Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äsken katselin itseäni taas hyvin hämärässä hyvin läheltä peiliä älästi ja olin hot. Kun pitää katseluetäisyyden hyvin pienenä, saa parhaan hyödyn siitä ettei näin vanhemmiten enää oikein näe hyvin lähelle.

Sapuskasta puheenollen. Kaskis käynti nro 9.

katso liitettä 149296

kai DocTjj reklamoi: tarjoilija, keitossani on leipä
Minä olisin reklamoinut lähinnä siitä, että ruoan asemesta pöytään on kannettu jotain koriste-esineitä.

Kyseessä on ilmeisesti lähinnä kasvissyöjille ja muille epäilyttäville henkilöille suunnattu ravintola.

Äsken katselin itseäni taas hyvin hämärässä hyvin läheltä peiliä älästi ja olin hot. Kun pitää katseluetäisyyden hyvin pienenä, saa parhaan hyödyn siitä ettei näin vanhemmiten enää oikein näe hyvin lähelle.
Seisoin itse eilen illalla mustissa alusvaatteissa hämärässä makkarissa peilin edessä ja mietin, että näytämpä pienelle. Painoa ja massaa on lähtenyt paljon, voimaakin tietysti.
Mutta kuitenkin tuumin, että ihan ookoo” (-kunhan on se hämärä valaistus!).

Minä olisin reklamoinut lähinnä siitä, että ruoan asemesta pöytään on kannettu jotain koriste-esineitä.

Kyseessä on ilmeisesti lähinnä kasvissyöjille ja muille epäilyttäville henkilöille suunnattu ravintola.

Kyllä siellä possua ja kanaakin oli. Ja raakaa lampaan lihaskudosta.

Mutta viinit oli varmaan pilalla kun tuli niin äkillinen väsymys illalla.

Vaikka en nainen olekkaan niin joskus ohimennen katon itteeni saunan jälkeen peilistä kun sellainen n.2m2 sattuu pukkarissa olemaan niin olisin omaan kroppaan tyytyväinen jos vatsa olisi aina sellainen kuin nyt sisäänvetäessä.
Naamalle nyt ei mitään voi enää.

tumblr_ocolp1xHM21vtclllo1_250.gif

Mitä kuntit mieltä?
Mietin ääneen tässä offtopicissa, en viitti muihin ketjuihin mennä. Tässä ketjussa saa aina parhaan asiantuntijan neuvon.
Nyte talonvaihtoprosessi kun on käynnistymäisillään. Kohde, budjetti ym on fixed. Mutta haistelin tossa, että vois hyvin todennäköisesti saada 10k enempi vanhasta kämpästä mitä päässäni oon budjetoinut.

Käyttökohde tälle kympille?
1. Aurinkopaneelit. Talossa suora sähkölämmitys. Autotallikin lämpiää sähköllä. Jyrkähkö katto suoraan etelään. Bonuksena keinotekoinen mielihyvä kun sähkönhinta nousee, sillä takaisinmaksuaika näennäisesti pienenee.
2. Fortum tankkaus. Osinko + keinotekoinen mielihyvä aina kun sähkön hinta nousee.
3. Kymppi vähemmän asuntolainaa. Ei mitään mielihyvää, ehkä sitten jos korot pomppais edellisen lama-ajan tasolle.
4. Moottoripyörä. Vittujen haisto kaikille + aito mielihyvä.

Ääähh, nytkö se kinastelu hoitovuoroista eksän kanssa sit alkoi?.. Viikko sit meinas lenkillään juosta melkein auton kylkeen kun oltiin deitin kans liikenteessä kaupungilla. Saatana, oli vast 4 viikkoa kesälomalla eikä ehtinyt hakemaan viimosia romujaan varastosta hittoon.

Ja @gonzaless kysymyksiin helppo 4. Mut miä en olekkaan tottunut ajattelemaan, jos lainkaan, niin ainakaan järkevästi.

4. Moottoripyörä. Vittujen haisto kaikille + aito mielihyvä.

tuota ei vielä kympillä suoriteta

+25 niin voi jo ajatella

Minun valintani olisi 3 tai 4, riskittömät ja vaivattomat vaihtoehdot

Ääähh, nytkö se kinastelu hoitovuoroista eksän kanssa sit alkoi?.. Viikko sit meinas lenkillään juosta melkein auton kylkeen kun oltiin deitin kans liikenteessä kaupungilla. Saatana, oli vast 4 viikkoa kesälomalla eikä ehtinyt hakemaan viimosia romujaan varastosta hittoon.

Niin säkö oot justiinsa hiljattain eronnut? Aika hyvin on menny, jos ei oo yhtään tarvinnu kinastella.

No joo, elo/syys erottiin sovussa, lokak. muutettii hänen kamat (suurimmat..) pois kun löys kämpän itelleen. Ei oo tartten kinastella eikä riidellä viel mistää, nyt alkuviikost pientä.

Back
Ylös Bottom