Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sit jos miehellä on iso ja suonikas fallos, nainen tykkää siitä. Jos taas fyffeä, se tykkää siitä. Joku taas tykkää parrasta ja kappas, sekin on miehellä.

Pikainen päätelmä on se, että kumppanilla on sitä mistä rovva tykkää.

No jos miettii jotain perus ammatteja ja jättää palomiehet ja poliisit pois niin luulis että todennäköisyys lihaksille on vartijalla keskimäärin isompi kuin tietotekniikan insinöörillä, taksikuskilla tai vaikka kaupan kassalla.

Miksi naiset ei pidä itsestään parempaa huolta nykyään, hirveät vaatimukset miesten suhteen mutta pikainen tsekki peiliin kertoo karua kieltään naisesta itsestään.

Olen 38 v ja muutaman pvän päälle.

Pissa ja närästys!
tumblr_ocou8llFRT1vtclllo1_250.gif

Ai viddu mikä läskipäivä eilen. Ja huomenna pitäis mahtua farkkuihin, kun on juhlat. :coffee:

Tänään salille ennen nyrkkeilyä ja huomenna aamulla vielä sali, mutta turha tässä nyt itkeä kun paskat on jo housuissa.

Eilen meni ilta aivan lörinäksi kun jouduin extempore muiden lastenvahdiksi. Kun ihmisellä tulee kolme kertaa saman viikon aikana erikoistilanne, johon joutuu pyytää muilta extemporeapua, niin alkaa vähän mietityttää, että onko se arjen ja elämänhallinta ihan hanskassa. Mun on ainakin tosi vaikea sanoa ei, kun joku pyytää apua.

Eilen muuten tein niin, että imuroidessani osuin paskaan. Kissanpaskaan. Kissa oletettavasti oli lähteny vauhdilla paskakopistaan niin että paskaa vain lenteli eteiseen. Pehmeä pökäle oli maastoutunut mattoon, kenkien taakse. En edes tajunnut sen olevan ensin paskaa kun osuin siihen, vaan luulin että sieltä kierähti ulkoatullutta lehtiroskaa tms. Ennenkuin ymmärsin minkä kanssa olin tekemisissä, paskaa oli jo ehtinyt imeytyä imuriin,sotkea sen suuttimen harjaksineen sekä tuhriintua mattoon ja lattiaan.

Oli hyvin lähellä, etten välittömästi muuttanut kissaa uusiksi rukkasiksi. Mies sai pestä maton.

Meillä on säännöllisesti paskaa jemmassa perskarvoissa, pitkäkarvaisia kun ovat. Jos on vähän pehmeämpää mallia, niin sehän tarttuu kivasti tosiaan laatikolla karvoihin kiinni. Se on mieltäylentävää touhua, kun hajuhavainnon jälkeen bongaat kummalla katilla on hännän alla yllätys ja viet kyseisen yksilön perspesulle. Ja kuten arvata saattaa, kissathan tykkäävät tuosta toimituksesta hyvin paljon.

Tuoska paskaa kissan perskarvoissa tuli mieleen vuosia sitten käymäni keskustelu aiheesta wc-paperi vs. bidee. Yksi vastaväittäjän argumentti muistuu vieläkin hyvin mieleen: jos paskot karvalakkiin, alatko ennemmin putsaamaan sitä paperilla vai vedellä? Ei toi mua silti saanut bidee-ihmiseksi.

Back
Ylös Bottom