Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Help joudun sunnuntaina ajamaan ekan kerran peräkärryn kanssa. Kaikki neuvot ja vinkit kehiin. Yritän välttää viimeiseen asti ettei tarvitsisi peruuttaa. :D
Älä välttele peruuttamista vaan etsi tilava paikka, missä sitä voi vähän harjoitella. Mun exä pakotti mut ajamaan kärryn kans ja pakittelemaanki ja voin kertoa, että oon kiitollinen. Harvoin tulee kärryn kans ajettua, mutta aina koitan verestellä taitoja ja peruuttaa. Jos on aikaa eikä oo tientukkona, niin ei oo mitään hätää. Ehtiihän sitä hiissata eestaas. Hellä ohjaus, peräkärryn saa turhan helposti linkkuun jos kääntää rattia yhtään liikaa.

Noin niinku muuten kärryn kans ajamisessa ei oo mitään vaikeeta: ota kurveissa vähän enemmän tilaa ku normaalisti, muista kattoa riittävän tilava väli kun liityt muun liikenteen sekaan, risteyksissä tms. ja hidasta huolella töyssyihin. Älä aja yli 80 km/h.

Niin ja pakittaessa rattia siis käännetään eri suuntaan kuin mihin haluaa kääntyä. Kun suunta on löytynyt, ohjaus neutraaliksi ja siitä jatkat vaan perstuntumalla.

Nuhaflunssakurkkutautiaivomädän onnistuin vielä mokaamaan duunissa kohtuullisesti. Nyt sitten ketuttaa ihan reilusti.

Onneksi ei ole kananmunia, vetäisin muuten överit.

Olettepas sairasta porukkaa. Minulla kuumetta tai päänsärkyä varmaan kerran viidessävuodessa about.
Sama. Nyt on mun kerran viidessäsadassa vuodessa.

Heinäkuussa nousi kuume kun oli ottanut kaksi iltaa peräkkäin virvokkeita. Ja nyt on vitunmoinen flunssa.

Lunssa kerran parissa vuodessa - pari kertaa vuodessa.

Päänsärkyä useamman kerran viikossa. (n)
3/3 meillä kärsii migreenistä.

Mutta Luojalle kiitos, että migreelääkkeet maksavat murto-osan siitä mitä 20 vuotta sitten.

Mulla oli tänään mukava hetki auton ratissa, kun alko näkö sumenemaan tuosta paremmasta silmästä. Mukava ajella, ku yrittää mennä vähä sinnepäin.

Että migreeni täälläkin vaivaa. Suolen poiston jälkeen ei ollenkaa niin useasti, mikä on jännä, mutta tuskin niillä mitään yhteyttä on.

Jos tietoisesti jättää rokottamati, niin pitäis kyseisen taudin hoito olla maksullista.
Sama kuin tupakoinnista aiheutuvat keuhkohommelit tai juomisesta tulevat maksahommelit, ei pitäis olla valtion kustannettavia. Myös suoraan liikalihavuudesta johtuvat sairaudet.

Harmi, ettei lentokoneissa saa enää vetää röökiä. Ei sillä, että ite polttaisin, mutta nyt tuoksuu aika vahvasti erään rouvashenkilön jalkahiki.

Back
Ylös Bottom