Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä siellä on ollut Pirkanmaan Savusukeltajat Ry:n edustajia useampi ja siitä johtuu tuo väenpaljous.
No omassa kämpässäsi käy savusukeltajat. Tämä oli lattiasta kattoon rempattu ylimmän kerroksen huoneisto Hakametsästä.

E. Ketutti niin paljon, että ostin siiderin. Toisaalta, katsoin kaikki Tampereen tarjouskauppakohteet ja täytyy sanoa että aika hiljaista on. Todella harvaan ylipäänsä näkyy tehdyn tarjouksia, ja useimmiten tarjoukset ovat varsin vaatimattomia (max. 13 000 lähtöhinnasta). Koko kaupungissa taisi olla yksi (1) huoneisto, jossa hintaa oli korotettu enemmän, 55 000 euroa, ja tämä oli keskustorin jugend-talon helvetin iso asunto. Tietystikin mun tuurilla päätin lähteä laulamaan kilpaa siitä kaupungin toisesta asunnosta, jossa tarjouskauppa vetää.

ei taida kehdata kolmatta ajoasua ostaa

sitäpaitsi: kerkeää hyvällä omallatunnolla muihin harrastuksiin, kun ei tarvi tuskailla sen kanssa että mopollakin pitäisi ajaa kun vakuutusmaksut juoksee
Mikä jottei, itellä taitaa olla 5. Aktiivikäytössä 3 housut ja 2 takkia. Vakuutukset juoksee tietty ympäri vuoden, mutta ei oo ajopaineita. Sillon ajetaan kun huvituttaa.

Sunnuntai ihan ok lopulta, aamukahvin jälkeen oli kauan tylsää, iltaa kohden keksin enemmän tekemistä.

Nyt tutimaan ja kohti uutta viikkoa, leuka rinnassa tietenkin.

14 h muutettu tänään ja ehtiin kaks Ikean huonekaluaki koota. :D Toinen kissa heti kuin kotonaan ja tutki kaikki paikat ja toinen kököttäny koko päivän sängyn alla piilossa. Raukka.

Aika hyvin aika kuluu kun on hauskaa, muutama tunti meni kuin siivillä ja kellokin on vasta noin vähän. Kai sitä vois katsella elokuvan välillä sekä syödä ruokaa.

No omassa kämpässäsi käy savusukeltajat.
Vanha kunnon "ite oot" vastaus. Voi veljet.
Tulee ihan peruskouluajat mieleen. Tuohon kun lisäisi vielä klassisen "vitun homo" solvauksen niin olisi 90-luku vahvasti läsnä.

Huomenta pallerot.

Ei varsinaisesti huonosti nukuttu, mutta näin painajaisia kokoajan että myöhästyn töistä. :cautious:

Hitto että tekee hyvää herätä tunti myöhempään kuin normaalisti töihin. Töiden jälkeen ehtii ottaa vaikka pienet tirsat ennen treenejä! Kyllä elämä on aika paljon helpompaa näin. :)

Kohta pääsee onneksi töihin, eli hanskojen käteenvetohommiin. On tässä jo vkl vietetty ihan tarpeeksi.

Nyt sumpin pihautus.

Hohhoijaa vaan taas.
Mä en yhtään ihmettele miksi puoli miljoonaa Suomalaista vetää mielialalääkkeitä kun aamu seuraa iltaa ja iltaa seuraa aamu.
Vaikka kuinka koittaa keksiä sisältöä elämään niin saman ruuvin pyöritystä se tuntuu vaan olevan ja minä sentään olen vähään tyytyväinen.

Minulla ainakaan ei aika riitä tekemään kaikkea mitä mieli halajaa. Päivä aina liian äkkiä ohi. Kun on työ ja mahdollinen urheilu suoritettu, niin siihen ois kiva saada päälle vielä omia käteenvetohommia ja puuhasteluja pajalla.

Edit. Ja vielä kun pidän nukkumisesta eriyisen paljon, niin sekin ottaa tunteja päivästä sen 1/3.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla myös niin päin, että aika loppuu aina kesken, tekemiset ei.

Eilen oli kyllä mukava päivä kun ei ollut mitään menoa, sain tehtyä kotona kaikenlaista ja jopa leivoin! ja paistoin lettuja illalla! Ja leikin koiran kanssa muutamaankin otteeseen!
Jos olisi kotiäiti niin saisi kyllä ihan eri tavalla tehtyä kotona kaikenlaista, vaikkakin mun pääkopalle se olisi muuten äärimmäisen kiduttavaa.

Jotain helevetin tärkeää olin tänne tulossa kirjoittamaan, mutta en muista enää mitä.

No kirjataan nyt sitten vaikka #74,6kg

Ihan pieni aivokatkos aamulla. Olin hyppäämässä vaa´alle ja toivoin ettei näytä sataakahdeksaakymmentä. Hetken raksutti rattaat tuon toiveen jälkeen.

Toisaalta kuusi kiloa lisää kahdessa viikossa rogainen käytön aloittamisen jälkeen, taitaa loppua sen turhanpäiväisen litkun käyttö.

Ihan pieni aivokatkos aamulla. Olin hyppäämässä vaa´alle ja toivoin ettei näytä sataakahdeksaakymmentä. Hetken raksutti rattaat tuon toiveen jälkeen.

Toisaalta kuusi kiloa lisää kahdessa viikossa rogainen käytön aloittamisen jälkeen, taitaa loppua sen turhanpäiväisen litkun käyttö.
Melko massiivinen hiustenkasvu saatu aikaan :LOL:

Kohta pääsee onneksi töihin, eli hanskojen käteenvetohommiin. On tässä jo vkl vietetty ihan tarpeeksi.

Nyt sumpin pihautus.

En ole koskaan ennen kuullut muun kuin NAISen suusta että onneksi pääsee töihin.
Hetkonen, keskusteltiin tästä aiheesta muutama päivä sitten?

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/201808252201160854_yl.shtml

höhö ja tarkistakaa samalla myös sukupuoli. Kyseessä lienee 35v ahmed.

Miten muuten ikä tarkastetaan? Joku aktiivihiiliskannaus?
..
Edit. Opetan että perehdytään ennenku huudetaan. Nyt kun perehdyin niin tossahan lukee että aktiivihiiliskannaus ranteen luista.
..
Jossain oli muuten juttu että sievä neitimme Caster Semenya olisi oikeasti pesunkestävä pesukomuutti. Mutta testotasot luontaisesti hiton korkeat.

Muistaako kuntit Mutolan Maikkua? Itse muistan.

Back
Ylös Bottom