Ja kun sitten joku lapsonen kuolee tai vammautuu niin nyyhkitään, kuinka kukaan ei kertonut että sairaudella voi olla vakavia seurauksia.![]()
Se vaan kato vahvistaa vastustuskykyä kun sairastaa taudit luonnollisesti.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kun sitten joku lapsonen kuolee tai vammautuu niin nyyhkitään, kuinka kukaan ei kertonut että sairaudella voi olla vakavia seurauksia.![]()

Ilmotin et meen duunin jälkeen parturiin. Ensimmäisessä paikassa venasin tunnin verran ennen kuin päätin, et hitot vaihan mestaa. Toiseen paikkaan pääsin melkein heti, mutta sielläkin meni toinen tunti. Puhelin oli ollut äänettömällä ja kaksi puhelua oli tullut avokilta.
Lapsi ois pitäny viiä parturiin, mut oletin et avokki hoitaa sen ku se hakee lapsen iltapäiväkerhosta...Mikä naisia oikein vaivaa?Ilmotin et meen duunin jälkeen parturiin. Ensimmäisessä paikassa venasin tunnin verran ennen kuin päätin, et hitot vaihan mestaa. Toiseen paikkaan pääsin melkein heti, mutta sielläkin meni toinen tunti. Puhelin oli ollut äänettömällä ja kaksi puhelua oli tullut avokilta.
A: Missäs oot?
M: Tulin just parturist
A: Miten voi muka kolme tuntii kestää?
M: Oli jonoa ja sit vaihoin paikkaa
A: No kiva kun et viitti kertoa
M: Mähä sanoin et meen parturiin
A: No mutta et sitä, et vaihoit toiseen. Mut mukava et ajattelet vaan ittees.
Noin niikun mitä vittua!?!?Lapsi ois pitäny viiä parturiin, mut oletin et avokki hoitaa sen ku se hakee lapsen iltapäiväkerhosta...
Voisiko joku keksiä pillerin/rokotteen/nenäsumutteen tai vaikka supon, jolla estetään NOROviruksen tarttuminen, pliis!
kun käsi ei nouse vielä edes 45 asteen kulmaan sivulle.
Voimassa nykyään 20 vuotta.Hyvä kun muistutit. Muistelin että ihan tässä justhan mä sen uusin, mutta rokotuskortin mukaan ihan tässä just tapahtui vuonna 2006.
En ole koskaan sairastanut.Samoin. Pari kertaa sairastettu tuo tauti ja onhan niin håmåpersetauti, että piikki joka vuosi pliis.
Sulla on herraseni oikea kultakimpale käsissäs.
No joo. Ehkä on vaan huono päivä?
En ole koskaan sairastanut.
Mutta jo ihan tämä tavallinen flunssa riittää minulle. Kuinkahan monetta päivää makaan sohvalla reporankana. En kaipaa influenssaa. Siksi 3/3 rokotetaan joka vuosi.
Mua huvittaa joka kerta kun tulee puheeksi influenssarokote: "en mä koskaan sairasta flunssaa". Aha. Ei sitten.
Voimassa nykyään 20 vuotta.