Makwan Amirkhani

Miten juuri kukaan ei tajua sitä, että Cub Swansonin voittaminen ei olis niin kauhean tärkeää vaan jo ottelu hänen kaltaistaan vastaan olis uran eteenpäin viemisen kannalta megaluokan juttu. Sen takia meidän Maku Swansonia huuteli ottelun jälkeisessä haastattelussa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Makulla ei ole vielä kiire mihinkään. Parempi on että kehittyy vielä ottelijana ennen isojen poikien kohtaamisia. Ensimmäisen erän KO tappio ei vie häntä ottelijana eteenpäin. Mikä tahansa on toki mahdollista ottelussa mutta makun taso ei vielä riitä kohtaamaan esim. Swansonia.
 
Ihan hyvä callout IMO, liian moni ottelija missaa tuon ottelun jälkeisen tilanteen tehdä MMA lööppejä. Seuraavan voiton jälkeen sit voi jatkaa Cubille huutelua, stop ducking me Cub etc. :) Näin rakennetaan hyvää draamaa ja saadaan myös Cubin nimen kautta itselle enemmän näkyvyyttä.

e. En mä usko että Maku nyt oikeasti tuota matsia vielä haluaa, kuhan tekee PR:ää.
 
Onko joku täällä muuten pitänyt Makwania ennakkosuosikkina Cub Swansonia vastaan? Minusta ei.

Ei, mutta on antanut ymmärtää että Makulla olisi mahdollisuus voittaa. Totta kai aina se pieni mahdollisuus on, mutta tässä se on yksi miljoonasta.
 
Niin mikäs tämän homman tilanne on? Siitähän oli puhetta oliko nyt vuosi sitten, mutta alun jälkeen hommasta ei kuulunut mitään ja luulin ideaa haudatuksi. Mutta oletko siis kuullut projektista jotain uutta?

Seinät näyttää olevan pystyssä, mutta muuten aivan alkuvaiheessa vielä.
 
Ei, mutta on antanut ymmärtää että Makulla olisi mahdollisuus voittaa. Totta kai aina se pieni mahdollisuus on, mutta tässä se on yksi miljoonasta.

Uskotko tosissasi, että Makwanin kerroin tulee olemaan matsissa miljoona? Itse väittäisin että pikemmin jotain 5.

Mutta jos kerran uskot tuohon, niin suostutko lyömään kanssani vetoa niin että jos tuo matsi toteutuu ja Swanson voittaa, minä maksan sinulle yhden euron ja jos Makwan voittaa niin sinä maksat minulle miljoona euroa?
 
Uskotko tosissasi, että Makwanin kerroin tulee olemaan matsissa miljoona? Itse väittäisin että pikemmin jotain 5.

Mutta jos kerran uskot tuohon, niin suostutko lyömään kanssani vetoa niin että jos tuo matsi toteutuu ja Swanson voittaa, minä maksan sinulle yhden euron ja jos Makwan voittaa niin sinä maksat minulle miljoona euroa?

Löytyi näköjään ne oddsit sinullekin milloin alat harrastaa vedonlyöntiä.
 
Uskotko tosissasi, että Makwanin kerroin tulee olemaan matsissa miljoona? Itse väittäisin että pikemmin jotain 5.

Mutta jos kerran uskot tuohon, niin suostutko lyömään kanssani vetoa niin että jos tuo matsi toteutuu ja Swanson voittaa, minä maksan sinulle yhden euron ja jos Makwan voittaa niin sinä maksat minulle miljoona euroa?

Todennäköisyydellä ei ole lähes mitään tekemistä kertoimien kanssa vedonlyönnissä. Joka tapauksessa ihme saivartelua.
 
Eli on siis antanut ymmärtää oikein.



Ei muuta kuin vesi kielellä odottamaan lähes miljoonan kerrointa Makulle vedonlyönnissä, jos tuo matsi toteutuu.

No sanotaan sitten näin: Annettu ymmärtää, että Makulla olisi realistinen mahdollisuus voittaa.

Ero pystyottelussa on lähes luokkaa Rousey - Holm, mutta Swanson tämän lisäksi parempi myös scrambleissa ja BJJ:ssä. Oikeastaan ainoa etu Makulla on puhtaasti painissa, joka sekäänn ei ole tie voittoon tässä matsissa, kun kunto ei ole edes lähelle samaa tasoa kuin Swansonilla.
 
Aina on mahdollisuus voittaa.
Luultavasti maku itse miettinyt valmentajien kanssa että swansson ois sopiva vastus ja voitettavissa.
Ja tää irlannin valmentaja luulen että tietää mitä tekee.
 
Vedonlyöntikertoimethan perustuu nimenomaan arvioituihin voittotodennäköisyyksiin. Vapaaottelu on luonteeltaan sen verran arvaamaton laji, että voitonmahdollisuus on altavastaajalla aina selvästi suurempi kuin vaikka nyrkkeilyssä.

Makwanin voiton todennäköisyys Swansonista ei ole 1/1000000 eikä edes 1/1000 tai 1/100 vaan pikemmin jotain sellaista kuin 1/10 tai 1/5. Lisäksi sen pitäisi koko ajan kasvaa, kun Makwan on ylöspäin menevä ottelija ja Swanson alaspäin.
 
Syy miksi MAkwan huutelee Cub Swansonin perään on se, että uskon Swansonin olevan ainoa itseään korkeammalle rankattu ottelija omasta painoluokastaan kenet Maku tietää. Maku ei seuraa vapaaottelua juuri pätkän vertaa ja tästä johtuen huutelu tapahtuu sellaiselle henkilölle kenet Maku tietää ja kenestä Maku tietää että ihmiset tietävät hänet myös.
Mitään strategiaa tai otteluanalyysiä ei todennäköisesti ole tehty Swansonia silmällä pitäen. Kyseessä on erittäin fiksu tapa pitää nimi tiedossa ja homma matkalla eteen päin.
 
Perustuuko tämä uskomus oikeasti syvällisempään faktaan? Kuulostaa aika jännältä, että ottelija ei muka tietäisi edes jollain tasolla kanssakilpailijoitaan :LOL: Vai oliko tässä viestissä joku salattu vitsi, joka mulla meni ihan ohi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom