Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaismies asensi konekiväärin BMW-moottoripyöräänsä
Ihmeen classicci potareita hourumi täys. No minä olenkin pläski.
tuu kaveriksi rikokselle ens kuun lopulla
E. Miten muokkaa Rodoksen rikokseksi?
Töissä niin paljon kuin mahdollista .
tämän ketjun edustajat taitavat pyrkiä nautiskella ja levätä mahtollisimman paljon
Minä ainakin, ei sillätavalla lihaksia saa
Ei noihin kiloihin juuri pläskiäkään mahdu.tämän ketjun edustajat taitavat pyrkiä nautiskella ja levätä mahtollisimman paljon
Minä ainakin, ei sillätavalla lihaksia saa
Eikö se lihas levossa kasvanukkaan?
Solo Eastin privakierros tehty. Ei voi kun suositella.
#90,4
....niin päälle päin on vain yksi iso makkara.
törkeetä. Mutta onko pakko pukeutua pyöräilyshortseihin joka päivä?No teknisesti ottaen talvesta asti kerätty voimamahaa ja kasvatettu partaa.Onko tullut kesäkiloja?![]()
Mutta kun näyttää vauhdikkaalta sillä tapaa!törkeetä. Mutta onko pakko pukeutua pyöräilyshortseihin joka päivä?
Kun minä yritin vielä suht aktiivisesti käydä salilla, painoin n. 67-68 kg. Eli vielä viime vuonna alkusyksystä. Kun salilla käyminen jäi olemattomiin, alkoi paino hitaasti mutta tasaisesti laskea. MyFitnessPalin mukaan viimisen vuoden aikana paino laskenut niin, että heinäkuun lopussa painoin 59.7 kg.(Selittääkö treenaamattomuus siis painonLASKUN?)

Voi siinä hyvin olla tuota mullakin. Mä kun en sinänsä nauti syömisestä ja syön lähinnä nälkään. Kun en treenaa, nälättää selvästi vähemmän.Kun minä yritin vielä suht aktiivisesti käydä salilla, painoin n. 67-68 kg. Eli vielä viime vuonna alkusyksystä. Kun salilla käyminen jäi olemattomiin, alkoi paino hitaasti mutta tasaisesti laskea. MyFitnessPalin mukaan viimisen vuoden aikana paino laskenut niin, että heinäkuun lopussa painoin 59.7 kg.
Olen miettinyt, että minulla on lähtenyt niin lihasmassaa kuin rasvaakin mutta en ole näkyvästi laihtunut. Treenaamattomuuden lisäksi olen ollut varmasti usein miinuskaloreilla, koska ruokahalu ei ole entisellä tasolla.
Nyt kun olen vähän yrittänyt jumpata, on tehnyt mieli syödäkin enemmän; paino alkaa taas kutosella. Tosin voi olla pms-turvotustakin.
Sulla tuskin on samasta kysymys mutta tälleen omakohtaisten kokemusten mukaan ja pidemmällä aikavälillä; Kyllä, kun ei vaihda treenaamattomuutta roskasyömiseen.