Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hohhoijaa vaan taas.
Mä en yhtään ihmettele miksi puoli miljoonaa Suomalaista vetää mielialalääkkeitä kun aamu seuraa iltaa ja iltaa seuraa aamu.
Vaikka kuinka koittaa keksiä sisältöä elämään niin saman ruuvin pyöritystä se tuntuu vaan olevan ja minä sentään olen vähään tyytyväinen.

Viime vuosina on nähnyt, että tässä yli...alta neljänkympin haarukassa alkaa hajoaminen työelämään ja oravanpyörään olemaan aika yleinen ilmiö ja tänä vuonna on alkanut samat oireet iskeä lievästi itseenkin. Samaa huuhaata päivästä toiseen, aika edes arkisille omille harrastuksille jää minimiin eikä niihin jaksa edes keskittyä kun muuta mietittävää on koko ajan liikaa. Kaikki isommat haaveet kaikesta siitä, mitä vielä haluaisi tehdä, kokea ja nähdä jos olisi aikaa ja rahaa, tuntuvat lähinnä itselleen vittuilemiselta. Pitäisi varmaan alkaa kokkaamaan itselleen vakioiltapalaksi jokin kärpässienisalaatti, että saisi edes jostakin vähän uusia värejä ja elämyksiä elämään. Toki se on kiva, että duunia riittää, mutta kun se alkaa tunkemaan iltoihin, viikonloppuihin ja lomallekin sillä intensiteetillä kuin viime kuukausina, niin väkisinkin alkaa välillä miettimään, olisiko pitänyt aikanaan sittenkin kouluttautua johonkin perushommaan, missä työ oikeasti loppuu silloin kun oven sulkee perässään sieltä lähtiessä ja alkaa uudestaan vasta seuraavana aamuna. Niin se on kai pakko suhtautua, että tällainen tämä nykymaailma on ja that's it, pakko jaksaa ja toivoa että tulevina vuosina saisi vähän joustavammin järjesteltyä aikaa elämällekin ja että itse ei zombiutuisi siihen mennessä aivan kroonisesti.

En ole koskaan ennen kuullut muun kuin NAISen suusta että onneksi pääsee töihin.
Hetkonen, keskusteltiin tästä aiheesta muutama päivä sitten?
Myös pomoni (mies) oltuaan kolmen lapsen kanssa isyysvapaalla totesi tämän saman juuri hiljattain. Kuulemma tieteen tekeminen on lomaa verrattuna siihen myllyyn, mitä kotona on lasten kanssa. Noh, tieteen tekeminen nyt onkin lomaa ellei lasketa sitä, kun joutuu perseraiskatuksi artikkeleita kirjoittaessa. Mutta noin muuten tämähän on ihanaa.

E. Mahani on jostain syystä tosi sekaisin. Kramppaa ja muuta kivaa. Istuin tuossa todella tuskaiset 1h15 min kokouksessa naama lakananvalkoisena kummallisessa etukenossa ja mietin koko ajan, että jos kohta ei lopeteta, mun on pakko jollain noloilla saatesanoilla sännätä ulos ja vessaan. Onneksi kestin urhoollisesti loppuun, mutta silloin olikin jo aika kiirus.

Myös pomoni (mies) oltuaan kolmen lapsen kanssa isyysvapaalla totesi tämän saman juuri hiljattain. Kuulemma tieteen tekeminen on lomaa verrattuna siihen myllyyn, mitä kotona on lasten kanssa. Noh, tieteen tekeminen nyt onkin lomaa ellei lasketa sitä, kun joutuu perseraiskatuksi artikkeleita kirjoittaessa. Mutta noin muuten tämähän on ihanaa.

E. Mahani on jostain syystä tosi sekaisin. Kramppaa ja muuta kivaa. Istuin tuossa todella tuskaiset 1h15 min kokouksessa naama lakananvalkoisena kummallisessa etukenossa ja mietin koko ajan, että jos kohta ei lopeteta, mun on pakko jollain noloilla saatesanoilla sännätä ulos ja vessaan. Onneksi kestin urhoollisesti loppuun, mutta silloin olikin jo aika kiirus.
Jahas. Koska on laskettu aika? Vai onko hedelmöitys mahdollista myös peräaukon kautta? Just luin yhdestä kiinalaispariskunnasta, jotka oli sitä neljä vuotta yrittäneet.

