Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä naisia oikein vaivaa? :woot: Ilmotin et meen duunin jälkeen parturiin. Ensimmäisessä paikassa venasin tunnin verran ennen kuin päätin, et hitot vaihan mestaa. Toiseen paikkaan pääsin melkein heti, mutta sielläkin meni toinen tunti. Puhelin oli ollut äänettömällä ja kaksi puhelua oli tullut avokilta.

A: Missäs oot?
M: Tulin just parturist
A: Miten voi muka kolme tuntii kestää?
M: Oli jonoa ja sit vaihoin paikkaa
A: No kiva kun et viitti kertoa
M: Mähä sanoin et meen parturiin
A: No mutta et sitä, et vaihoit toiseen. Mut mukava et ajattelet vaan ittees.

Noin niikun mitä vittua!?!? :zzzz::zzzz:Lapsi ois pitäny viiä parturiin, mut oletin et avokki hoitaa sen ku se hakee lapsen iltapäiväkerhosta...

Mikä naisia oikein vaivaa? :woot: Ilmotin et meen duunin jälkeen parturiin. Ensimmäisessä paikassa venasin tunnin verran ennen kuin päätin, et hitot vaihan mestaa. Toiseen paikkaan pääsin melkein heti, mutta sielläkin meni toinen tunti. Puhelin oli ollut äänettömällä ja kaksi puhelua oli tullut avokilta.

A: Missäs oot?
M: Tulin just parturist
A: Miten voi muka kolme tuntii kestää?
M: Oli jonoa ja sit vaihoin paikkaa
A: No kiva kun et viitti kertoa
M: Mähä sanoin et meen parturiin
A: No mutta et sitä, et vaihoit toiseen. Mut mukava et ajattelet vaan ittees.

Noin niikun mitä vittua!?!? :zzzz::zzzz:Lapsi ois pitäny viiä parturiin, mut oletin et avokki hoitaa sen ku se hakee lapsen iltapäiväkerhosta...

Sulla on herraseni oikea kultakimpale käsissäs.(y)

No joo. Ehkä on vaan huono päivä?

No mitenkähän tämäkin taas onnistui?

hah.webp

Se alkaa olla kuukausi edellisestä punttienkolistelusta, eikö vielä voi ees harkita, kun käsi ei nouse vielä edes 45 asteen kulmaan sivulle.
Ai jalkoja vai, mutta kun ei saa ees nosteltua limppuja tankoon :cry:

Nooh, onneksi on olutta.

Samoin. Pari kertaa sairastettu tuo tauti ja onhan niin håmåpersetauti, että piikki joka vuosi pliis.
En ole koskaan sairastanut.
Mutta jo ihan tämä tavallinen flunssa riittää minulle. Kuinkahan monetta päivää makaan sohvalla reporankana. En kaipaa influenssaa. Siksi 3/3 rokotetaan joka vuosi.

Mua huvittaa joka kerta kun tulee puheeksi influenssarokote: "en mä koskaan sairasta flunssaa". Aha. Ei sitten.
Mutta jokaisen oma asia.

Sulla on herraseni oikea kultakimpale käsissäs.(y)

No joo. Ehkä on vaan huono päivä?

Tulevien lasten äitinä ilman muuta, mutta jotkut hänen luonteenpiirteet ovat vaan ärsyttäviä. En tiedä olisiko peiliin katsomisen paikka, mutta ei nyt joka liikkeestä pidä perheellisenä raportoida vai pitääkö? Jos menee parturiin niin sillä ei ole väliä kestääkö se parturi tunnin vai kaksi.

En ole koskaan sairastanut.
Mutta jo ihan tämä tavallinen flunssa riittää minulle. Kuinkahan monetta päivää makaan sohvalla reporankana. En kaipaa influenssaa. Siksi 3/3 rokotetaan joka vuosi.

Mua huvittaa joka kerta kun tulee puheeksi influenssarokote: "en mä koskaan sairasta flunssaa". Aha. Ei sitten.

Tämä on just tämä. Ne jotka ei ole sairastanu luulee että kyse on vähän kovemmasta flunssasta. Juuei. Ei influenssa mikään nuha ole.

Se on sinänsä aika helppo tauti tunnistaa.. Ensin tulee elämäsi pahimmat DOMSsit, koko kroppaan yhtäaikaa, ilman treeniä. Sitten tulee se 3-7pv olevat 39-40 kuume. Sitten ollaankin toipilaana vielä tovi, hyvällä säkällä vain viikko. Ne helvetin lihaskivut ja sitten se edes-takasin suhaava kuume on erityisen ikimuistoisia, välissä tärisee 3 peiton alla ja hetken kuluttua joka paikka on ihan märkänä.

Kerran oon influenssan sairastanut ja olihan se aika lystiä. (Pakollisissa) labraharkoissa meinasin bunsenlampulla ensin käristää naamani kuumetokkurassa ja muistaakseni 5 päivää pitikin sitte kuumeilla kotona ja sen jälkeen vielä useampi viikko puolikuntoisena. Onneks en silloin vielä pahemmin mitään urheillut kaljakorien kanniskelua lukuun ottamatta, ois voinut kirpaista kuukauden parin tauko.

Rokotetta en oo ottanut ikinä, joten eiköhän tää kokemus oo vielä uudestaan edessä.

Varma syksyn merkki. Nainen katsoo Aussien määster seffiä. Länsisiipeen kuullun perusteella, ihan helvetin pelottava jakso, koko ajan joku kiljui.. IIiiiiiii!!!! Ääääää!!! :giggle:

Aussien mäster sef on jotenki paljon mukavempi katsoa kuin mikään suomalainen. Siinä on jotenki positiivinen viilis, ihmisiä kehutaan ja tsempataan iloisesti. (y)

Suomalaisissa vastaavissa hyvällä säkällä ilme menee neutraaliin tympääntyneestä ja vittuuntuneesta. (n)

Back
Ylös Bottom