Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perustuuko tämä uskomus oikeasti syvällisempään faktaan? Kuulostaa aika jännältä, että ottelija ei muka tietäisi edes jollain tasolla kanssakilpailijoitaanVai oliko tässä viestissä joku salattu vitsi, joka mulla meni ihan ohi.
No sanotaan sitten näin: Annettu ymmärtää, että Makulla olisi realistinen mahdollisuus voittaa.
Todennäköisyydellä ei ole lähes mitään tekemistä kertoimien kanssa vedonlyönnissä.
Eli on edelleen annettu ymmärtää oikein.
Tämä meni kyllä jo johonkin top5 ikinä pakkiksella.
Makwan on itse sanonut ettei seuraa vaparia eikä juuri tiedä ketä siellä ottelee.Perustuuko tämä uskomus oikeasti syvällisempään faktaan? Kuulostaa aika jännältä, että ottelija ei muka tietäisi edes jollain tasolla kanssakilpailijoitaanVai oliko tässä viestissä joku salattu vitsi, joka mulla meni ihan ohi.
Niinimäen ottelutahti UFC:ssä oli selkeästi Makua tiheämpi: Tomppa mahdutti reilun 12 kuukauden mittaiseen UFC-uraansa 4 matsia, kun taas Makulla UFC-matseja on 3,5 vuoden ajalta 5.Vaikka Makwania kovin kritisoidaan harvasta ottelutahdista, niin hän on kuitenkin koko uransa ajan ollut se tiheimmin otteleva suomalainen UFC-tähti.
En hahmota millä tavalla tämä liittyy väittämän "Makwan on ollut koko uransa ajan tiheimmin otteleva suomalainen UFC-tähti" totuusarvoon. Tarkoititko kirjoittaa "UFC-uransa aikana"?Niinimäki ei ole ollut UFC:ssa Makwanin UFC-uran aikana.
Tarkoitin sitä, mutta tarkoituksella jätin toisen UFC:n pois välttääkseni tautologiaa. Samassa lauseessa on mainittu UFC-tähti ja ajattelin sen selvittävän lukijoille, että puhun nimenomaan UFC-urasta.
Niinimäen matsit menikin melko mallikkaasti.Niinimäen ottelutahti UFC:ssä oli selkeästi Makua tiheämpi: Tomppa mahdutti reilun 12 kuukauden mittaiseen UFC-uraansa 4 matsia, kun taas Makulla UFC-matseja on 3,5 vuoden ajalta 5.
Erikoinen väittämä siis, ellet sitten jostain syystä sulje Niinimäkeä kokonaan ulos UFC-tähti -kategoriasta toisin kuin muita rosteriin päätyneitä suomalaisottelijoita.