Deleted member 43228
Hyvä, jätit jälkkärille reilun tilan!Olen ylpeä itsestäni. Vain kaksi possupihviä buffassa, ennen olisi mennyt ainakin viisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä, jätit jälkkärille reilun tilan!Olen ylpeä itsestäni. Vain kaksi possupihviä buffassa, ennen olisi mennyt ainakin viisi.
Mikäs hiton afroditen pylväspalatsi Olympos vuorella tuo laitos on?Tavoite saavutettu just ensimmäisten pisaroiden saapuessa; sadesuojattu:katso liitettä 150160 Ihan kuin nurmikko kaipais trimmausta.
Ei, se kaipaa kumitelakaivuria. Vois kääntää kiven katolleen.Ihan kuin nurmikko kaipais trimmausta.
Ei, se kaipaa kumitelakaivuria. Vois kääntää kiven katolleen.
Mikäs hiton afroditen pylväspalatsi Olympos vuorella tuo laitos on?
Kuten myös termiä ULTRAMASSIIVINEN ja kehari, puhuttaessa kehonrakentajasta.ketjussa käytämme sanaa kuntit aikamme loppuun saakka MÖYKKYSEN muistoa kunnioittaen
Myös minkit puhuttaessa NAISsukupuolesta kuuluu korrektiin kielenkäyttöön.Kuten myös termiä ULTRAMASSIIVINEN ja kehari, puhuttaessa kehonrakentajasta.
Tässä olis hyvät saumat
Ote "Älä sano näin" -ketjusta.
Hyvä kuntit.
"Sana "kunti" kuulostaa iha hiton urpolta. Ellei tuo satu olemaan joku väännös "cunt"-sanasta"
Meillä Lahes puotetaan usein d pois, itse en tuollaiseen tosin sorru.Vääpeli Körmyssähän Heikki Kinnusen esittämä Vääpeli Körmy ei osaa d kirjainta ja korvaa sen t kirjaimella tästähän tämä ilmeisesti on peräisin vai onko kuntit?
Mä en täysin tunne tätä pakkotoiston foorumi historiaa.
Jäsen vokotilta tuli varmaan keskioluet nenän kautta kun luki tuon totaalisen väärän tiedon.Vääpeli Körmyssähän Heikki Kinnusen esittämä Vääpeli Körmy ei osaa d kirjainta ja korvaa sen t kirjaimella tästähän tämä ilmeisesti on peräisin vai onko kuntit?
Mä en täysin tunne tätä pakkotoiston foorumi historiaa.
Se on semmoi juttu.Meillä Lahes puotetaan usein d pois, itse en tuollaiseen tosin sorru.
Johan Hän tuon tänään aiemmin avasi. Mutta ei sitä. Tai mistäs minä tietäisin.Jäsen vokotilta tuli varmaan keskioluet nenän kautta kun luki tuon totaalisen väärän tiedon.
Tuus ny @vokot itte kertoon.