Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän kevyempi illallinen tänään. Mukana vain yksi sikurisalaatti.

rehui.webp

Voi haatana tätä flunssaa, en jaksa enää. Onneksi kello on jo yli kahdeksan, joten kohta saa pakottaa lapsen nukkumaan ja mennä itse myös sänkyyn. Vielä pitäisi jaksaa sulattaa pakastekeitto ruoaksi ja käydä suihkussa.

Päivän sade siirti hommia huomiselle niin pirusti että taitaa jäädä sali aamusta tekemättä. Ei kyllä malttaisi passata, onhan tulossa munkkiperjantai.

Ajjuma hyvät eväät. Tuttu ajoeväs.
Mun herkkusapuskaa myös. Kylkeen tölkki kylmää nollakolaa niin kyllä kelpaa.

Mutta miltähän palvikikki mahtaisi maistua?
Meidän perhemarketissa joutuu tyytymään vain palvikinkkuun.

Tulkaas hakemaan samplepusseja Alexanderista. Pikkusen vanhentuneita tuotteita mutta haitanneeko tuo ketään. Pakkohan nämä on jonnekin dumpata.

prodet.webp

Mun herkkusapuskaa myös. Kylkeen tölkki kylmää nollakolaa niin kyllä kelpaa.

Mutta miltähän palvikikki mahtaisi maistua?
Meidän perhemarketissa joutuu tyytymään vain palvikinkkuun.
Ruokajuomanakin vielä oma herkullinen valintani. Hienoa! Tämä toki ruokajuoma vain kenttälounaalla, kotona tinkimaito tai luomu kevytmaito.

Palvikikki? Koitin googlata jopa. :ROFLMAO:

Edit. Törkee!

Pääsetkö jo huomenna ptvgymille? Ku oli ennakko jäsenyys.

Tuli lätkä, mutta taidan kuitenkin mennä viimeistä kertaa sikailemaan Elixialle. Vähän kuolailemaan misujen takalistoja ja vilauttelemaan omaani.

Back
Ylös Bottom