Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

MitVit pumppupullo niveaa. Nyt on tosi kyseessä, kun pumpulla varustettua pulloa käytetään.

Kyllä, ekstriimin munkkikoetta komppaan. Sama perjantain munkkipäivässä. Kaksi tai kolme on liikaa, mutta aina se tarvii välillä yrittää parantaa työtehoja.

Pitäis varmaan itekin lähteä gymille. Siellä käy sellanen nuori mimmi äijänsä kans. On kyllä helvetin häiritsevää, kun oon huomannut että se kyttää mua.

Tosin, kyllähän minä siitä nautin. Helvetisti.

Ei vaan, vois se ukko laittaa mimminsä rotiin. Tuollanen peli vetele.

Mä kyylään salilla torstaisin sellaista nuorta komeaa poikaa. Voi taivas! :kuola:

Se on kyllä tainnut huomata mun kyyläyksen. (n)

Pitäisköhän sitä oikein huomenna repäistä ja ostaa munkki.

Mua huvittaa, kun vanhemmat on mulle sanonu, että sun pitää kyllä laihduttaa etkä sä voi enää samalla tavalla syödä ku ennen. Silti ne ite tunkee mulle naaman eteen pullaa ja jätskiä, kun tulevat käymään.
Ei sillä, on multa lähteny 5kg. Joskin hoitaja sano tänään ettei saisi liian nopeesti laihtua. Saatana ku ei mikää kelpaa kellekään.

Pitäisköhän sitä oikein huomenna repäistä ja ostaa munkki.

Mua huvittaa, kun vanhemmat on mulle sanonu, että sun pitää kyllä laihduttaa etkä sä voi enää samalla tavalla syödä ku ennen. Silti ne ite tunkee mulle naaman eteen pullaa ja jätskiä, kun tulevat käymään.
Ei sillä, on multa lähteny 5kg. Joskin hoitaja sano tänään ettei saisi liian nopeesti laihtua. Saatana ku ei mikää kelpaa kellekään.
Ainoa mikä merkitsee on se että kelpaa itselleen :)

Oon syönyt gluteenillisia leipomuksia koska oli nälkä ja ilmaseks sai - nyt sitten maha on pallo ja pidän kovaa pörisevää ääntä ja ympärillä leijuu kaasupilvi :confused:

Sopiva hetki mennä harrastamaan kyykkäystä :X3:

Joo, enhän oikeasti vanha ole. Olen vain huonosti säilynyt. :whistle:
Kokeilin just niitä instan kaunistavia filttereitä, jessus että tekevät ihmeitä :ROFLMAO:
E. Enkä salin vaa’an mukaan oo lihavoitunut vaikka sipsiä, jätskiä, keksiä ja kaljaa/viiniä lonkeroa mennyt aika kiitettävästi viime viikot :oujee:

Viimeksi muokattu:
Kokeilin just niitä instan kaunistavia filttereitä, jessus että tekevät ihmeitä :ROFLMAO:
E. Enkä salin vaa’an mukaan oo lihavoitunut vaikka sipsiä, jätskiä, keksiä ja kaljaa/viiniä lonkeroa mennyt aika kiitettävästi viime viikot :oujee:
Lihas muuttunut läskiksi.

Back
Ylös Bottom