Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinaatko hankkia asuntomessualueelta mansionin?

Paikallinen messualue on kyllä hieno. Varmasti meen katsomaan taloja. Ihailen niitä päivittäin kun ajan siitä ohi.

Itse en halua omistaa Repolan rämien hallien kyljestä 600m2 tontilla olevaa vajaan miltsin taloa. Mitenkähän mahtaa olla maaperän laita kun siinä on 1900-luvun alusta asti ollut raskasta teollisuutta. Mietin vaan mitä kaikkea maahan on valunut/laitettu. Ympäristöhommat on tullut kuvioihin ehkä ysikytluvulta lähtien.

Tottakai se on ok julkiseen esiintymiseen. Kysymys olikin, että kuuluuko nännit värittää. Muutenhan koko hommassa ei ole pointtia, jos kalpeat nännit eivät näy.

Joo väritä! Hauskaa ku en oo (hölmöyttäni) koskaan oikee ajatellut että niitäkin on erivärisiä. Millähän ne voisi värittää, tussilla?

^Sellaisella tosi kestävällä huulipunalla voisi varmaan. Voisin värjätä ne oikein tummanruskeiksi, huulipunaahan saa vaikka minkä värisenä.

Eikös tummanruskea ole vähän tylsä ja perinteinen väri johon ne nännit joka tapauksessa kääntyy tarpeen (raskauden ja syövän) mukaan. Mites sellaiset raikkaat värit kuten neon vihreä, kirkkaan punainen ja aina trendikäs Pride-tyylinen sateenkaariväritys?

Paikallinen messualue on kyllä hieno. Varmasti meen katsomaan taloja. Ihailen niitä päivittäin kun ajan siitä ohi.

Itse en halua omistaa Repolan rämien hallien kyljestä 600m2 tontilla olevaa vajaan miltsin taloa. Mitenkähän mahtaa olla maaperän laita kun siinä on 1900-luvun alusta asti ollut raskasta teollisuutta. Mietin vaan mitä kaikkea maahan on valunut/laitettu. Ympäristöhommat on tullut kuvioihin ehkä ysikytluvulta lähtien.
Mitä vielä, siellähän on maaperä varmasti priimaa, kun ennen 80-lukua sai suunnlleen luvan kanssa lorottaa kaiken jokeen ja 80-luvullakin läpi sormien salaa ja 90-luvulla alettiin jo vähän syynäämään.

E. En mä silti itekään tosin siihen muuttaisi.

Äkkiseltään vois luulla että olis tehty jotain maaperätutkimuksia ennen ku entistä teollisuusaluetta aletaan kaavottaa asuinkäyttöön.

Tiijäsitte.

Vähän kun tammmmpereella konsanaan. Tehty rivari kaatopaikan päälle. Nyt kun talo vajoo ja katkee, niin asukaiden pakko muuttaa mäkeen.

Korvauksia ei tule, koska kukaan ei tiennyt että alla oli kaatopaikka ja orgaanista jätettä.:whistle:

Ei taida saada kumpaakaan tuolla voitolla.

f343268416384a369a14810fa4dc4730276a6da5ea8eca6406966e1884cf1ba8.jpg

Saako lentokoneessa kuljettaa proteiinijauhetta? Laukku menee ruumaan ja kone tosiaan Ruotsiin.
Suhteellisen tuore kokemus jauhojen kuljetuksesta, mulla oli 2 viikkoa sitten hiilarijauhetta ja elektrolyyttitabletit parissa juomapullossa valmiina lisää-vain-vesi tyyppisesti, laukku ruumassa. Pitäs ne mennä kyllä käsimatkatavaroissakin. Protskupatukkoja mulla on joskus ollu käsimatkatavaroissa, ei ole tullut valituksia turvassa.

minkä ihimeen tähären
Niin tämähän on kuitenkin se oleellisempi kysymys. Ruotsista saa mellan öliä lähikaupasta, ja parempia urheilujuomia S-kaupasta.

Back
Ylös Bottom