Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mustakin se kyllä kuulostaa kuin henkilöllä olis joku puhevika :)

Taudin ilosanoma levinnyt miesrukkaankin, buranan ja nenäliinojen täyteinen viikonloppu tuloillaan!

Tavoite saavutettu just ensimmäisten pisaroiden saapuessa; sadesuojattu: IMG_20180831_132015.webp Ihan kuin nurmikko kaipais trimmausta.

Täälläkin syötyjä munkkeja nolla. Tarvis ensin käydä varmaan pihalla, ei oo kukaan eteen tuonut.

Illasta vois käydä ulosteellä. Siihen sit munkki ja Karjalainen ajankuluksi.

Ei, se kaipaa kumitelakaivuria. Vois kääntää kiven katolleen.

Kyllähän kiviaidassa kuuluu kiviä olla. Rinnetontti nääs, pari metriä tiputusta takana.

Mikäs hiton afroditen pylväspalatsi Olympos vuorella tuo laitos on?

Vähän ruovimpaa grillikatosta nurkkiin kertyneistä kamoista. Tai liekö siellä koskaan kokataan, jos nyt tulta polttelis toisinaan.

Ote "Älä sano näin" -ketjusta.

Hyvä kuntit.

"Sana "kunti" kuulostaa iha hiton urpolta. Ellei tuo satu olemaan joku väännös "cunt"-sanasta :LOL:"

Vääpeli Körmyssähän Heikki Kinnusen esittämä Vääpeli Körmy ei osaa d kirjainta ja korvaa sen t kirjaimella tästähän tämä ilmeisesti on peräisin vai onko kuntit?

Mä en täysin tunne tätä pakkotoiston foorumi historiaa.

Vääpeli Körmyssähän Heikki Kinnusen esittämä Vääpeli Körmy ei osaa d kirjainta ja korvaa sen t kirjaimella tästähän tämä ilmeisesti on peräisin vai onko kuntit?

Meillä Lahes puotetaan usein d pois, itse en tuollaiseen tosin sorru.

Jäsen vokotilta tuli varmaan keskioluet nenän kautta kun luki tuon totaalisen väärän tiedon.

Tuus ny @vokot itte kertoon.

Back
Ylös Bottom