rikastunut setä....ja niin joo, serkkupojat jotka kaikki on kahdeksatta vuotta amiksessa...mikähän siinä kestää...ja joo, se vähän huorahtava täti, jolla on kyllä pantavat sääret... ja niin, juoppo eno. Voi kuinka mahtavaa se olisi. Rikkaus. Voimavara. Ja pedofiili-Palle, siskon mies, jota ei oe tuomittu mutta huhut liikkuu entiselta asuinpaikkakunnalta.

Ihanaa. Kumbayaa.

Unelmatyypit vois kokeilla tuota ja miettiä mittakaavaa ilolle ja auvolle kun tilalle tulee aivan muista kulttuureista olevat ihmiset. Aivan toisennäköiset, kuuloiset, -hajuiset. Näiden tapoja ei saisi kritisoida (rasismi). Näiden tapoja tai mitään ei saisi käyttää itse vaikka ne olisivatkin hyviä (kulttuurinen omiminen). Sinun rooli on kustantaa majapaikka näille ja pitää turpa kiinni! Ja hävetä! Kukaan ei osaa sanoa, miksi sinun pitää hävetä olemassaoloasi mutta sinun on tehtävä niin. Tältä käytännön monikulttuurisuus tavallisen kansalaisen näkökumasta näyttää, kun sen huonoista puolista puhutaan.

Viimeksi muokattu:
Kyllä. Likainen on se, joka ei kyyristy ja pese välejä, myös varpaista.

Edit, aloin miettiä, että itse nostan jalan ilmaan ja taittaen eteen, pesu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Talon rasvakaivo tyhjennetty, koko yrityskompleksi haisee ihan paskalle. Kivahan tässä on speksailla.

Kyllä. Likainen on se, joka ei kyyristy ja pese välejä, myös varpaista.

Edit, aloin miettiä, että itse nostan jalan ilmaan ja taittaen eteen, pesu.

Pesen. Myös. Kaikki välit.

Editistänne muistui mieleen, että reissussa sain uima-altaasta haavan vasemman jalan kantapään vasempaan reunaan. Oli vaikea laittaa laastari. Ei yltänyt kahdella kädellä. Melkein soitin sihteerin avuksi, mutta oli kiire puhdistaa ja laitaa antiseptinen laastari ettei tuu hyppykuppaa.

Edit.
Kuinka likaisia ovat he, jotka eivät pese terskaa lavuaarissa pisun jälkeen!

No niin, nyt on starttikuvat ikuistettu tältä syksyltä, aika seurata kuinka homma etenee. Kieltämättä tuntuu ihan aiheelliselta että tätä ihmisruhoa ei pidetä ihan fyysisesti miellyttävänä. :sick:

Pesen. Myös. Kaikki välit.

Edit.
Kuinka likaisia ovat he, jotka eivät pese terskaa lavuaarissa pisun jälkeen!
Hyvä.

Tai muun sotkuisen toiminnan jälkeen. Terska pestään lavuaarissa, jos sen alla on vierasaineita. Tästä myös saadaan optimaalinen altaan asennuskorkeus niin vessaan kuin keittiöönkin.

Back
Ylös Bottom