Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e2ea0f8bcc7943f394b14afe53743cc2.jpg.webp

https://www.is.fi/autot/art-2000005781523.html?ref=rss

Suomalaismies asensi konekiväärin BMW-moottoripyöräänsä

Ihmeen classicci potareita hourumi täys. No minä olenkin pläski.

tämän ketjun edustajat taitavat pyrkiä nautiskella ja levätä mahtollisimman paljon

Minä ainakin, ei sillätavalla lihaksia saa

Ei kyllä nautiskeluksi tai lepäämiseksi ole itsellä päässyt. Kovaa työtä monenkin asian eteen, mutta kun ei joka päivä puntille ehdi niin päälle päin on vain yksi iso makkara. Ei niillä muilla asioilla niin näkyvää arvoa ole. :unsure:

https://www.tourchernobyl.com/

Heti, kun on aikaa ja rahaa. Eli ei varmaan tässä elämässä.
Solo Eastin privakierros tehty. Ei voi kun suositella.

Suosittelen meneen suht pikaseen. Kasvusto ja puut peittää koko ajan enemmän näkyvyyttä Pripyatissa. Mietittiin uutta reissua talveksi, kun kesä jo nähty.

Ukrainan Kiova on muutenkin kokemisen arvoinen. Kunnon neukkulaa, mutta silti jäi fiilis että pakko päästä uudelleen. Sama Kiovan suhteen, eli nyt parempi kuin myöhään. Itse uskon että turismi pilaa kuin Budapestin konsanaan. Tällä hetkellä Kiova on vielä todellakin kokemisen arvoinen. Ja hintainen. Vetelin yhtenä päivänä kolme pääruokaa raflassa ja siiderikannun. Hinta muistaakseni 12-13 e.

Mä painoin yhtäkkiä kesäkuussa 64,4kg eli pari kg vähemmän kuin normaalisti, ja sitte heinäkuun puolivälissä painoinkin yhtäkkiä 68,4kg. Treenissä ja syömisissä ei juuri ollut eroa, tai no kesäkuussa olin ollu flunssassa joten en ollut treenannut normaalisti. (Selittääkö treenaamattomuus siis painonLASKUN?)
Nyt yritän normalisoitua lukuun 65,6kg mutta olen jumissa 66,5kilossa. Joku nauraa, että jo on akalla murheet, yksi kilo! Mutta on muuten tiukassa yksi kilo! Olen melkein joutunut aloittaa dieetin, jotta saisin sen pois. :cry:

(Selittääkö treenaamattomuus siis painonLASKUN?)
Kun minä yritin vielä suht aktiivisesti käydä salilla, painoin n. 67-68 kg. Eli vielä viime vuonna alkusyksystä. Kun salilla käyminen jäi olemattomiin, alkoi paino hitaasti mutta tasaisesti laskea. MyFitnessPalin mukaan viimisen vuoden aikana paino laskenut niin, että heinäkuun lopussa painoin 59.7 kg.
Olen miettinyt, että minulla on lähtenyt niin lihasmassaa kuin rasvaakin mutta en ole näkyvästi laihtunut. Treenaamattomuuden lisäksi olen ollut varmasti usein miinuskaloreilla, koska ruokahalu ei ole entisellä tasolla.
Nyt kun olen vähän yrittänyt jumpata, on tehnyt mieli syödäkin enemmän; paino alkaa taas kutosella. Tosin voi olla pms-turvotustakin. :rolleyes:

Sulla tuskin on samasta kysymys mutta tälleen omakohtaisten kokemusten mukaan ja pidemmällä aikavälillä; Kyllä, kun ei vaihda treenaamattomuutta roskasyömiseen.

Viimeksi muokattu:
Kun minä yritin vielä suht aktiivisesti käydä salilla, painoin n. 67-68 kg. Eli vielä viime vuonna alkusyksystä. Kun salilla käyminen jäi olemattomiin, alkoi paino hitaasti mutta tasaisesti laskea. MyFitnessPalin mukaan viimisen vuoden aikana paino laskenut niin, että heinäkuun lopussa painoin 59.7 kg.
Olen miettinyt, että minulla on lähtenyt niin lihasmassaa kuin rasvaakin mutta en ole näkyvästi laihtunut. Treenaamattomuuden lisäksi olen ollut varmasti usein miinuskaloreilla, koska ruokahalu ei ole entisellä tasolla.
Nyt kun olen vähän yrittänyt jumpata, on tehnyt mieli syödäkin enemmän; paino alkaa taas kutosella. Tosin voi olla pms-turvotustakin. :rolleyes:

Sulla tuskin on samasta kysymys mutta tälleen omakohtaisten kokemusten mukaan ja pidemmällä aikavälillä; Kyllä, kun ei vaihda treenaamattomuutta roskasyömiseen.
Voi siinä hyvin olla tuota mullakin. Mä kun en sinänsä nauti syömisestä ja syön lähinnä nälkään. Kun en treenaa, nälättää selvästi vähemmän.
Herkkuja toki tekee mieli aina ja niitä söisin mihin olotilaan tahansa.

Huh,huomenna sitten alkaa mun pikkuneidillä koulu. Sain viimehetkillä taisteltua hänet luokalle,jossa tuttuja lapsia naapurustosta. Hänet kun oli alunperin laitettu ihan vieraiden kanssa samalle luokalle, vaikka eskariope oli opettajien kokouksessa painottanut, että mun tyttärellä pitäisi olla edes yksi tuttu samalla luokalla (oli erityiset syyt).
Mietin pitkään että alanko vääntää asiasta, onneksi aloin.

Olen onneksi vielä viikon etätöissä niin saan autettua uuden arjen alkuun. Jännää.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom