Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olisin reklamoinut lähinnä siitä, että ruoan asemesta pöytään on kannettu jotain koriste-esineitä.kai DocTjj reklamoi: tarjoilija, keitossani on leipä
Seisoin itse eilen illalla mustissa alusvaatteissa hämärässä makkarissa peilin edessä ja mietin, että näytämpä pienelle. Painoa ja massaa on lähtenyt paljon, voimaakin tietysti.Äsken katselin itseäni taas hyvin hämärässä hyvin läheltä peiliä älästi ja olin hot. Kun pitää katseluetäisyyden hyvin pienenä, saa parhaan hyödyn siitä ettei näin vanhemmiten enää oikein näe hyvin lähelle.
Minä olisin reklamoinut lähinnä siitä, että ruoan asemesta pöytään on kannettu jotain koriste-esineitä.
Kyseessä on ilmeisesti lähinnä kasvissyöjille ja muille epäilyttäville henkilöille suunnattu ravintola.

Minä kyllä nykyään pidän peilikuvastani, vaatteilla tai ilman.
Kasvotkin miellyttävät. Paitsi jos tukka on likainen, sitten näyttää kasvotkin rumalta![]()

4. Moottoripyörä. Vittujen haisto kaikille + aito mielihyvä.
Ääähh, nytkö se kinastelu hoitovuoroista eksän kanssa sit alkoi?.. Viikko sit meinas lenkillään juosta melkein auton kylkeen kun oltiin deitin kans liikenteessä kaupungilla. Saatana, oli vast 4 viikkoa kesälomalla eikä ehtinyt hakemaan viimosia romujaan varastosta hittoon.