Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@narunpätkä

64D237F1-B91D-47B4-B4DC-2FAEFFF34FE8.webp

On se Lauri aika suosittu Chicagon fanien keskuudessa kun ne pahoitti mielensä kun eivät nähneet Laten edellistä matsia niin siellä laitettiin asiat rullaamaan ja nyt ne näyttää Jenkeissä Tšekki Suomi matsin livenä, aika uskomatonta
You can watch tomorrow's game at 11am CT on ESPN+

Ostin ainekset uberjuustokakkuun, saas nähä mitä tulee. :D Lähinnä jäin miettimään teinkö virheen nuukuuksissani kun valitsin ohjeen mukaisten Marianne-keksien sijasta Oreo Minttejä. Help me? Eroaako tosi pahasti toisistaan?

Ostin ainekset uberjuustokakkuun, saas nähä mitä tulee. :D Lähinnä jäin miettimään teinkö virheen nuukuuksissani kun valitsin ohjeen mukaisten Marianne-keksien sijasta Oreo Minttejä. Help me? Eroaako tosi pahasti toisistaan?

Oreo pohja ainakin on hyvänmakuinen, mintusta ei kokemusta mutta varmasti sekin toimii.

Oman koneen kanssa ei tarvitse pelätä, että tulisi ihmisiä vastaan. Tai että joku runkkaisi mun kalsareihin.

En nää naapureita vaikka haluisin. Varmaan luikkii mua karkuun.

Eikä mun kalsareista ei ole kukaan kiinnostunut.

Itse muuten aina kurkkaan ovisilmästä ettei käytävässä ole ketään kun ulostaudun asunnosta. Naapureiden kanssa kommunikointi lyhyt ja vain tarvittaessa.

Back
Ylös Bottom