Viime vuosina on nähnyt, että tässä yli...alta neljänkympin haarukassa alkaa hajoaminen työelämään ja oravanpyörään olemaan aika yleinen ilmiö ja tänä vuonna on alkanut samat oireet iskeä lievästi itseenkin. Samaa huuhaata päivästä toiseen, aika edes arkisille omille harrastuksille jää minimiin eikä niihin jaksa edes keskittyä kun muuta mietittävää on koko ajan liikaa. Kaikki isommat haaveet kaikesta siitä, mitä vielä haluaisi tehdä, kokea ja nähdä jos olisi aikaa ja rahaa, tuntuvat lähinnä itselleen vittuilemiselta. Pitäisi varmaan alkaa kokkaamaan itselleen vakioiltapalaksi jokin kärpässienisalaatti, että saisi edes jostakin vähän uusia värejä ja elämyksiä elämään. Toki se on kiva, että duunia riittää, mutta kun se alkaa tunkemaan iltoihin, viikonloppuihin ja lomallekin sillä intensiteetillä kuin viime kuukausina, niin väkisinkin alkaa välillä miettimään, olisiko pitänyt aikanaan sittenkin kouluttautua johonkin perushommaan, missä työ oikeasti loppuu silloin kun oven sulkee perässään sieltä lähtiessä ja alkaa uudestaan vasta seuraavana aamuna. Niin se on kai pakko suhtautua, että tällainen tämä nykymaailma on ja that's it, pakko jaksaa ja toivoa että tulevina vuosina saisi vähän joustavammin järjesteltyä aikaa elämällekin ja että itse ei zombiutuisi siihen mennessä aivan kroonisesti.
Tämä tauti kuulemma iskee Dacia kuskeihin helpoiten.

perushommaan, missä työ oikeasti loppuu silloin kun oven sulkee perässään sieltä lähtiessä ja alkaa uudestaan vasta seuraavana aamuna.

muuten ihan hyvä haave, mutta ei se tuota poista

#kokemustaon

hajoaminen työelämään ja oravanpyörään

Silloin pitää kuntit hypätä oravanpyörästä pois, ei se sen kummempaa ole.

Minä viimeksi tänään sanoin ei ylimääräiselle työlle. Kerroin, että elämässäni ei muutenkaa ole aikaa kaikelle, niin nyt ei ehdi. Siitä ajelu kohti pajaa tekeen lattiaan kaatoja, sais vessan joskus käyttöön.

Minä suosittelen tekemään sitä mistä tykkää.

mutta,kun: siitä ei makseta

- eikä ole etelleenkään minkäänlaista haisua mitä sitä isona haluaisi tehdä
- eli nyt on vain tehtävä mitä on tehtävissä

Teen heti kun se rikas ja komea mies elättää minut ja lapset.

Nyt kun ei sellaista ole niin täytyy itse hoitaa töiden teko.

Viimeksi muokattu:
Jahas. Koska on laskettu aika? Vai onko hedelmöitys mahdollista myös peräaukon kautta? Just luin yhdestä kiinalaispariskunnasta, jotka oli sitä neljä vuotta yrittäneet.
Nyt on ensin kysyttävä, että miten päädyit perseraiskauksesta ja kramppiripulista siihen, että olisin tullut peräti raskaaksi anaaliyhdynnästä?

No siis kyllä meillä ihan tavallista seksiä kuitenkin harrastetaan useammin kuin anaalisellaista, joten luulisi että todennäköisemmin tulisin perinteisesti raskaaksi kuin anaaliraskaaksi. Mutta jos nyt tämä kokouksessa alkanut ripulointi olikin raskausoire niin eiköhän se anaalivauva lörähtänyt pönttöön jo.

Alkaa vähän näyttää siltä, että poistun kohta kotiin lepäilemään, nimittäin olo on edelleen aikas ikävä. Juuri koko viime viikon kärsin ihmeellisesti on/off flunssaolosta ja päänsärystä, ja nyt tämä.

Back
Ylös Bottom